Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Kedy začať s cvičením po sekcii?

dennyskka
11. apr 2016

Môžem cvičiť aspoň nohy,ruky,zadok? Som 2 mesiace po sekcii viem.že by sa nemalo 6 mesiacov cvičiť...

tinqua
11. apr 2016

Mozes, v pripade ze by ta to bolelo tak si daj este pauzu, ale urcite uz mozes zacat. Pol roka ma byt pauza na brucho, ale aj to je individualne.

misel0806
12. apr 2016

Boze kam sa ponahlas... Po sekcii by som to este neriskovala aj ked sa mozes citit dobre no vo vnutri sa ti to urcite nezahoji za dva mesiace je to brusna operacia ktora potrebuje aspon polroka na zotavenie.. Prudkymi pohybmy sa ti mozu svaly potrhat.. No ak chces iba ruky nohy zadok tak jemnucko no skus uvidis ak sa budes citit netreba to prehanat😁

xevulax
12. apr 2016

Jaa som zacala 5 mesiacov po sekcii a rozisla sa mi jazva na maternici. Keby sme chceli dalsie deti tak mozem snivat (nastastie mam 3) takze pozor na to

bubinkaa
12. apr 2016

Ahoj, zavisi od toho, ako sa citis. Ja som po druhom cisarskom zacala cvicit uz po dvoch mesiacoch, aktivne, nemala som ziadne problemy, brusko sa mi rychlo spevnilo, takze ja z vlastnej skusenosti odporucam..

luxus10
12. apr 2016

kazdy gynekolog ti povie ze najskor 6 mesiacov po sekcii, skor nie.rana sa musi vyhojit do hlbky.da sa to skontrolovat sonografickym vysetrenim.skorsim cvicenim ohrozujes ako seba tak aj rupturu maternice a nasledne vykrvacanie pri dalsom tehu.

yanni
12. apr 2016

Podla toho ake cviky. Brusaky, namahave dvihanie tazkych ciniek, samozrejme este nie. Ale mozes plavat, behat, tancovat (nie divoko)....
Ja som bola dva mesiace po sekcii na gyn (kvazi kontrola po sestonedeli) a doc mi dovolil behat, ak nic neboli. Podotykam, behala som aktivne (hobby) uz roky maratony, tiez plavala. Este tesne pred porodom som plavala viac krat tyzdenne po 1 km a behala do 25.tt po 10 km.
Telo si pohyb a zataz pamäta aj po niekolkomesacnej pauze, len fakt pozor na velku zataz na brusne svaly.
Nasa copana ma takmer 9 mesiacov a ja uz mam za sebou polmaraton, niekolko kratsich sutaznych behov, tiez niekolko Aquathlonov. Trenujem kazdy den beh a plavanie, tiez niekolkohodinove denne prechadzky s malou ale ziadne brusaky som doteraz nerobila. Ani nebolo treba, brucho mam krasne. Brucho, zadok, nohy a celkovo telo sa da spevnit ak inak ako namahavymi brusakmi, dvihaniem ciniek atd.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli