icon

Ako si nájsť uplatnenie so zdravotne ťažkým postihnutím?

4jaero4
4. okt 2014

Ahojte, neviem kam inam sa obrátiť tak skúšam takto. Som študentkou ekonomickej VŠ, pred rokom a pol som však ochorela a stala sa zo mňa osoba ZŤP, ktorej zdravie nedovolí pracovať fyzicky, resp. s pevne stanoveným časom. Napriek tomu pracovať veľmi chcem a rada by som si vytvorila chránenú dielňu na vedenie účtovníctva. Môj problém je samozrejme v tom, že mám len teoretické poznatky a praktické nie, takže hľadám niekoho kto by mi pomohol ? zaučil ? prípadne ma už vytvorenú takúto dielňu a potreboval by výpomoc ? Samozrejme nejde mi o plat, skôr o to, aby som sa necítila ako nepotrebný člen 🙂

eeffka
4. okt 2014

@4jaero4 nuz v prvom rade je mi luto ze mas zdravotne problemy.
co sa tyka dielne neviem ci je to dobry napad, najma ked pises ze nemozes pracovat s pevne stanovenym casom...lebo dielna je mala firma, si tam od riaditela po poslednu podrztašku...je to velmi psychicky a zaroven aj fyzicky vycerpavajuce
na tvojom mieste sa zamestnam v odbore ako administrativna sila, resp uctovnik junior a skusim co znesiem... ked su terminy nikoho nezaujima a uz vobec nie tvojich "klientov" ze mas prave nie dobre obdobie, priste mas termin, si zaplatili a makaj
(robim na ekonm.odd, som zdrava, len ma 2deti a niekedy je to o hubu, je termin? tak rob, kedy a ako sefina nezaujima 😀 )

lady511
4. okt 2014

@4jaero4 škoda že bývaš tak daleko,,,hladam momentálne taku niaku prácu,,ako píšeš,nie som na ztp lebo mi ho ešte neschvílili,,ale tiež moj zdr.stav nieje dobrý

4jaero4
autor
5. okt 2014

Tým pevne stanoveným časom som myslela, že napríklad príde unáva tak mne stačí sa na hodinu vystrieť na postel 🙂 zamestnanie hľadám rok a bezúspešne, keď nemáš prax alebo kontakty, ide to ťažko.

janickacrazy
5. okt 2014

@4jaero4 PRÁCA PRE ĽUDÍ S TELESNÝM POSTIHNUTÍM