icon

Neprišla mi upomienka a ani faktúra. Odpojili mi energiu

avatar
zdenka239
16. nov 2022

Ahojte, chcela by som sa opýtať, či máte skúsenosť s tým že Vás odpojili bez toho aby vam prisla upomienka alebo teda vobec nejaká faktúra. Bola som sa aj informovaťna pobočke no tam mi povedali, že všetko odoslali a mne neprisla ani sms ani pošta a ani mail(každý mesiac mi vždy chodí všetko) no žial toto mi neposlali a odpojili ma, keby mám faktúru hned sumu uhradim, no teraz musim este platit aj za zapojenie aj odpojenie, na pobočke som si pýtala doklad o tom ze mi dokumenty zaslali no pani, ktora bola na pobocke bola absolutne neochotna a este mi povedala, že ak sa mi nepáči mám zmeniť dodávateľa, mám nastavenú el. konunikáciu no bolo mi povedané ze oni aj tak musia posielať upomienky aj poštou aj sms, nic neprislo ....

Strana
z2
avatar
horalka1986
16. nov 2022

@zdenka239 a tebe nebolo divne, ze niekollo mesiacov neplatis energie?

avatar
doriiis
16. nov 2022

Plyn u SPP...však?

avatar
doriiis
16. nov 2022

@horalka1986 ...nemuselo to tak byť...od energií ťa odpoja aj za neuhradenu faktúru mesiace späť.A ty medzitým môžeš platiť 5 dalsich

avatar
anjelicek26
16. nov 2022

A to ti neprislo divne, ze mesiace neplatis? Davno si sa mala ozvat, ved ta neodpojili zo dna na den, ale urcite az po par mesiacoch...

avatar
zdenka239
autor
16. nov 2022

@horalka1986 bola to fa za pol rocne zuctovanie, myslela som si ze vsetko je uhradene no 30€ bol nedopolatok a nic mi nikde neprislo 😔chcela som len vediet ci sa to uz niekomu stalo

avatar
doriiis
16. nov 2022

@zdenka239 ...musíš požiadať o znovu pripojenie.Vsetko uhradiť+uhradiť odpojenie a znovupripojenie

avatar
zojazoja
16. nov 2022

Áno.. stalo sa nám to..jedna neuhradena zabudnutá Fa na zivnost. ..potom ďalšie 2 uhradené a žiadne oznamenie neprišlo a zrazu cvak...a bez elektriky

avatar
zdenka239
autor
16. nov 2022

@anjelicek26 vsetko som platila na cas bola to fa za pol rocne zuctovanie, pokracovala som v plateni dalej kedze neprisiel preplatok ani nedoplatok

avatar
doriiis
16. nov 2022

Inak ak je to SPP tak verím tomu,že nič ani neposlali....oni sú prvotriedni odrb.vaci

avatar
bluka2
16. nov 2022

Tak to sa aj mne raz stalo 😂 nejako ma téma vôbec nezaujímala, myslela som, že keď nič nechodí, mám to asi v nájomnom. No čo už, zaplatila som nakoniec asi 2x viac. Niet nad systém v istých krajinách, kde keď si nepredplatis (ako kredit na telefón), elektrinu nemáš. Keby bola táto voľba, hneď by som ju brala.

avatar
zdenka239
autor
16. nov 2022

@doriiis ano spp

avatar
doriiis
16. nov 2022

@zdenka239 ...áno.Odporucam vybaviť to a zmeniť dodavatela.Este pripomeniem,keby tetusky v spp zabudli,že úhrada za pripojenie a odpojenie sa neplati SPP ale SPP distribúcia,čo je samostatná firma.Pozor na to.

avatar
horalka1986
16. nov 2022

@zdenka239 AJ tak je to zvláštne, pretože ja osobne by som to riešila určite skôr- Mám vlastný dom, takže aj informácie o tom, kedy sa čo platí, kedy chodia odpočitavať energie a aj kedy cca má dojsť vyučtovanie. Stáva sa...neber to tak, že si myslím, źe si nejaký neplatič, ale keby mne to vyučtovanie dlho nechodilo, idem to riešiť do Elektrárni skôr, ako ma vypnú.

avatar
zdenka239
autor
16. nov 2022

@horalka1986 je to zvlastne lebo mam v najme este jeden byt kde je dodavatel sse vsetko chodi vzdy ako ma, postou sms a este aj mail, pytala som sa tych panov co to boli odpajat a povedali mi ze odpajaju aj kvoli 5€ ked to nie je uhradene nerozumiem tomu ked tam bol dlh 30€ preco mi neposlali fakturu o 30€ vyssiu uhradilo by sa a problem vyrieseny... len ma to stve ze nikto sa s nimi nikdy nedohada lebo oni maju svoje interne podmienky, ktore clovek nevidi ani v zmluve

avatar
surama
16. nov 2022

@zdenka239 V podnajme nam tak jedneho dna dosli vypnut elektrinu..skoro ma vykotilo, kedze som pracovala z domu. Majitelke sme vsetko poctivo platili...ona to hned isla riesit a vravela, ze tam vznikol nejaky banalny nedoplatok tiez...no len potom trvalo par dni, kym nas prisli zapojit nanovo.

avatar
nikha2809
16. nov 2022

Áno stalo sa mi to, keď mi zomrela mama.Rok, naozaj rok chodil modrý papier sipo z elektrární že je to zaplatené, bola som sa pýtať aj starostky či je to v poriadku, jasné v poriadku mama bola chorá, vedela že umiera, tak asi zaplatila dopredu nech s tým nemám problémy, bola som mladá sťanda, absolútne som nevedela čo robiť.Zrazu prišiel pán a odpojil elektrinu bez akejkoľvek upomienky, upozornenia, ešte mesiac predtým prišlo to modré sipo.Nedoplatok okolo 200€ + samozrejme bolo treba zaplatiť okolo 60 za znovu pripojenie.

avatar
nikha2809
16. nov 2022

Ešte tak mi bolo povedané že keď príde to sipo modré je to len oznámenie že je to zaplatené, že keď treba zaplatiť príde zelené.

avatar
zdenka239
autor
16. nov 2022

@surama mna hlavne zarazilo ze mi neoznamili ze to idu odpojit, v byte byva moj starky a je uz dost stary, nesla mu elektrika pol dna a az potom si vsimol ze to odpojili

avatar
zdenka239
autor
16. nov 2022

@nikha2809 vsetky spolocnosti zarabaju na poplatkoch, pokutach a my bezni ludia stale len platime a platime

avatar
nikha2809
16. nov 2022

@zdenka239 a dohádat som sa s nimi nešla, hlavne že to bola ich chyba.Keby aspoň jednu jedinú upomienku poslali, veď to nebol problém platiť ale nie toto.A naozaj ja som sa niekoľkokrát na to pýtala keďže som nevedela čo a ako aj na obecnom úrade aj mojej tety a všetci mi tak povedali že je to zaplatené podľa nich keď to takto chodí.

avatar
zdenka239
autor
16. nov 2022

@nikha2809 ja som sa tiez s nimi nedohadala, pani mi povedala ze to islo doporucene postou vtedy a vtedy a ja som si od nej vypytala kopiu podacieho listku kedze inak sa doporucene bez toho poslat neda a uz sa zacala vyhovarat a ani mi tu kopiu dat nechcela, smutne, ze nikde na internete nie je ani jedna zla recencia na spp a sse atd. pretoze vsetko vymazu alebo sa to ani napisat neda

avatar
kaktusik007
16. nov 2022

@zdenka239 no toto nahneva... ;( ja aj preto na vikendovom dome mam radsej mesacnu platbu 5 eur, aby som nahofou na polrocnu nezabudla.... a uplne najlepsie je ze pre nedoplatok 30 eur s tebou jednaju pomaly ako s podvodnikom a akoby si im dlzila tisice

avatar
madla60
16. nov 2022

@zdenka239 , ak máš trvalý príkaz v banke, koľko máš nastavené čerpanie, asi nemohli stiahnut nedoplatok, s pani pri okienku sa nedohovoris, každá jedna hovorí inak

avatar
surama
16. nov 2022

@zdenka239 No aj u nas to tak bolo, ze z nicoho nic. Smutne, ze to takto riesia.

avatar
horalka1986
16. nov 2022

@zdenka239 akoze, ja ta aj chapem, len stale hovorim, ze by som to riesila skor. Ja zijem na dedine, kde pristavali nove domi a z nasho cisla sa zrazu stali A az D a tieto domy su uplne na druhej strane ulice a postarka to nedava, takze nam niekedy aj tri mesiace nepride faktura, no nikdy nas nevypli. Proste to hned riesim.

avatar
eeffka
17. nov 2022

@nikha2809 modre bolo ze sa plati prevodom, zelene na poste, cervene upomienka v kombinacii so zelenym. Ci ze modre znamenalo ze mas platit sipo prevodom, je alebo bol to informativny doklad.

avatar
eeffka
17. nov 2022

@kaktusik007 kamoske vypli vodu na chate pre 1.80 😱 ano prisla upomienka, akurat ze tam pol roka neboli

avatar
matullienka
17. nov 2022

@madla60 príkaz v banke nestačí aby si stiahli nedoplatok musíš mať nastavené inkasné platby vtedy si to stiahnu samý do výšky povoleného inkasá, bohužiaľ aj to treba sledovať lebo človek môže zabudnúť, že nemá na takú sumu nastavené a už to nestiahnu. Ono je to niekedy ako začarovaný kruh

avatar
tarra6
17. nov 2022

@doriiis úhrada za odpojenie a pripojenie pri prerušení sa platí dodávateľovi a nie distribúcii. Distribúcii odberateľ priamo platí len keď zriaďuje nové odberné miesto za pripojenie do distribučnej siete, alebo faktúru za neoprávnený odber.

avatar
mamula20
Odpoveď bola odstránená
Strana
z2