Ja túžim po bábätku, on nie

jaleto
20. júl 2015

Ahojte. Mám 22rokov,priateľ tiež. Sme spolu 4 roky.Už 2 roky intenzívne túžim po bábätku. Mám prácu, popritom externe študujem. Priateľ pracuje tiež. Problém je v tom,že keď môjmu drahému spomeniem bábätko tak jeho odpoveďou skoro stále je, že ešte máme čas,málo rokov a nedostatok finančných prostriedkov. Pritom o dieťatko sa dokážem postarať a peniažkov je tak dostatok aj pre malé....milujem ho,no túžim po rodine. Viem,že by bol dobrým otcom ,ale aj tak trvá na svojom. Neviem,čo mám robiť.
Boli ste v takej situácii ? Poraďte mi,prosím.

natalym
20. júl 2015

Buď rada, že Ti povie pravdu. Mohol by sa tváriť, že chce a potom sa na Vás vykašľať.

sardinka333
20. júl 2015

To že 22 ročný chalan nechce dieťa nie je problém - je to normálne. Má rozum chalanisko! Ste mladí, ty ešte nemáš dokončenu školu, vlastné bývanie máte? Vo vašom veku sa naozaj nie je kam ponáhlať. Občas pokočíkuj nejakej kamaratke, vyskušaj si to ake to je starať sa realne o dieťa a potom pouvažuj či nastal správny čas. Osobne by som priatela do otcovstva netlačila a netrieskala mu to o hlavu, muži to nemaju radi denno denne na tanieri. A taktiež by som nechcela dieťa ak partner vyslovene nechce, lebo sa može stať že zbalí ,,saky paky,, budeš na male sama...

hanka_april
20. júl 2015

@jaleto rozhodnutie mat dieta ma byt spolocne.....

sissy27
20. júl 2015

@jaleto a má on pravdu...
bývanie máte vlastné? čo je to "dostatok peniažkov" ? to máte teraz, ale na nejaký čas tvoj príjem vypadne... a on si to na rozdiel od teba očividne uvedomuje... vedela by si sa o dieťa postarať, keby si bola sama? ak mi chceš napísať, že "aj rodičia by pomohli", tak ani nepokračuj 🙂

jaleto
autor
20. júl 2015