Rodičia nestarajúci sa o dieťa

25. feb 2024

Mám problém, mám 20 rokov a som stále stredoškoláčka. Študujem v inom meste, žijem na internáte. Rodičia ma už doma nechcú, takže od marca už nebudem domov chodiť ani na víkendy. Problém je v tom, že odmietajú mi akokoľvek prispievať na živobytie. Brigádujem, ale sama to takto nezvládnem. Kde mám hľadať pomoc? Bolo mi povedané, že mám ísť za výchovnou poradkyňou do školy, avšak naozaj nechcem, aby v škole vedeli v akej situácii som. Pokiaľ dobre viem rodičia sa o dieťa musia postarať v prípade, ak študuje do 26 rokov.
Za akékoľvek rady ďakujem.

mateson
25. feb 2024

Začala by som na kuratele UPSVaR.

mojvlk
25. feb 2024

To je nezávideniahodnej situácia ... Nuž požiadať o výživné?

pribinak
25. feb 2024

Daj si návrh na súd na výživné. Požiadaj o sociálne stipendium.

kate_cs
25. feb 2024

Môžeš žiadať o výživné, majú rodičia povinnosť kým študuješ alebo do 25 myslím. Tak isto zájsť na študijné, môžeš požiadať o sociálne štipendium. Využi to, ak sa dá, nemusíš sa hanbit, stretávajú sa s rôznymi situáciami. Držím palce

zuzki1
25. feb 2024

Uff, a dôvod - prečo ta doma nechcú ? To je smutne
Ako baby píšu , požiadať o výživné , štipendium …

bonbon36
25. feb 2024

boze, to co su za rodicia... je mi to luto.. ako radia zeny vyssie, poziadaj sud o urcenie vyzivneho...

jana_eyre_2
25. feb 2024

A nemáš ani nikoho iného, kto by ti pomohol? Myslím starých rodičov, tetu, staršieho súrodenca, niekoho kto by ti aspoň bol oporou.. áno sú povinní starať sa do 26r kým študuješ, na úrade práce ta snáď budú vedieť nasmerovať čo robiť ďalej..

minenkak
25. feb 2024

Iba žiadosť na súd o výživné a platiť sa musí pokiaľ študuješ denne štúdium

lenka_da
25. feb 2024