icon

Ako zistiť, či je avokádo zhnité?

19. apr 2025

Ahojte, nemám skúsenosť s avokádom, vôbec to nedávame doma, teraz sme si objednali sushi a v ňom malo byť avokádo, ale je takéto? Je to zhnité?

Ako zistiť, či je avokádo zhnité?Ako zistiť, či je avokádo zhnité?
avatar
majus2323
19. apr 2025

Najlepšie má za sebou ...

autor
19. apr 2025

@majus2323 čiže to už ani nebude jedlé ? 😐

avatar
sovica
19. apr 2025

A je to určite avokádo? Mne sa to skôr podobá na kiwi🤔 V každom prípade, ani avokádo, ani kiwi by nemalo vyzerať takto🙈

autor
19. apr 2025

@sovica no malo by byť 😃 a kiwi to nie je, to poznám

avatar
vevesh
19. apr 2025

Je to avokado a je pokazene. Reklamovala by som to u objednavkovej sluzby.

autor
19. apr 2025

@vevesh aj som si myslela. Idem im hneď písať, lebo sushi za 30€ a všade to je 😌

avatar
wintery
19. apr 2025

Jj, je to hnilé. Ale na druhej tá čierna čiara uprostred kúsku to vidím prvýkrát 😂

autor
19. apr 2025

@wintery nerozumiem fakt, to akože nevideli , že tam dávajú hnilý kus či čo 😃

avatar
muchotrafka298
19. apr 2025

Vobec by som toto nekonzumovala a obratom kontaktovala tych, co si si to od nich objednala. Aj s fotkami hnileho avokada, co ponukaju zakaznikom.

avatar
lucia13022023
19. apr 2025

Pokazené

avatar
luliu
19. apr 2025

@sovica je to pokazené avokádo, na kiwi sa to nepodobá ani náhodou a kiwi v sushi asi tiež nie

avatar
simona1998
19. apr 2025

Nápis sťažnosť , mne raz poslali také nezrelé avokádo, že som ho natahovala ako gumu 😂

autor
19. apr 2025

@muchotrafka298 už som poriešila, toto je fakt dobrá reštaurácia, často objednavame a najmenší problém sme nemali, kuriér mi to ešte aj do bytu vynesie. Neviem čo sa teraz stalo, ale zavolala som im a dovezú druhé.

avatar
muchotrafka298
19. apr 2025

Na tvojom mieste by som to druhe otvorila este pred tym kurierom a pokial to bude rovnake, tak by som to ani nepreberala.

autor
19. apr 2025

@muchotrafka298 tak to býva tak zabalené, že postávať niekde vonku a otvárať to pred kuriérom by mi teda trvalo 😃 . Ale prišlo to v poriadku.

avatar
zorienka28
19. apr 2025

Avokado moze byt mierne ohnednute, ak je uz mierne po zenite zrelosti, a vtedy ho mozes este pokojne jest. Ale taketo cierne bodky fakt nie su ok, to by some urcite vyhodila. Ale predtym by som to capla restauracii do recenzii, toto si nemozu dovolit.

avatar
muchotrafka298
19. apr 2025

Toto si proste restauracia nemoze dovolit von poslat zakaznikovi. Nikdy by som si tam uz nic neobjednala.

autor
19. apr 2025

@muchotrafka298 nebudem to hrotiť, ospravedlnili sa, priviezli nové jedlo aj menšiu pozornosť. Že majú nového zamestnanca a omylom zabalil rolku, ktorá bola na odpis- čo by aj dávalo logiku lebo bola tá rolka okrem toho avokáda aj taká kadejaká neforemná.

avatar
cyberk
19. apr 2025

Ja sa cudujem, ze to vobec mali gule takto poslat zakaznikovi, to je extremny fail. Nevyzadovala by som len vratenie penazi, ale aj kompenzaciu za takyto fail, urcite by som nechcela od nich nove sushi 🤢

avatar
muchotrafka298
19. apr 2025

No tak to urcite, nepozornost noveho zamestnanca a jedlo za 30 EUR omylom dali zakaznikovi co malo ist na vyhodenie.

@cyberk ja si to tiez myslim, ze toto je absolutny nonsens, toto poslat platiacemu zakaznikovi. Hnile jedlo?!? Ja by som od nich nechcela uz v zivote nic.

avatar
wintery
19. apr 2025

To si podla mňa vymysleli 😂

autor
19. apr 2025

@wintery ťažko povedať, lebo ostatné objednané prišlo v poriadku , aj to čo doniesli na výmenu. Okrem tohto sme mali ešte ramen aj iné rolky a to úplne inak vyzeralo.

avatar
vanilkovazmrzka
19. apr 2025

Ak je to vasa overena restika, a doteraz ste boli spokojni, tak ten jeden preslap sa da ospravedlnit. Bez ohladu na to ci to pravda je alebo nie je. Ospravedlnili sa a hned napravili, cize za mna ferove jednanie

avatar
fajnova
19. apr 2025

Nechcem byt zlá alebo machrovat, ale ani to sushi nevyzerá vabne. Ja robím oveľa krajšie a to som amatér.

autor
19. apr 2025

@fajnova áno, písala som, že celá tá rolka bola nejaká neforemná 😃 ostatné úplne inak vyzeralo .