icon

Zanedbaná žiačka

3. feb 2022

Dobrý večer,
ide o pomerne citlivú tému, ale rada by som si zatiaľ anonymne prečítala pár názorov, kým začnem podnikať ďalšie kroky v danej problematike. Pracujem ako pani učiteľka a tento rok som dostala svoju prvú triedu, sme malá vidiecka základná škola a kvôli covidu sme tento rok boli niekoľkokrát v karanténe, všimla som si však, že jedna z mojich žiačok chodí do školy mierne zanedbaná. Čo sa týka šk.pomôcok a prípravy do školy, tak je všetko v poriadku, to už by som rodičov dávno kontaktovala, ale dievčatko chodí celý týždeň v rovnakom oblečení, niekedy aj dva týždne za sebou. Skúšala som sa jej na to okľukou spýtať, či jej mama preperie večer oblečenie a dá jej ho čisté do školy a na to mi odpovedala, že mamička perie raz týždenne v sobotu a v nedeľu sa všetci okúpajú. Jej oblečenie mi príde na takúto zimu veľmi ľahké, často máva mastné vlásky, musím však povedať, že desiate máva ukážkové. Neviem, či mám v takomto prípade na rodičovskom združení mamičku osloviť, chápem že v tejto covidovej dobe na tom finančne niektoré domácnosti nie sú najlepšie. Neradila som sa zatiaľ o tom s kolegami, ale deti pôjdu do puberty a nerada by som riešila následne výsmech a šikanu, taktiež potenie bude intenzívnejšie, hygiena by sa mala dodržiavať a viesť k nej deti už od útleho detstva, v škole mávame prednášky o umývaní rúk a pod. Keďže je tu vysoká koncentrácia rodičov, nahnevali by ste sa na mňa na mieste danej mamičky, ak by som Vás na to upozornila?

Strana
z4
janickacrazy
3. feb 2022

Tak určite jej to nehovor pred ostatými rodičmi, ak budete mať rodičovské, tak jej povedz, nech ostane, že potrebuješ s nou niečo prebrať a preber to v súkromí. Ved teraz sa ani o známkach nehovorí pred ostatnými ako kedysi, ale pekne po jednom.

loginexistuje
3. feb 2022