icon

Švagriná ako klientka

27. mar 2025

Na úvod chcem napísať že zo švagrinou sme nikdy neboli jedna krvná skupina ale rešpektovali sme jedna druhú. Aj väčšoch keď odišla aj s deťmi od brata, aj vtedy keď si brat našiel inú a zrazu sa chcela vrátiť, je tomu už desať rokov, deti sú dospelé.
Vlani som po 39odpracovaných rokoch prišla o prácu, a teraz mám novú som ešte v skúšobnej dobe. Mám na starosti klientov medzi inými aj brata, švagrinú aj synovca.
Dnes sa stala taká nepríjemná vec, švagrinej došlo upozornenie, že neuhradila celkovú sumu faktúry ale iba časť. Doletela k nám do roboty a urobila cirkus, vraj ja som jej povedala tú zlú sumu, a na podporu doniesla so sebou aj syna. Ja som mala skontrolovať aké údaje si ona zadáva na pobočke do svojho internet bankingu.
Tieto upozornenia sú spoplatnené na 6eur. Upomienky na 20. Ona bola tak vytocená, úplne mimo, Aj v starej práci som mala na starosti klientov ale toto som nezažila. Úprimne ženy bojím sa o prácu, bojím sa ísť ráno do práce.

Strana
z3
avatar
lienka.7
27. mar 2025

@autorka a spravila si teda chybu ty alebo ako?
Na švagrinu by som kaslala, ale bratovi povedala, aby si ju laskavo "upratal"

avatar
heminepa
Autor odpoveď zmazal
avatar
gab1sol
27. mar 2025

Skús sa zamyslieť, ako by si postupovala pri úplne random klientovi, keby to nebola tvoja švagriná. Odosobni sa a tak postupuj aj v tomto prípade. Ak si urobila chybu, uznaj ju, ospravedlň sa a urob nápravu (podľa predpisov). Ak urobila chybu švagriná (predpokladám, že podpisovala prevod a svojim podpisom potvrdila správnosť údajov), tak to tak vysvetli nadriadenému a švagrinej sa slušne ospravedlň (buď profesionál), ale povedz, že na tvojej strane chyba nenastala…

autor
27. mar 2025

@lienka.7 keď bola na pobočke mala pred sebou vytlačenú faktúru, v maili tiež už pred našim stretnutím, prišla reklamovať výšku sumy. Suma bola správna, fakturáciu má na starostlivosti centrála. Zdalo sa, že to pochopila a povedala že tak to hneď uhradím, vzala mobil a platila. Potom jej prišlo to upozornenie a ten cirkus. Nie som si vedomá žiadnej chyby

autor
27. mar 2025

@heminepa Nie som si vedomá žiadnej chyby. Klientov máme pridelených podľa abecedy, od a do e , od f do h atď, ja som prevzala konkrétnu agendu

avatar
zic
27. mar 2025

Ak tomu rozumiem, ty robis v nejakej institucii "za okienkom / priehradkou", ona prisla s nejakym papierom a tebe otrcila mobil, ze ci to spravne zadava? A ty si jej asi kyvla, ze ano i ked teda to asi bola zla suma / nie z faktury?
Ak by aj ano, v konecnom dosledku ona autorizovala platbu, ona je zodpovedna za to...

avatar
heminepa
Autor odpoveď zmazal
autor
27. mar 2025

@zic Firma pre ktorú pracujem poskytuje určité služby, za ktoré jej prišla faktúra, jej sa nepáčila výška tej faktúry, prišla na pobočku. Chcela podať reklamáciu. Jej argumenty.neboli opodstatnené. Vtedy tam bola aj kolegyňa, ktorá má zaúčala. Potom sa zdalo, že pochopila že keď si už raz tie služby objednala musí zaplatiť, tak povedala že zaplatí vzala mobil, prihlásila do internet bankingu a zaplatila. Na faktúre pred sebou mala údaje platbe. Lenže uhradila o viac ako 100 eur nižšiu sumu než bola uvedená na faktúre.

autor
27. mar 2025

@heminepa podľa toho,čo vedúca povedala ráno idem ..na koberec,,

avatar
janinah
27. mar 2025

Staci byt asertivna,ty si chybu neurobila.

avatar
michelle567
27. mar 2025

Spojila by som sa s kolegyňou čo ťa zaúčala a bola pri tom. Posťažovala by som sa jej. Spýtala ako si to ona pamätá. Že máš teraz problém.... Zajtra by som to aj tak prezentovala + popísala zlé vzťahy so švagrinou a povedala že to nie je tvoja chyba. Ty nie si zodpovedna za jej platbu

autor
27. mar 2025

@michelle567 ona je už na dôchodku

avatar
brendaa
27. mar 2025

Ak mala správne údaje na FA a zaplatila menej vy za to nemôžete... mohla urobiť platbu aj doma....
Stále sa uhrádza z uvedenej sumy, ak je dohodnutý splátkový vtedy je to iné....

avatar
januska12323
27. mar 2025

Ty si chybu neurobila ale ona. Čo si jej mala ťukať do telefónu?

autor
27. mar 2025

@brendaa jasné, ale to by najprv mala požiadať o splátkový kalendár a centrálna by to mala schvaliť. Nič také sa nedialo

avatar
gab1sol
27. mar 2025

Ak švagriná mala na faktúre korektnú sumu a úmyselne neuhradila celú sumu, tak to určite nie je tvoja chyba. Takto to vysvetli. Švagriná mala uhradiť plnú sumu v súlade so splatnosťou a podať reklamáciu na zlú sumu vo faktúre. Držím palce, aby si z toho nemala problémy a švagriná sa spamätala. 😉

autor
27. mar 2025

@gab1sol oni dvaja tvrdia, že som na akýsi papier som im napísala zlú suma, ale akýmsi zázrakom oni ten papier nemajú a ja už dvojnásobne nie. Ale toto opakovali mojej nadriadenej.

avatar
brendaa
27. mar 2025

Neviem prečo si ju vybavovala, keď nemáte dobré vzťahy... to si v práci ošetri...

autor
27. mar 2025

@brendaa prepáč ale v mojom veku som rada že som si vôbec našla prácu, a ako som písala prevzala som konkrétnu agendu, V dnešnej dobe asi už nikto nepracuje na jednom mieste toľko rokov čo ja

avatar
zic
27. mar 2025

Urcite by som s kludnym srdcom povedal ako to bolo a ze "pani uvadza nepresne informacie" (aka klame az sa prasi)... Bud profi... nechapem vobec, co riesi nejaka nadriadena (teda mozno musi). Povedz v klude co ste riesili a stale nechapem, aky papier... ked mala fakturu... najskor si nechce priznat, ze spravila chybu

avatar
brendaa
27. mar 2025

Mne sa nemusíš ospravedlňovať🙂... si to potom musíš iba odkomunikovať.. Neviem, čo by sme ti mohli ešte poradiť...

avatar
zuzanka.zuzu
27. mar 2025

nejaký papier nech si strčí 😂 veď mala pred sebou FAKTÚRU 🙈 čo ešte viac chce? osobného sluhu ktorý to za ňu naťuká do IB?

autor
27. mar 2025

@zic na poznámkovom bloku s hlavičkou firmy ste začali počítať jednotlivé položky faktúry ktorú chcela reklamovať. Poukážkala som na to kde sa asi vo svojich výpoctoch sekla. Stále sa ohaňala vecami, z minulosti. Nakoniec sa zdalo že pochopila a zaplatila cez internet banking. Zhmatla papiere a odišla.

autor
27. mar 2025

Neverím že by sa niektorá kolegyňa dobrovoľne vzdala vlastnej agendy a klientov ktorych pozna, aby si mnou len tak vymenila agendu

avatar
ukgirls
27. mar 2025

na pobocke nemate kamery ... keby si jej pisala sumu na papier maju to na zaznamoch .. ak tam bola kolegina moze ti dosvedcit,ze si jej sumu povedala spravnu a aj jej to vysvetlila.. ospravedl na veducej s tym,ze zial za zle rodinne vztahy nemozes a aj ked si profesional a do race si problemy nenosis,zial nemozes ovplynit,ze ona ti ich robit bude ..

autor
27. mar 2025

@ukgirls sú, ale ani netuším koľko ich je , čo vidia,, ako dlho sa tie záznamy uchovávajú, keďze reklamáciu chcela podať ešte desiateho

avatar
zuzanka.zuzu
27. mar 2025

nerozumiem čo tu riešiš 🙈 ty z toho normálne vyrábaš kauzu... ešte že kamery 🙈 veď ju normálne pošli doprdele. ty keby niekde nezaplatíš faktúru o 100 eur menej, tak to hodíš na pracovníčku? veď to je absurdné 😂

autor
27. mar 2025

@zuzanka.zuzu riešim to že asi zajtra prídem o prácu, a pritom skúšobná doba koncí 31.3

avatar
zuzanka.zuzu
27. mar 2025

prečo? čo sa zajtra stane? príde švagriná urobiť bububu? normálne jej povedz nech zo seba nerobí p*ču, to úplne vyrazí dych aj jej, aj kolegom... a tým POTOM vysvetli že máte zlé vzťahy v rodine 🤷 že o nič než pomstu nejde. že je to bratova ex a ty prirodzene si držala stranu bratovi po rozvode. každý pochopí

ešte je tu totiž možnosť že sa zajtra nestane VÔBEC NIČ 🤷

a prestaň byť taká submisivna. buď trošku asertivna. nebude každý klient či zákazník príjemný. toto ešte zažiješ X krát akurát sa budeš musieť za seba postaviť. toto je ešte v pohode, tu sa máš aj na čo vyhovoriť (pravda totiž nikoho nezaujíma, treba to zahrať do stratena A ZBYTOČNE SA V TOM NERÝP 🙈 nikoho to totiž reálne nezaujíma)

avatar
lienka.7
27. mar 2025

@autorka prečo by si mala prísť o prácu? Fakt nechapem😳
Švagriná mala FA so sumou, ktorú mala uhradiť. Neuhradila, tak ma problém. Bodka
Ty si nic zle neurobila, nechapem, čoho sa bojíš. Fakt

Strana
z3