Slovenská pošta mi nedoručila doporučený list. Ako postupovať pri reklamácii?

daro789
13. apr 2021

Ahojte, chcem sa opýtať.
Slovenská pošta mi nedoručila doporučený list, ktorý mám zaplatený. Na pošte túto zásielku obdržali, povedali mi aj, že list mi hodila doručovateľka do schránky avšak nik ho neprevzal. Záhadne sa stratil alebo urobila chybu.

Chcem sa opýtať, ako postupovať pri reklamácií? Dá sa podať reklamácia aj elektronicky alebo len osobne na danej pošte?

martina1201
13. apr 2021

@daro789 ahoj, ako môže doporučený list hodiť do schránky? Nehodila do schránky len info o tom že na poste máš doporučený list s určitým podacim číslom? Však doporučene listy sú na podpis....

sandra151
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
lija22
13. apr 2021

@martina1201 v tejto dobe nie tak striktne. aj mna hocikedy podpise a hodi do schranky. postarka to zrejme myslela v dobrom a sekla sa

martina1201
13. apr 2021

@lija22 ale však sa tam píše číslo občianskeho. To si ho vycucá z prsta? Mňa naša poštárka pozná a veľmi dobre ale toto by si nikdy nedovolila.....

11mirka22
14. apr 2021

@daro789 od októbra sa kvôli pandémii doporučené zásielky, ktoré nie sú s dorucenkou, dobierkou alebo do vlastných rúk vhadzuju do schránky. Reklamáciu môžeš podať aj elektronicky.

lenkakravcova
14. apr 2021

@daro789 mne sa to tiež stalo pred asi mesiacom.
Riešili sme to tak ze sme podali reklamáciu elektronický + volala som tam že pani balík neobdržal a aj keď píše ze ho ma mat. Nakoniec sa našiel = o pár blokov ďalej, doručovať elka si zmylila adresu a hodila to tak ako píšeš do schránky. Našťastie si to pamätala (zdala sa jej čudná ta adresa), takže sa balík našiel a doručil správne. 🙂

lija22
14. apr 2021

@martina1201 no vidis. mas dokladnu postarku. ja nie. veru si nespominam kedy sme pusali cislo op

daro789
autor
14. apr 2021

@martina1201 na pošte mi sami povedali, že po novom hádžu listy už rovno do schránky, bola som sa naň pýtať pretože podanie číslo mám, povedali len že na pošte bol a doručovateľka mi ho dala do schránky

daro789
autor
14. apr 2021

@sandra151 že list je už doručený pred 2 týždňami

daro789
autor
14. apr 2021

@lenkakravcova tak to je super, kiež by som mala aj ja to šťastie, ja už 2 týždne čakám a stále nič
Môžem sa opýtať, kde reklamáciu zaslať? Majú nejaký e-mail? Tlačivo k vyplneniu som našla

laviedeluz
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
bronik89
14. apr 2021

tlacivo budu mat na stranke, ale je tam zjavne pochybenie, kedze doporuceny list bez nicoho ti len tak predsa do schranky nemozu hodit

callisia
14. apr 2021

Bohužiaľ je to tak. Pošta hádže doporučené zásielky rovno do schránky! Bez podpisu, bez ničoho. To je neskutočné. Načo si potom platíme drahšie doporučené poštovné?!

martina1201
14. apr 2021

@daro789 no tak potom by som chcela vidieť kto a na základe čoho ťa overil. To čo je za somarinu? Niekto sa obohatil na tvoj ukor.... Aký je potom rozdiel medzi obyčajným listom a doporučeným? Korona nekorona raz to má ísť doporučene a na podpis a nie ako obyčajný list. Oni to majú ako doručené a ty zaplatenú zásielku nemáš. Kde sa máš ohradiť? Kto ti vráti peniaze?

hviera81
14. apr 2021

ja som podavala reklamaciu ako odosielatel v decembri, a povedali mi ze len osobne to ide....
a ano, ja som dostala tiez teraz list do schranky, s nalepkou doporucene, a bol v schranke....

natalienka12
14. apr 2021

@daro789 reklamovať nedodanie zásielky musí odosielateľ, nie príjemca, ak sa mýlim, nech ma opravia, ale reklamovať treba s podacím lístkom a ten má iba odosielateľ. reklamovať sa musí písomne, elektronicky len vtedy ak bola zásielka podaná cez EPH. Keď príde výsledok reklamačného konania, tam bude presne uvedené, kto a kedy zásielku prevzal a prevzatie potvrdil svojím podpisom, predpokladám, že tam bude uvedené, že prevzal adresát vtedy a vtedy...pošta sa nebude baviť s tebou, či je to tvoj podpis alebo ťa niekto podpísal, odkáže na podanie trestného oznámenia

lenkakravcova
14. apr 2021

@daro789 Nie, priamo v EPH pri podacom lístku je možnosť "reklamovať" - tak cez to 🙂

lenkakravcova
14. apr 2021

@natalienka12 No zase.. oni nemôžu len tak vydať balík hocikomu. MUSIA skontrolovať občianský preukaz a zapísať tam jeho číslo. Ak tak nerobia, je to ich chyba, a reklamacia bude pravdepodobne uznana v plnom rozsahu.

baristaart
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
radacak
26. nov 2023

@lija22 číslo občianskeho sa nepíše pri každej zásielke..len pri tých s červeným pásom