icon

Problém s reklamáciou žalúzií

2. dec 2021

Ahojte,

V juni sme oslovili firmu ktorá nám robila elektrické žalúzie že mame s nimi problém …už nám v rodine robili na 2domy - boli spokojní.
No naše rolety sú postupom času doskrabane, motory pískajú, rolety zasekavaju… vždy sme och kontaktovali my opätovne … oni povedali že sa ozvú a ani raz nedodržali slovo… naposledy tu boli 17.9 s tým že jednu roletu vymenili za novú ale aj ta sa už doskriabala… väčšinou sa vyhovárali, že nedostali vyjadrenie z Nemecka kde rolety striekajú .
Teraz v novembri nám končila 2rocna záruka na rolety, na motory je 5rokov záruky.

Zajtra tam idem volať ja lebo doteraz s nimi komunikoval manžel …cim mám urobiť na nich bububu ? Obchodnou inšpekciou ?
Čím by ste ich pritlačili do kúta aby začali riešiť nás problém ?
Mame emaily z leta v ktorých sme ich vyzvali aby riesili situáciu.

Dakujem za každú radu

avatar
stanulienkat
2. dec 2021

Hlavne komunikovať s nimi vždy písomne, aby ste mali dôkaz. Pri opätovnej poruche toho istého charakteru máte možnosť odstúpiť od zmluvy, respektíve ich môžete v maily spomenúť, že to budete riešiť so SOI.

avatar
maris5
2. dec 2021

A pisali ste oficialnu reklamaciu? Kde bolo jasne uvedene, ze reklamujem to a to? Vtedy sa musia vyjadrit do 30 dni, inak mas narok na vratenie penazi.
Ja som reklamovala zaluziu, je to izbova, ma asi dva metre na sirku a 1,8m na dlzku plus motorcek. Musela som ju priniest do obchodu, a az tak zacali reklamacne konanie.

avatar
zara1357
Autor odpoveď zmazal
avatar
simca06022011
2. dec 2021

reklamovat to treba pisomne, a riesit. A nie len vymenu a pod, skuste prist na to preco su zaluzie doskriabane a preco sa zasekavaju, aj ta vymenena co je zase doskriabana, co to sposobuje. Zaruka vam skoncila, ak nemate pisomnu reklamaciu, bububu ti nepomoze, tu pomoze JEDINE to, ze sa dohodnete a budete ziadnat riadne odstranenie problemu. Pripadne ak je problem motor, tak reklamovat to, lenze tam asi bude nejaky iny problem.
Plus na SOI sa u nas nespoliehajte.

autor
2. dec 2021

Reklamáciu mame písomne od leta aj ďalšie emaily

avatar
simca06022011
2. dec 2021

tak potom ziadajte napr. vratenie penazi, ak preslo 30dni a nemate vyjadrenie. A kupte si zaluzie u inej firmy.

avatar
laurika1432
2. dec 2021

@simca06022011 aj to by bolo riešenie. Ako pokiaľ sa podala reklamácia oficiálne teda písomne a do dnešného dňa to nebolo dané do poriadku, tak podľa mňa majú nárok na vrátenie peňazí. No možno by som ich aj tou inšpekciou postrašila

autor
2. dec 2021

Oni čakajú na vyjadrenie z Nemecka… ide to asi cez 3 osoby… ak nerátam ich adminky … dnes ak sa neozvu, zajtra to budem riešiť razantnejšie

avatar
simca06022011
2. dec 2021

no bohuzial maju to vyhadrenie z nemecka nahanat... ja teiz beriem tovar z celej EU a proste nemoze sa mi dodavatel vyjadrovat MESIACE. Vsetci mame nejake terminy. AK sa to nestiha, tak radsej to riesime bez vyjadrenia.
Podla mna skor sa im to nevidi, taketo opotrebenie a nechcu to riesit a bez vyjadrenia z tade sa vyhovaraju.

autor
2. dec 2021

@simca06022011 pravdaže oni ako firma tu boli so šéfom na obhliadke 2x … sami povedali že sa s tým nestretli ale vyzerá to ako problém s lakom …
My tým roletam nemame ako ublížiť … sú na ovládanie diaľkovým ovládačom … nemame tu prašnosť a pravidelne ich umývam …
Plus motory nám hucia, zasekavaju a pískajú …

Proste je to niekoľkotisícová vec preto sa vykrucaju …
Rodina nemá problém s roletami od nich ale zákon schválnosti my sme vychytali vsetko aj za nich asi 😅

avatar
simca06022011
2. dec 2021

no len vies, to ze sa skriabu, preco o co ako? ona sa nedoskriabe len tak lamela o lamelu. Jedine ze by sa nejak zliepali, skriabali.. no neviem, oni su odbornicii :D Ak maju problem s lakom, mali ich vymenit, demontovat a riesit si reklamaciu s nemeckom... V kazdom pripade, sa nedajte, lehoty platia.
Ja som takto riesila parkety, cca 5000EUR parkety + 6000EUR pokladka. parkety zle vyrobene podla vsetkeho, lepenie nekvalitne urobene, do roka sme to muslei dat vytrhat. Keby som cakala, ze mi to vybavi vyrobca + firma, ktora nam to montovala, tak do dnes to nie je. Museli sme si povedat, co chceme, ako to budu riesit, po dohode sme v HU kupili sme nove parkety, kvalitne a o polovicu lacnejsie, ktore nam firma prepaltila. A "podlahari", to prisli nalepit, ALE uz som si vyziadala "sefa", pracovnikov nech si strazi, nakonieco to urobil on sam. Proste niekdy je lepsie, obetovat par eur a mat klud ako sa natahovat. TU ale by som postupovala jasne, proste bud to vymenia, alebo nech vam vratia peniaze, a nech si potom cakaju na vyjadrenie kolko chcu. Mali na to kopu casu.

autor
2. dec 2021

@simca06022011 dakujem krasne za rady a skúsenosti ❤️👍 určite budem riešiť ako píšeš 🙂 dakujem 😘