Neviem si vybrať kočík

monii28
21. jan 2014

ahojte,neviem si vybrat kocik pre svoje prve dieta,rozmyslam nad peg perego book alebo concord fusion travel set,ale ani jeden ma uplne nepresvedcil,vyzna sa v tom niekto?Budem velmi vdacná za kazdu odpoved.

sonicika
21. jan 2014

ja by som brala casualplay s4 reverze! jednoznacne 🙂

havana_frost
21. jan 2014

@monii28 Isto sa nájde kopu fundovaných poradkýň 🙂 Ja nie som odborník, ale mala by si vedieť, na čo kočík potrebuješ. Budeš ho veľa nosiť? Nakladať do auta? Potrebuješ (máš v aute) Isofix? V ktorom ročnom období sa narodí? Kade budeš chodiť? Podľa toho by som zvážila, či vaničku väčšiu (v zime treba napratať fusak, deky), aké kolesá (ja som určite za nafukovacie, nie plastové), odlahčenú konštrukciu, polohovateľný chrbátik... možností je nekonečno. Ja mám Jané Slalom Pro a som veľmi spokojná, výborne sa manipuluje aj len jednou rukou.

lusinda1989
21. jan 2014

Ja mam book plus a som spokojna.

mimikas
21. jan 2014

@monii28 no priklanam sa k nazorom predo mnou a zalezi od toho kde byvas a ako casto cestujes a pod. osobne si myslim ze ak rozmyslas nad Book tak za tu cenu kupis aj lepsi kocik ako napr. Gesslein F4, alebo Mamas and papas Sola, vsetko su skladne, lahke a konstrukcia je pevnejsia ako u Book. Concord fusion je podla mna neskladny a neda sa otocit sportova cast a to by mne vadilo

teegreen
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
ossr
21. jan 2014
monii28
autor
21. jan 2014

nadsena som z vas🙂 potrebujem nafukovacie 4 kolesa,mozno staci len aby boli velke,ked pôjdeme do lesa,do mesta aj do terenu,lahunky,mame male auto,tak co najviac zlozitelny,otacaciu sportovu cast a aby nehrkal tak lahko,dakujem vam 🙂 🙂 🙂

minisi
21. jan 2014

@monii28 ja si tiez neviem vybrat mam presne ten isty problem. Ale uvazujem nad mountain urban buggy. Ma ho kamoska a je s nim spokojna lahko sa ovlada ma 3 nafukovacie kolesa a da sa dokupit aj vanicka pre novorodenca...

monii28
autor
21. jan 2014