Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Kúpila som kočík bez bločku. Ako ho reklamovať?

borisbobo
17. mar 2011

v serioznom obchode som kupila kocik, pri kupe sme z nadsenia zabudli na pokladnicny blok, ktory nam nebol odovzdani. Teraz nastal problem ze sa nam kocik zacal rozchadzat po 2 tyzdnoch pouzivania, a majitelka nam nechce uznat reklamaciu. Co mame robit???? poradte mi niekto prosim.. Za odpovede vopred dakujem.

titkovamiriam
17. mar 2011

bohužial bez dokladu o kupe nič ☹ -je to na ochote predavajucej či to uzna a ak nie tak neviem kde by ti pomohli-reklamovať môžeš len z ,,bločkom,,

sisaha
17. mar 2011

co k tomu dodat? bola to chyba z vasej strany. Pri takychto nakupoch treba mysliet aj na to, ci mate doklad o zaplateni.. 😒 . Asi s tym nic nenarobite.

jarunka111
17. mar 2011

no veru, asi to bude tak ako píše titkovamiriam a sisaha, ale ešte by som sa skúsila pozrieť po stránke SOI a prípadne sa poradila tam, ak niečo také funguje 😒
...by ma aj zaujímalo, aký že to bol seriózny obchod a značka kočíka 😒
veľa šťastia

pink_lady
17. mar 2011

je mozne sa obratit priamo na vyrobcu

womenne
17. mar 2011

Ak vieš presný dátum kedy si ho kupovala, predávajuci ti može vystaviť duplicitný bloček, maju ich archivovane, takže by stym nemal byť probem. My sme to riešili minuly rok, a v pohode nám ho dali, a to bolo kupované pred rokom. Ale možno záleži od predajne.

ikke
17. mar 2011

presne ako hovori womenne, plus ak si ho platila kartou, zober so sebou vypis s uctu, naozaj seriozny obchod by takto vydokladovanu kupu+reklamaciu mal uznat 😉