Mám odpustiť neveru a drogy?

nikolam
23. jan 2014

je mi hrozne a neviem, ako ďalej. s priateľom som takmer rok, obaja študujeme na VŠ, ja mam 23 a on 24 rokov. sme úplne rozdielne typy, on študuje umelecký smer, je veľmi nadaný, ale je proste uleteny... ja som uplne obyčajna baba, nikdy som nezapadla do jeho partie možno až na niekoľko výnimiek si s jeho kamaratmi veľmi nerozumiem. dali sme sa dokopy po roznych doťahovačkách a intrigách práve zo strany jednej jeho "kamarátky", ktorá po ňom išla. náš vzťah od začiatku nebol bez komplikácií, ale všetko sme zvládali, veľmi som ho milovala, on mi tvrdil to isté, akurát to dával najavo svojím spôsobom, čím mi niekedy ubližoval. keď som niekam chcela ísť bez neho, robil scény, ak som sa s niekým bavila napr. so spolužiakom, kamarátom, tak bol cirkus, dokonca niekedy aj na verejnosti. potom sa mi vždy ospravedlňoval, aby som mu odpustila, že sa to viac nestane, a nakoniec sa to aj tak vždy stalo. odôvodňoval to tak, že sa bojí že o mňa príde - čo bolo absolutne neopodostatnené, nakoľko som ho milovala, a stále milujem. týmto správaním mi ubližoval, neviem, či si to uvedomoval, možno aj áno ale nakoniec to aj tak vždy svoje sluby porušil. Ja tento rok končím VŠ a naskytla sa mi možnosť ísť na dva mesiace na stáž do Nemecka, možno som tam ani nechcela ísť možno chcela, povedala som mu to raz večer, že mam takuto možnosť a je celkom zaujímavá... čo nasledovalo potom, jeho reakcia úplne strašná, veľmi sme sa pohádali, on buchol dvermi a odišiel z bytu. a to som ani nepovedala, že tam pojdem ... výsledok bol taký, že išiel za svojou partou, tam sa napil a niečo si dal - neviem čo, hoci mi slubil že sa toho už nikdy nedotkne a aj sa rok toho držal - a korunou všetkého je, že po ňom vyšla oná kamrátka a on sa s ňou vyspal. mne sa na mobil vobec nehlásil až do druhého dňa, skoro som zomrela od strachu a to som išla na druhy deň ráno na skúšku čo vobec ani neviem, ako som ju nakoniec dokázala spraviť.proste mne po tomto pohár pre