Ako hospodária s peniazmi vaši puberťáci?
Dobrý deň. Mám 16 ročnú a 18 ročného syna obaja chodia na brigádu zaujma ma čo si stoho platia na čo zhruba míňajú a či vám na niečo prispievajú z toho. Ďakujem
Kým študuje tak mu platím ja vreckové a výdavky. On si zo zarobených peňazí kúpil nový mobil minulý rok, tento rok notebook. Sú to jeho peniaze, nič mi nadáva ani nemusí lebo nechcem. Šetrí si na svoje "ciele".
Kym som brigadovala, tak som neprispievala, az ked som po skole zacala pracovat. Peniaze som minula na znackove oblecenie a obuv. Platila som si festivaly, polovicu vodicaku a tetovanie.
Keď som študovala, nič odomňa rodičia nechceli. Ani vlastne keď som začala pracovať. Peniaze som míňala na cestovanie a čo mi zostalo som si odložila.
neviem preco by som od studujeho dietata mala brat prachy, ktore si zarobi na brigade😲, naopak, vela veci mu kupujem a platim skolu a dalsie veci a budem este isty cas. a bez problemov
Keď som bola ja študentka, naši mi nič nebrali z brigád. Bol tu bonus naviac pre mňa. Nejaké vreckove a povinné výdaje mi platili ďalej oni
Pre mna bude priorita aby syn študoval, čiže aby pracoval až po ukončení studia
Čiže čo si zarobí na brigáde bude jeho, či si za to kúpi oblečenie obuv pôjde na výlet dovcu či koncert, alwbo zaplatí večeru frajerke a kúpi jej vonavku bude jeho vec
@majka2 kým som študovala, nikdy rodičia odo mňa nechceli, aby som z brigád prispela do rozpočtu. Keď som začala pracovať, tiež odo mňa nič nepýtali, ale mne bolo hlúpe bývať a stravovať sa u nich zdarma, tak som prispievala asi pätinou platu. Že mi to rodičia odkladajú, som netušila, aj keď som vedela, že moje peniaze nepotrebujú. Keď som sa osamostatnila, tak mi našetrené dali na štart, ešte tú sumu zaokrúhlili.
tiez s apridavam kym som bola v skole nedavala som nic ale pomahala v domacnosti ..ked som zacala pracovat uz som platila za najom aj jedlo
Všetky peniaze boli ich nič nemuseli dávať šetrili si ba oblečenie na vodicak a ostatné veci