Čo s nezamestnaným manželom?

karolinasustekova
21. feb 2013

Dobrý deň,
potrebovala by som poradiť čo robiť a ako pristupovať k nezamstnanému manželovi? Môj manžel pred rokom odišiel z TPP a odvtedy sa snaží neúspešne rozbehnúť podnikanie. Súčasne si hľadá aj inú prácu na TPP.
Ja študujem, súčasne pracujem, živím domácnosť a platím účty. Je môžné aby si mladý človek tak dlhú dobu nevedel nájsť robotu? Snaží sa vôbec? Doteraz som ho psychicky podporovala a povzbudzovala, občas sme sa kvôli tomu hádali,už mi však dochádzajú sily aj trpezlivosť. Doma pomáha, resp. ja doma nerobím skoro nič, ale sme len dvaja a byt máme prenajatý a nie moc veľký.
Mám pocit, že si ho prestávam vážim ako muža a manžela.
Ako sa mám správať? Čo ďalej?

betuska22
21. feb 2013

fuha to je veľmi ťažka otázka, no ja osobne by som nedokazala žiť z takým mužom, mne to príde tak že sa nesnaží si najsť robotu, že mu je dobre ked sa o neho staráš ty ☹ skus sa s nim porozpravať, podla mna sa spolieha na teba....

jfd
21. feb 2013

známe... Jestli tě to štve už teď, bude to jen gradovat, až budete bydlet v ponorce, ve které se nedá ani nadechnout. Co s tím nevim. Ale kdybys na něco přišla, dej vědět

bubelko
21. feb 2013

za predpokladu, ze sa naozaj snazi: skus si to predstavit obratene - t.j. seba v jeho pozicii. ako by si chcela aby sa k tebe spraval? aku podporu by si ocakavala? potom budes vediet ako sa k tomu postavit a ako sa spravat k manzelovi 😉
ak sa nesnazi - tak potom s nim hod vazny rozhovor na temu ako dalej, co sa ti nezda a uvidis, kam sa posuniete 😉

zuzanockamt
21. feb 2013

MM si pracu hladal rok a pol ... zamestnany bol dva roky a teraz je opat doma 2 mesiace ... uvidime dokedy ... neriesim, ucty si plati ... ja si platim svoje veci ... a tak 🙂

anjelicek26
21. feb 2013