Pracujem a skoro vôbec nevidím svoje dieťa

petronesa
6. sep 2012

Dobrý večer pred mesiacom som začala pracovať pracujem ako sestra a mam pocit že nevidím skoro už svoju malú nakoľko mám dvanástky nočné denné a dokola a chodím domov fyzicky aj psychicky zničená nevládzem sa ani hrať s malou a idem znova práca a takto stále dokola vkuse v robote...A najhoršie je že takto to bude na ešte vela dlhých rokov ako to vy zvládate??

strapco13
6. sep 2012

@petronesa a nevies sa preradit na dennu zmenu iba?

sissy27
7. sep 2012

@strapco13 tým si veľmi nepomôže, od 7 do 19 hod 😝 odchádzať bude z domu keď malá ešte spí a prichádzať, keď už pomaly zas ide spať...
@petronesa asi jedine zmeniť prácu... niekde, kde sa nerobia dvanástky, na ambulanciu alebo možno nejaké súkromné zdravotnícke zariadenie, kde majú osmičky (ak také existuje)... ja som dlhé roky robila nočné / denné, ale nie 12hod., lebo presne keď som si k tomu pripočítala čo len polhodinu cesty, tak si celý deň s prepáčením v prdeli... a bola som s malou sama, takže nepredstaviteľné... držím palce, aby sa ti to podarilo zvládnuť, aj keď viem, že je dosť mamičiek čo nemajú inú možnosť, len takto makať... asi tam hodne pomáha partner, rodina, ale ak je dieťa malé (čo podľa tvojho veku asi aj je) tak je to o držku 😖

strapco13
7. sep 2012

@petronesa
@sissy27 myslela som tym tie 8 - hod zmeny ..ranne. Alebo fakt preradit sa na ambulanciu.
Petronesa aky si obor?

sissy27
7. sep 2012

@strapco13 len osmičky neviem či sa dajú v nemocke 😒 asi fakt na ambulanciu, alebo nejaké súkromné zariadenie pre seniorov, možno tam by sa dalo...

lenja123
7. sep 2012