Zachovala som sa zle?

11. dec 2022

Zoznámili sme sa na zoznamke a mali sme sa stretnúť. Ja som mu napísala, že mu dám vedieť kedy, lebo cez víkend mám školu, študujem diaľkovo. Bolo toho dosť a popravde aj som bola unavená, cez týždeň práca a víkendy škola. Tak som mu okolo tretej napísala, že nech sa nehnevá, ale že to preložíme. On mi píše, že už je v autobuse. Ja úplne hotová a hlavne som sa cítila zle, ale to stretko som nepotvrdila a on už utekal na autobus. Večer som sa už stretnúť nechcela, nepoznám ho, bola som unavená, nebola som ani upravená. Napísal mi, že som ho strašne sklamala. Cítim sa úplne zle, že za mnou cestoval.

janai1
11. dec 2022

a on ako vedel kedy a kam má ísť ak ste neboli dohodnutí?

autor
11. dec 2022

@janai1 Deň pred tým sa pýtal, že kedy končím v škole. Mali sme sa stretnúť, pýtal sa, či to platí. Ja som mu napísala, že neviem, že dám vedieť v priebehu dňa. A on už sedel v autobuse.

autor
11. dec 2022

Na jednej strane som rada, ale na druhej strane neviem prečo cestoval keď som to nepotvrdila, respektíve keď som písala, že mu dám vedieť. On mi písal, že keby čakal tak mu ujde autobus.

janai1
11. dec 2022

Tak tiež si mu to mohla dať vedieť skôr a nie čakať do poslednej minúty

luciajass
11. dec 2022

To ti len napísal, že sedí v autobuse.vto nemusí byť ani pravda. Len tí robí výčitky

januska12323
11. dec 2022

Nič si mu nepotvrdila tak sa môže hnevať akurát sám na seba. Ja sa vždy keď mám takto ďalej za niekým cestovať opýtam aj trikrát či to platí.

autor
11. dec 2022

@janai1 Ja som nevedela.

autor
11. dec 2022

@januska12323 No mňa to trošku nahnevalo, že išiel na bus a pritom nevedel.

janai1
11. dec 2022

Takže keby si mu napísala ze to platí a on už nestihne prísť lebo zmeškal bus tak by tu bola téma o tom aký je to hajzel?

autor
11. dec 2022

@janai1 Nie, ale ja som nevedela, že plánuje ísť autobusom keď má auto.

vler
11. dec 2022