Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Reklamácia kočíka - náhradný kočík a totálna nespokojnosť

lubjatqo
5. okt 2012

Dobrý deň, dúfam nie som jediná čo má takýto problém. Pokazila sa nám konštrukcia od kočíka Tako Captiva Mohican, tak som ju chcela dať reklamovať. Lenže nemali kočík na požičanie v dobe reklamácie. Po mojom horlivom telefonáte si v priebehu týždňa zohnali kočiar. Lenže. Ten kočík je totááálny šrot. Je síce úplné nový (boli na ňom ešte povešané štítky, zabalená rúčka a pod.) ale je totálne na prd! Skladanie a rozkladanie kočíka je des a hrôza, celkovo ten kočík je otrasný čo sa týka manipulácie. Má 4 kolesá, nemá pohyblivé predné kolesá, čo znamená, že ak chcem ísť do zákruty musím celý kočiar zdvihnúť na zadné a otočiť. No proste hrôza oproti môjmu kočiaru. Povedali mi, že majú na to 30 dní ALE my sa chystáme 30.októbra na dovolenku na opačný koniec SR a jednoducho s týmto kočíkom tam ísť = samovražda. Kým som ho včera poskladala malý mi zaspal v autosedačke, keď sme chceli ísť von. Hrozne naštvaná som ostala, nakoľko som očakávala, že aspoň nejaký adekvátny kočiar mi dajú a nie kočík starý tak 10 rokov (čo sa týka modelovo). Myslíte si milé mamičky, že mám nárok na to, aby mi môj kočiar (resp. konštrukciu), opravili čím skôr? Ja normálne mám bruchabolenie, keď mám ísť s týmto von! :( Ďakujem za každú radu.

ustrachana
5. okt 2012

bud rada, ze mas novy - su predajne kde ti pozicaju este so zachnutymi piskotami - grc
a bohuzial maju nato 30 dni a nahradny kocik nie je ich povinnost pozicat, raz som nieco podobne riesila a volala som na SOI a s pani sme dlho kecali a povedala mi, ze casto im volaju maminy kvoli problemom s reklamaciami kocikov a nei je povinnost predajcu dat nahradny kocik a ako kazda reklamacia musia aj kocik vybavit do 30 dni ( len dobra vola predajcu ak to vybavi skor)

beruska.zuzanka
5. okt 2012

@lubjatqo my sme nedostali žiadny náhradný kočík, ani po urgenciách, že mám 4mesačné dieťa a lietam s ním po lekároch, auto sme vtedy nemali. Bez kočíka som bola mesiac a musela som si pomôcť, ako som vedela... preto viem, že pri kúpe ďalšieho kočíka sa najskôr opýtam, ako je to pri reklamácii, či zapožičiavajú a čo a aké sú podmienky... Zo zákona povinnosť nemajú a na opravu majú 30dní...

habibi78
5. okt 2012

ja ked som reklamovala Casualplay, tiez sme nedostali nahradny kocik, na vybavenie reklamacie maju standardne 30 dni...

sasrnka
5. okt 2012

Preto je lepsie mat v zalohe este jeden kocik. Staci nieco z bazaru, co by si mala pripadne ako nahradu a mala by si ho v aute, na nakup, rychle presuny... Tiez som mala ako prvy kocik Tako Jumper, tiez sa mi pokazil. Kedze predajca bol daleko, musela som si pozicat kocik. Len my sme nemali problem s reklamaciou, nam hned vymenili komplet celu konstrukciu na mieste. Zjavne o tom probleme uz vedeli... Takze, Tako uz nikdy nekupim. Viem, ze aj znackove kociky sa mozu pokazit, ale nie tak casto, ako polske... Mala som zopar kocikov aj z bazaru a vsetky boli ok.

zebra41
5. okt 2012

@lubjatqo sklamem ta,ale naozaj nemusia tvoju reklamaciu vybavit prednostne. Nemaju povinnost ti zapozicat nahradny kocik. A este si zisti,ze ked ti vybavia reklamaciu, ci nemusis zapozicany kocik do druheho dna vratit. Aby ste sa nahodou nemuseli kvoli tomu ponahlat z vyletu.....

teegreen
5. okt 2012

@lubjatqo
Tak to máš super predajcu, že sa tak zachoval a zapožičali ti kočík.
Oni nie sú povinní ti dať náhradu, veď keď ideš reklamovať žehličku tiež ti nedajú náhradnú.
Jedina rada je vydržat´ a dúfať, že tvoj ti vyreklamujú, lebo aj to sa može stať, že nie.

dejnas
5. okt 2012

v "dobrých" predajniach poskytnú vždy náhradný kočík... i keď častokrát nezodpovedá našim nárokom a predstavám... ja som pred cca 3 rokmi reklamovala kočiarik (v tom čase "luxusnejší"), upozornili ma na 30 dňovú lehotu, no kočík som mala do 5 dní späť vyreklamovaný 😉 asi záleží aj od výrobcu / dovozcu, ako pristupuje k reklamáciám

georgia333
6. okt 2012

@lubjatqo záleží na ľuďoch ktorý vybavujú reklamáciu, ja mám tiež tako, chvála bohu som s ním nemala žiadnen problém, ale viem, že ak poprosíš predajcu tak do 7 dní máš doma kočík z reklamácie, to urobila moja kamarátka a vybavili ju k spokojnosti, určite sa s nimi nehádaj lebo oni nie sú povinný ti zabezpečiť náhradný kočík, držím palce nech to dobre dopadne

lubjatqo
autor
8. okt 2012

Volala som do predajne, vedúca veľmi milá a ústretová, povedala som jej, že ideme na dovolenku, tak že sa posnaží to pourgovať do toho dátumu. Veľmi ochotná bola, takže z tohto hľadiska sa nemôžem sťažovať. Iba predavačka čo tam bola mi povedala, že si vymýšľam a koliečka nie sú pokazené :D To ma dorazilo. Nebolo to počuť lebo tam nebola nasadená sedacia časť a ani dieťa tam nebolo. Iba konštrukcia, takže samozrejme, že keď to nemá záťaž, tak to nebude počuť.. Och..

Tu začni písať odpoveď...

Odošli