Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Ochladnutie citov

klarikuskaaaa
11. máj 2015

Prepacte ze si tu vylievam srdce ale uz fakt neviem co robit. Tak chcela som si dnes s priatelom spravit pekny den a zasa to skoncilo rovnako hadkou. Chcela som ho trochu zviest a tak a on na mna pri pozerani televizoru zreve ze vyzlec sa to ti ho tam mam strcit cez nohavice. Uplne ma to nastvalo. Ja som odisla byvat k rodicom na par tyzdnou lebo on mi nepomahal s malou a nemal financie kedze som studentka este. A teraz mi to vycita ze ked vie ze o osmej odchadzam ( ked pride z prace ideme k nemu s malou a vzdy na dve hodinky vecer ju ma moja mama a my sme apolu osamote kedze byvame 5 min od seba) proste nechce so mnou komunikovat hovori ze caka kym prideme ze sa vsetko zmeni ale neverim tomu on len cumi do tv a do mobile . ako by ste sa zachovali?

sassannka
11. máj 2015

Ako by sme sa zachovali? Tak napríklad ja už by som s takým chlapom nebola...

tinacho
11. máj 2015

no ako už bolo hore napísané...kašlala by som na takého chlapa. Ak sa smiem spýtať to dieťa máte spoločné? Ak áno ta to už nechápem vôbec...

cerez
11. máj 2015

Je to kuskus. Nepomáha, čumí do TV alebo do mobilu, keď zvádzaš, tak miesto vášne zreve ako keby si chcela od neho umyť riad, s dieťaťom ti nepomáha. Na čo je ti takýto chlap?

klarikuskaaaa
autor
11. máj 2015

@tinacho ano spolocne ma 4 mesiace

merykvei
11. máj 2015

Keď sama neveríš tomu, že sa to zmení, tak čo ťa pri ňom drží? Nemáš v ňom žiadnu podporu a nedá sa teda naňho spoľahnúť. Prečo to toleruješ? Jemu to pravdepodobne takto vyhovuje. Ty si odišla od neho a bývaš u rodičov, ale prídeš na dve hodinky každý deň k nemu, aby si mohol užiť a on to ma bez starostí. Taký chlap nestojí za nič.

klarikuskaaaa
autor
11. máj 2015

@merykvei on sa este citi urazeny ze som odisla ale keby som nie tak uz by som asi bola v nemocnici mala bola velmi narocne babo a bez pomoci by sa to nedalo teraz ked sa chcem vratit mi vyhadzuje na oci ze som odisla