Ako zistiť, či je avokádo zhnité?
Ahojte, nemám skúsenosť s avokádom, vôbec to nedávame doma, teraz sme si objednali sushi a v ňom malo byť avokádo, ale je takéto? Je to zhnité?


@majus2323 čiže to už ani nebude jedlé ? 😐
A je to určite avokádo? Mne sa to skôr podobá na kiwi🤔 V každom prípade, ani avokádo, ani kiwi by nemalo vyzerať takto🙈
@sovica no malo by byť 😃 a kiwi to nie je, to poznám
Je to avokado a je pokazene. Reklamovala by som to u objednavkovej sluzby.
@vevesh aj som si myslela. Idem im hneď písať, lebo sushi za 30€ a všade to je 😌
Jj, je to hnilé. Ale na druhej tá čierna čiara uprostred kúsku to vidím prvýkrát 😂
@wintery nerozumiem fakt, to akože nevideli , že tam dávajú hnilý kus či čo 😃
Vobec by som toto nekonzumovala a obratom kontaktovala tych, co si si to od nich objednala. Aj s fotkami hnileho avokada, co ponukaju zakaznikom.
Pokazené
Nápis sťažnosť , mne raz poslali také nezrelé avokádo, že som ho natahovala ako gumu 😂
@muchotrafka298 už som poriešila, toto je fakt dobrá reštaurácia, často objednavame a najmenší problém sme nemali, kuriér mi to ešte aj do bytu vynesie. Neviem čo sa teraz stalo, ale zavolala som im a dovezú druhé.
Na tvojom mieste by som to druhe otvorila este pred tym kurierom a pokial to bude rovnake, tak by som to ani nepreberala.
@muchotrafka298 tak to býva tak zabalené, že postávať niekde vonku a otvárať to pred kuriérom by mi teda trvalo 😃 . Ale prišlo to v poriadku.
Avokado moze byt mierne ohnednute, ak je uz mierne po zenite zrelosti, a vtedy ho mozes este pokojne jest. Ale taketo cierne bodky fakt nie su ok, to by some urcite vyhodila. Ale predtym by som to capla restauracii do recenzii, toto si nemozu dovolit.
Toto si proste restauracia nemoze dovolit von poslat zakaznikovi. Nikdy by som si tam uz nic neobjednala.
@muchotrafka298 nebudem to hrotiť, ospravedlnili sa, priviezli nové jedlo aj menšiu pozornosť. Že majú nového zamestnanca a omylom zabalil rolku, ktorá bola na odpis- čo by aj dávalo logiku lebo bola tá rolka okrem toho avokáda aj taká kadejaká neforemná.
Ja sa cudujem, ze to vobec mali gule takto poslat zakaznikovi, to je extremny fail. Nevyzadovala by som len vratenie penazi, ale aj kompenzaciu za takyto fail, urcite by som nechcela od nich nove sushi 🤢
No tak to urcite, nepozornost noveho zamestnanca a jedlo za 30 EUR omylom dali zakaznikovi co malo ist na vyhodenie.
@cyberk ja si to tiez myslim, ze toto je absolutny nonsens, toto poslat platiacemu zakaznikovi. Hnile jedlo?!? Ja by som od nich nechcela uz v zivote nic.
To si podla mňa vymysleli 😂
@wintery ťažko povedať, lebo ostatné objednané prišlo v poriadku , aj to čo doniesli na výmenu. Okrem tohto sme mali ešte ramen aj iné rolky a to úplne inak vyzeralo.
Ak je to vasa overena restika, a doteraz ste boli spokojni, tak ten jeden preslap sa da ospravedlnit. Bez ohladu na to ci to pravda je alebo nie je. Ospravedlnili sa a hned napravili, cize za mna ferove jednanie
Nechcem byt zlá alebo machrovat, ale ani to sushi nevyzerá vabne. Ja robím oveľa krajšie a to som amatér.
@fajnova áno, písala som, že celá tá rolka bola nejaká neforemná 😃 ostatné úplne inak vyzeralo .

Najlepšie má za sebou ...