Problémy s otcom

gregor3691
23. okt 2013

Na uvod nieco o sebe , mam 28 som slobodny , bezdetny , nezadlzeny , zijem v dome s otcom a matkou s ktorou je otec rozvedeny . Moj problem spociva v tom ze sa doma necitim dobre mam s toho mierne depresie chcel by som vas nazor ako by ste to riesili vy.

Som nezamestnany student 3 rocnika externeho studia vysokej skoly ( studovat som zacal po prepusteni s prace ked zacala kriza cca rok 2010 ) , s mamou vychadzam dobre s otcom nie .
Otec ma 76 rokov a ma teoriu ze ako stary clovek vie vsetko a a ja neviem nic , podla jeho logiky nic nerobim mam robit 8 hodin doma kedze to je praca aby som si zasluzil jedlo vzhladom na to ze nikde nepracujem , vadi mu ze travim volny cas za pocitacom . Podmienene psychologicky sa mi otocil biorytmus na to ze v noci zijem a cez den spim ( bez tak nemam nic na praci cez den ) a aj koli tomu ze mam klud kedze on v noci spi a aspon ma neotravuje . Domace prace hrubsieho razu ako kosenie zahrady , rozne udrzbarske prace v ramci domu vykonavam ja kedze otec ma zniceny klb v bedrovej oblasti a tak robit nemoze co mu aj uznam ( neuznam mu to ze sa neustale snazi dostat do polohy trpitela a odmieta operaciu ) . Niesom male decko ale robit nieco s tym ze on za mnou sedi na stolicke a neustale kritizuje ako to neviem robit , ze som hlupy nic neviem , bez neho umrem od hladu a podobne. Citove vydieranie ze ma vydedi a podobne ak nebude po jeho vôli . Nedokaze problemy riesit kontruktivne a je chorobne lakomy neriesim veci v akcii v kauflande ale hodinovy monolog o tom ze som siel na aute o 100 metrov viac nez som mal ze tak nikdy nic nebudem mat ak tak budem robit .