Ako si nájsť uplatnenie so zdravotne ťažkým postihnutím?
Ahojte, neviem kam inam sa obrátiť tak skúšam takto. Som študentkou ekonomickej VŠ, pred rokom a pol som však ochorela a stala sa zo mňa osoba ZŤP, ktorej zdravie nedovolí pracovať fyzicky, resp. s pevne stanoveným časom. Napriek tomu pracovať veľmi chcem a rada by som si vytvorila chránenú dielňu na vedenie účtovníctva. Môj problém je samozrejme v tom, že mám len teoretické poznatky a praktické nie, takže hľadám niekoho kto by mi pomohol ? zaučil ? prípadne ma už vytvorenú takúto dielňu a potreboval by výpomoc ? Samozrejme nejde mi o plat, skôr o to, aby som sa necítila ako nepotrebný člen 🙂
Tým pevne stanoveným časom som myslela, že napríklad príde unáva tak mne stačí sa na hodinu vystrieť na postel 🙂 zamestnanie hľadám rok a bezúspešne, keď nemáš prax alebo kontakty, ide to ťažko.
@4jaero4 PRÁCA PRE ĽUDÍ S TELESNÝM POSTIHNUTÍM
Dávame do pozornosti informáciu o pracovnej príležitosti pre človeka s telesným postihnutím. Je to práca zameraná na administratívu. Nejedná sa o prácu len v BA, ale po celom Slovensku.
Prihlasovať sa môžete do 6.10.2014, 10:00. Na e-mail kacer@ta3.com napíšte svoje meno a telefónne číslo.
Pozor na prácu z domu.
Konkrétne čomu sa vyhnuť som napísal v e-booku: Ako zarábať viac?
A tak isto aj konkrétne tipy ako to ide a cez ktoré web stránky si viete vytvoriť druhý príjem, alebo príjem na meterskej.
Momentálne je tento e-book ešte ZADARMO na webe: http://www.suvko.sk/e-book/stiahni-e-book

@4jaero4 nuz v prvom rade je mi luto ze mas zdravotne problemy.
co sa tyka dielne neviem ci je to dobry napad, najma ked pises ze nemozes pracovat s pevne stanovenym casom...lebo dielna je mala firma, si tam od riaditela po poslednu podrztašku...je to velmi psychicky a zaroven aj fyzicky vycerpavajuce