Ako reagovať na drzé sestričky u lekára?
Baby, keď ste u dr, a máte skúsenosti s veľmi nepríjemnými sestričkami, čušíte? Sklopíte uši a ste ticho alebo sa poriadne viete pohádať? Mne to teda nejde, nie som zvyknutá že na mňa niekto vrčí …zvlášť u cudzích.. ja som stále milá a tak asi čakám aj od tej druhej strany takú odozvu …U našej lekárky máme veľmi drzú sestričku, je veľmi nepríjemná na pacientov, ľudia tam sedia ako sochy, neviem či vôbec dýchajú 😃(nezapisuje sa, len kto ako príde) a ona si volá pacientov len tak harakiri neviem podľa čoho. Minule som tam presedela tri hodiny, keď som sa ozvala, že som bola štvrtá a stále tu čakám, tak na mňa vybehla-doslova zvrieskla, že ona tu určuje poradie ! Tak som si sadla a čakala ďalšiu polhodinu..aj tí čo prišli dávno za mnou už boli dávno doma. Od lekárky nechcem odísť, je to odborníčka a úžasná dr.
no ak má na dverách napísané že poradie pacientov určuje lekár, tak ano poradie určuje sestra v zastúpení lekára....ak majú vo vnútri kameru, vidí kto na chodbe sedí...takto to funguje hlavne u špecialistov...ty ale obvykle nevieš kto je pred tebou objednaný na termín
@mogaa nie, nemajú ani jedno. To som si na 100% istá. Tak isto čo sa u nás v meste o tom rozpráva tak každý sa na toto sťažuje. Ale asi iba rečami okolo…a potom poslušne prídeme a poslušne sedíme celé doobedie. Už veľa ľudí odišlo.
Kúp jej nejaký prezent... ja vždy so žiadosťou o recept dávam do obálky aj malú čokoládku.
no to je tak sestricku moze robit hocikto uz, akykolvek odpad, aj ja aj dcerka mame skvelych doktorov, ale tie sestricky tam... ako z kopiraku :D skysnute, obtazuje ich cely svet. Ked nemusim, komunikujem rovno s doktorom.
Aby som niekde cakala viac ako polhodinu, tak to idem rovno prec.. zivot je kratky a kazdy jeden doktor je nahraditelny, ved mame tolko moznosti.. len to stoji peniaze.
A objednáva len na deň. Nikdy nie na čas.. čiže objedná cca 30 pacientov (trepnem) a všetci prídu ráno a potom darmo že si bola prvá druhá tretia, keď berie len tak po mene , aj 30tu vezme prvú
Treba to povedať lekárke, ak je ona rozumná, tak musí byť aj pre ňu dôležité aký tam má personál.. veď jej ide o peniaze, snáď nikto nechce len tak strácať pacientov preto že sestra má dojem že je riaditeľka zemegule..
Ja zväčša mám málokedy problém s niekým, ale ak áno a prekročí medze, tak sa vždy ozvem.. málokedy to dopadne ostrou hádkou, zväčša to dopadne tak, že sa mi ešte ospravedlnia..
Treba to povedať lekárke, ak je ona rozumná, tak musí byť aj pre ňu dôležité aký tam má personál.. veď jej ide o peniaze, snáď nikto nechce len tak strácať pacientov preto že sestra má dojem že je riaditeľka zemegule..
Ja zväčša mám málokedy problém s niekým, ale ak áno a prekročí medze, tak sa vždy ozvem.. málokedy to dopadne ostrou hádkou, zväčša to dopadne tak, že sa mi ešte ospravedlnia..
@jana_eyre_2 lenže tie sestričky sú riaditeľky zemegule.... cez ne neprejdes, tak ako kedysi cez sekretárky 😀
Lekárka je jej zamestnávateľ tak sa treba sťažovať u nej.
@jana_eyre_2 lenže tie sestričky sú riaditeľky zemegule.... cez ne neprejdes, tak ako kedysi cez sekretárky 😀
@maialeo zdravotné sbs 😅
@maialeo zdravotné sbs 😅
@jana_eyre_2 ano, človek sa tam rovno doserie, keď tie dvere otvorí... 😀
Takých je podľa mňa väčšina. Netreba sa bát, ved čo spraví taká sestrička? Pinda ona mne, pindam ja jej, umerne jej sposobu, ani menej, ani viac. Treba sa ohradit, takéto maniere tu dokedy budeme trpiet? A prečo by sme aj mali? Velmi rýchlo zmenia tón, keď zistia, že si pacient nenechá se sebou zametat.
Ja by som sa slušne lekárky opýtala, či neuvažuje o zmene systému objednávania a opísala jej tvoju skúsenosť a pripadne dodala, že všeobecne sa veľa ľudí na to sťažuje. Ja nechápem, že v dnešnej dobe ešte nejaký lekár takto funguje, ale tiež poznám také prípady. A presne to funguje tak, že ti, co popchaju sestre kávy, čokolády nečakajú. Má to vie kvalitne nas*at. A keby na mňa sestra zhukla, tak by som sa naladila na jej ton hlasu a rovnako jej odpovedala, že po mne ziapat nebude.
Netolerovala by som to, nasla by som si inu Dr., ved nie je jedina na svete. Nechapem, ze lekarka, ktora je ludsky pricetna, sa nevie uvedomit, aky personal s otrasnym pristupom k pacientom zamestnava.
Treba pisať negatívne recenzie na net, na Google alebo na nejakú ich stránku...potom by to podľa mňa začala dr riešiť. mne osobne by to dosť vadilo aj keby bola tá dr neviem aká super, odišla by som.
Treba sa ohradiť. Ale ja mám na 90% dobré skúsenosti, aj v zdravotníctve, aj na úradoch, pošte.
Este som drzu sestricku nezazila....ale urcite by som sa stazovala
U mojej bývalej dr ti fungovalo tak že kto poznal pani dr klopal na dverách u nej, kto poznal sestričku klopal u nej a obyčajný smrtelníci čakali aj pol dňa v čakárni. Nebývala som často chorá, o tomto systéme som roky ani netušila. Raz som tam skapínala so začínajúcim zápalom pľúc, po 3hod ma zavolali dnu, potom ma poslalina RTG s tým že keď budú výsledky mám klopať na bočné dvere. Peši som šla od dr do nemocnice a späť klopala so snímkom, dostala ATB a keďže ráno som zabudla dáždnik v čakárni šla som von namiesto bočných dverí cez čakáreň. Bolo nejak po jednej a jeden pán čo čakal s chorým dieťaťom ma spoznal, a s úprimným údivom a trochu zvýšeným hlasom sa ma opýtal čo so mnou tam vnútri stvárali od rána...
Netolerovala by som to, nasla by som si inu Dr., ved nie je jedina na svete. Nechapem, ze lekarka, ktora je ludsky pricetna, sa nevie uvedomit, aky personal s otrasnym pristupom k pacientom zamestnava.
@laurinka27 by si sa čudovala, koľko príčetných lekárov zatvára oči pred správaním zdr. sestry. Alebo ti rovno pri sťažnosti odpovie :Viete, nemá kto robiť, sme radi, že aspoň niečo... 🤦
No a tak to potom aj všade vyzerá, uspokojiť sa s málom. A aj to 💩v praxi si myslí, že je 80 % kvalitná čokoláda.
Ja len nerozumiem tomu fenoménu, že ak zdr. sestra odíde do Rakúska, tam odo dňa nástupu pracuje v plnom nasadení s úsmevom a ochotou na tvári počas celej pracovnej doby. A nie, nie, nie je to o plate. Ale o systéme, pravidlách a nadriadenom, ktorý si stojí za svojim pracoviskom. Tam by si to veru nedovolila 👆
XY je takých "dôležitých "sestičiek čo sú múdrejšie ako doktor .Ja som už žiaľ musela odísť kvôli sestričke aj keď bbol lekár veľký odborník a zlatý. Aj o tom vedel, že kvôli sestričke.Ale neskôr ji vymenil.
Nerobila predtým u Vrankovej? 🤣
Ked poviem že aj ja som sestrička tak otočia, na detskej pohotovosti sa somnou bavili ako s debilom.....a jedna arogantna sestra mi skoro dverami rozbila nos .Netreba sa bat a hlavne nenechat sa odbiť....
Ja nemam problem povedat svoje ani sestre, ani lekarovi. Uz boli aj situacie, ze som vzala zdravotny zaznam zo stola a odisla s patricnym komentarom. Robia aj za moje peniaze, nie som "len" pacient, ale aj klient.
Aj ja mám takúto imunologičku, skvelá odborníčka...len v predsieni jej sedí Cerberus...100% pracovná výkonnosť, 0% sociálny skill...nič s tým nespravíš. Ja som si vypýtala priamo mail na dr a 90% veci riešim cez to... raz do roka už potom zvládnem vysedieť vajce v čakárni.
Aj ja mám takúto imunologičku, skvelá odborníčka...len v predsieni jej sedí Cerberus...100% pracovná výkonnosť, 0% sociálny skill...nič s tým nespravíš. Ja som si vypýtala priamo mail na dr a 90% veci riešim cez to... raz do roka už potom zvládnem vysedieť vajce v čakárni.
@tinqua som sa nasmiala. Nas detsky je hotovy poklad a tiez chova dracicu.
Tiež máme za sestričku takého buldoga, cez ktorého prejde len kuriér s obedom 😬🙂 ... Ale už sa skľudnila, nech som spravodlivá. Ja vždy čakám, kým ma zavolá. Človek si zvykne.
Ja som sestricka na amb, o vzajomnych vztahoch, resp “vztahoch” pacient-sestra by slm vedela napisat knihu 😀
Ale vzdy ked citam, ako sa vedia “moje kolegyne” spravat je mi z toho na grc. Raz ked som sestra, musim vediet ovladat svoje emocie aj ked ma niekto nasere, vynada mi a pod. Jednoducho je pre mna nepochopitelne ak hocijaky zdrav personal hrubo komunikuje s pacientom.
Tiez som len clovek, mam svoje problemy doma a niekedy mi robota mega lezie na nervy, kebo co si budeme klamat, praca s ludmi je narocna, ale nikdy som nebola na pacienta protivna bezdovodne. Radsej s kludom 30x vysvetlim to iste ako raz zvysit hlas, spravat sa ako hovädo a trpnut ci sa bude clovek stazovat, mne osobne to za to nestoji.
Nehovorim, ked sa pacient sprava nevhodne, je drzy, vulgarny, agresivny jasne ze idem do konfliktu, ale vzdy slusne.
Paradoxom je, ze drviva vacsina pacientov si pofrfle, ponadava ale cielene s vedenim to riesit nebude nikto, malokto povie lekarke/vedeniu zariadenia, ze nie je s niecim spokojny…a potom sa mozme cudovat

no ak má na dverách napísané že poradie pacientov určuje lekár, tak ano poradie určuje sestra v zastúpení lekára....ak majú vo vnútri kameru, vidí kto na chodbe sedí...takto to funguje hlavne u špecialistov...ty ale obvykle nevieš kto je pred tebou objednaný na termín