icon

Zväčšenie pier u 14-ročnej

7. júl 2023

Čo si o tom myslite ? Ja neviem ale ja by som dcére v takomto veku take niečo nepovolila, ved ešte len rastie a je vo vývoji 🙈

Strana
z2
dzulli1980
7. júl 2023

V takom veku by som skôr trvala na tom, nech si zväčšuje kapacitu mozgu ... za mňa toto vôbec nie, by som prefackala každú jednu mater, čo toto dovolí.

haley7897
7. júl 2023

Za mňa určite nie. Príliš skoro aby som takú požiadavku vôbec brala vazne a zamýšľala sa nad odpoveďou

nikolka1986
7. júl 2023

Kedysi v takom veku dievčatá ešte barbíny česali, určite nie.

cocolino234
7. júl 2023

@autorka neviem si predstaviť, ako by túto otázku niekto vôbec bral vážne, ja som mladá študentka, bezdetná a to si ťažko predstavujem matku, ktorá by s týmto súhlasila.

Samozrejme beriem do úvahy aj dievčatá, ktoré sa narodili s úzkymi perami. Ale aj s tým by som čakala do plnej zrelosti tela. Moje pery sa zväčšili po 16 roku môjho života. Bola som z toho dosť prekvapená. Telo sa stále vyvíja. Ak sú pery až tak úzke, že ich skoro ani nie je vidieť, tak tam zrelosť nepomôže a viem si predstaviť, že by to niekto dcére dal upraviť. Plastické operácie či rôzne kozmetické úpravy boli vyvinuté práve na vrodené "nedostatky" (ja osobne úzke pery ako nedostatok nevnímam, poznám mnoho žien, ktorých stavba tváre je vyslovene stavaná na danú hrúbku pier). Ale to je individuálna situácia a nikto nemá právo to riešiť.

Lenže si treba uvedomiť, že pri tak mladých ľuďoch, v podstate deťoch sa takýmito úpravami vytvára body dysmoprhia, jednak im zákrok príde príliš jednoduchý a vnímajú to ako niečo rýchle, nezasahujúce do života, keďže to zabezpečia rodičia, vnímajú iba krátkodobý výsledok. A takéto úpravy na deťoch majú za príčinu, že deti nebudú psychicky nikdy spokojné a to ani v dospelosti. Dôsledkom sú drastické plastické operácie vo vyššom veku. 😕