Prečo deti na UM sa prikrmujú od 4.m a dojčené od 6.m?
ahojte mamičky, mňa len tak pre info zaujíma váš pohľad a názor na príkrmy, preco deti chovane UM (ktore ma byt plnohodnotnou nahradou materskeho mliecka, aspon podla reklamy) sa maju prikrmovat od 4m a dojčené bábiky až od 6m??? My sa kojíme a čakám na ukončenie 6m, ale proste toto ma zaujíma...pomaly už študujem všetko o príkrmoch 🙂
Podla mna preto, lebo UM nie je plnohodnotna nahrada MM 😉 , tak aby babatkam nic nechybalo. Normalne potraviny su asi predsa len zdravsie pre male babo, ako same (i ked upravene) kravske mlieko. Moj nazor. 🙂
ahoj, nas je na UM, ale vela priberal, lebo ho proste nenasytilo, a bol stale hladny, taktiez aj maminky co im deticky malo priberaju prikrmuju skor...aj ty mozes dat okostovat uz v 4.mesiaci, ale nie je to nutne, asi by som aj ja dokrmovala az od 6.mesiaca, ale nam tak odporucil pediater, a este daco deticky na UM vraj zvyknu papat v 5.mesiaci zeleninkove vyvary - polievocky, vies ty ked kojis, babo cez teba dostava vlastne vo forme mliecka aj zeleninku, ovocie, masko, a tym padom si aj v buducnosti lahsie zvyka na zeleninu, kdezto deti na UM, maju len UM, nemaju v nom to, co ty v mliecku...teda si navykaju na prikrmy tazsie. My zaciname so zeleninkou - tie vyzivky : spenatik, morcacie masko so zeleninkou - vsetko v riedkej rozmixovanej forme, vecer mu davam bananovu kasu, ktoru zboznuje 🙂 ale co ma prekvapilo, kazdy vravi, ze sa ma zacat so zeleninkou, aby ju neskor neodmietalo, lebo vraj ovocie deti miluju viac, nasmu som dnes dala okostovat vyzivu od 4.mesiaca ze jablkovo - cucoriedkovu a vobec mu nechutila, on len zeleninku 🙂
pretože UM nie je plnohodnotnou náhradou MM a nedokáže sa prispôsobiť meniacim sa potrebám dieťatka...
ono nie je to pravidlo, ani deti na UM nemaju niekedy dovod byt skoro prikrmovane, je to uplne iny princip spracovania stravy a je zatazujuci..lepsie je vydrzat v oboch pripadoch do tych 6 mesiacoch, ak sa da...