Výživné na dospelé dieťa

sherynkamalinka
19. feb 2021

Ahojte. Ako ste dohodnute s vasimi dospelymi detmi, ktoré byvaju s vami v spoločnej domácnost. Poberaju cele vyzivne na svoj ucet a platia vam niečo na domacnost alebo cele vyzivne mate v rukach stale vy,alebo oni?

klarissa25
19. feb 2021

Myslis na studujuce dieta??

maggie1978
19. feb 2021

Zatiaľ dostávam výživné stále ja, len nedávno som sa dočítala,že už môže ísť priamo do rúk dospelému dieťaťu. Dcéra zatiaľ nič nerieši, je na VŠ, prváčka, ale vlastne je doma na diśtančnom. Keď pôjde už normálne na intrak a do školy, potom sa nejak dohodneme.

sherynkamalinka
autor
19. feb 2021
pribinak
19. feb 2021

@sherynkamalinka nebrala by som financie študujúcemu dieťaťu. Sú jeho. Podporovala by som dieťa v štúdiu.

0silvia0
19. feb 2021

@sherynkamalinka preco by studujuce deti mali platit za domacnost? Ved kazdy z rodicov ma prispievat, nie? Jeden moze hotovostou, druhy starostlivostou vratane poskytnutia byvania a stravovania. Pokial deti budu studovat, ziadne peniaze od nich na bezny provoz pytat nebudem.

sense
19. feb 2021

Výživné by som mu nechala od otca, nech si hospodári, moja časť by bola nehmitba, ubytovanie a strava doma
Keďže obaja rodičia sa majú podieľať na "financovaní" dieťaťa

babovka2321
19. feb 2021

@sherynkamalinka ja ti napisem z druhej strany, nedavno som dokoncila skolu, z domu som odisla cca rok a pol dozadu. Nikdy by ma ani nenpadlo pytat od mamy vyzivne na mna (aj tak bolo nepravidelne a vyskou ubohe), roky som brigdovala a mame prispievala na domacnost (s mensimi prestávkami, ked som nepracovala, lebo som toho mala vela v skole). Sama musis vediet, v akej si situacii a ci tie peniaze potrebujes, alebo nie. Co ked ti tu pisu zeny, ktore maju manzela alebo dobre platenu pracu a tie peniaze im nechybaju ale tebe mozno ano...

makova333
19. feb 2021