Priateľ neprispieva na domácnosť, má to celé zmysel?

eugeniuss
22. jan 2019

Pekny dnik prajem. Ospravedlnujem sa ze rusim s tymto mozno zbytocnym forom ale chcela by som vedietbnazor nezainteresovanych mozno viac skusenych ludi nez som ja. Otazka sa cita mojho vztahu resp ci podla Vas ma este zmysel

Mam 28 rokov priatel ma 29. Sme spolu 4 roky. Zijeme u mna v mojom byte ktory som mala (samozrejme na hypoteku :D) uz predtym nez sme sa spoznali kedze on byval u starych rodicov predtym tak sa nastahoval ku mne a zacali sme zit spolu. Priatel nema velmi dobre platenu pracu taky priemer za 4 roky mi neprispieva na domacnost vsetko hradim sama s cim nemam problem kedze pracujem ako kozmeticka sama na seba zarobim viac ako on. Uz som uvazovala aj o dietati. On o dietati ani pocut ale ak by aj na to pristal bojim sa ako by sme to zvladli kedze taham to vacsinou ja on ma biedny plat nedokazal by sa postarat o nas a zas mojim rodicom nechcem visiet pocas materskej na krku . Vsetky moje kamaratky sa vydavaju u nas sa k nicomu neschyluje ja som za ten cas nedostala ani malichernost nieze este prsten . Hovori ze este mame na to cas. Inak sa ku mne sprava pekne uctivo nechodi na zalety ani do krcmy na pivo max obcas niekam s kamosmi ak sa da pomoze aj rodicom u nas na dome na chalupe je uplne kludnuckej povahy. V tejto dobe tazko najst chlapa co nie je neverny nechodi po nociach kade tade nepije nefajci ale predsa uz rok rozmyslam nadtym ze ho necham kedze mam pocit zebtam nie je velka perspektiva. Chcela by som vediet vas nezaujaty nazor kedze kamaratky na neho len kydaju stoja na mojej strane a mamina sa zdrziava komentara ze nechce zasahovat do tychto veci. Dakujem za odpovede a rady pekny den Sandra

sweetdreams
22. jan 2019

@eugeniuss ty musíš vedieť, či ho ľúbiš....

dominika6
22. jan 2019