icon

Auto je predané, ale kupca chce odstúpiť od zmluvy po 3 mesiacoch

dmacko
10. mar 2025

Zdravím, chcel by som sa poradiť keďže mi slečna ktorá kúpila Mercedes A,ročník 2000 chce vrátiť auto lebo sa jej pokazilo. Volal som aj s jej mechanikom ktorý mi oznámil a bol si tým 100% istý že odišla riadiaca jednotka prevodovky. Ja som s autom jazdil denno denne a žiadny problem som s tým nemal. Po troch mesiacoch zavolala že chce odstúpiť od zmluvy lebo odyšla riadiaca jednotka zo dňa na deň. Slečna vravela niečo o skrytej vaďe ale podľa mna toto skrytá vada nebola keďže auto bezproblémovo jazdilo a boh vie ako s nim mladá baba jazdila. Chcel som jej s tym aj nejako pomoct ale jej vulgárny a agresívny priateľ ma od toho odradil a vyhrážal sa mi súdom.
Ako to mam riešit?
Dakujem

Strana
z2
stanulienkat
10. mar 2025

To niekto caka od 25 rocnej haraburdy, ze bude sluzit dalsich 10 rokov? Ja by som ignorovala. Ak by bola zjavna vada, tak by sa prejavila skor. Mohla to zapricinit aj ona nespravnym uzivanim. Co cakala od takeho stareho auta? Ved tam uz bude vsetko len odchadzat. Ked kupili take stare auto, museli s tym ratat.

namornicka
10. mar 2025

Keď sa priateľ agresívne vyhráža tak mu povedz, že berieš návrh a môže sa súdiť. Nech si to vybavuje, keď nevie normálne komunikovať.

dmacko
autor
10. mar 2025

@stanulienkat Som toho istého názoru, dakujem za odpoveď.

anna777115
10. mar 2025

Po troch mesiacoch, končí už aj skušobna doba v zamestnani, nie to este odstupovat nejake stare ojazdene auto.Odstupit od zmluvy sa da do 14 dni nie po štvrťroku uzivania.Nereaguj na hluposti. Povec, ze ty si si nie vedomi žiadnej poruchy a predal si auto bez vaznych zavad a nemožeš ručiť v akom stave sa nachadza auto v súcastnosti.

stanulienkat
10. mar 2025

@anna777115 do 14 mas na mysli inrernetovy predaj tovaru. Nie predaj stareho auta cez bazar.

anna777115
10. mar 2025

@stanulienkat No veď práve.

dmacko
autor
10. mar 2025

@cawes Perfektné, ďakujem.

anna777115
10. mar 2025