Nechcem byť gay

alexander3
25. okt 2016

Prosím, potrebujem odbornú pomoc. som gej a nechem byť. Nepotrebujem povzbudenia ani slova útechy. Už nechem čítať o tom , že je to normálne a prirodzené. Potrebujem odbornú pomoc. kontakt na niekoho kto sa tým zaoberá . A ak je tu niekto kto sa toho zbavil, rád prijmem rady. Ak by ste mi vedeli dať konkrétne informácie budem rád. ďakujem. rád by som sa nakontaktoval na odborníka. Alex.

cacianka
25. okt 2016

to čo je v tebe vrodené, toho sa veru nezbavíš
vo svojom okolí si pohľadaj kontakt na sexuológa, psychiatra

dominika6
25. okt 2016

@alexander3 tak začni spávať so ženami a hladaj v nich to pekné

zdenusa4
25. okt 2016

@alexander3 lenze ak uz raz si tak to nefunguje tak ze si povies ze nechces byt a jednoducho nebudes..musis sa obratit na odbornu pomoc, ta ti bude vediet lepsie poradit a mozno ta trosku spravnejsie zacat orientovat..ale proste je to v tebe a myslim ze na sto percent sa toho nezbavis

septemberkl
25. okt 2016

skus absolvovať rodinne konstelacie, netvrdim ze prestanes byt gay (ja neviem co to s tebou spravi), ale pomaha to pohnut sa z miesta a pochopit. Jednoznacne to pomaha. S postojom ze nechces byt gay sa asi daleko nedostanes a cloveku, ktory tvrdi, ze sa toho zbavil by som neverila

lujza123
25. okt 2016

@alexander3 vies co v lekarnach predavaju ANTIGAY tabletku, je trochu drahsia ale stoji za to...3 dni uzivas a si hetero 🤐

09041986
25. okt 2016

@lujza123 😀

20tanicka20t
25. okt 2016

Neviem ci si veriaci..ale odovzdaj to Panu Bohu..a modli sa ...homosexualita je od diabla.

madamcoco
25. okt 2016

@20tanicka20t toto si dufam, nemyslela vazne!

hankaop
25. okt 2016

@20tanicka20t od diabla su akurat taketo reci

sibalka21
25. okt 2016

@20tanicka20t ty sa odovzdaj psychiatrovi... debilita je od diabla

krajcikovad
25. okt 2016

@20tanicka20t 😂😂😂😂😂

hankaop
25. okt 2016