Som sama so synom

misha716
21. nov 2022

Ahojte, prišla som si pre malú dávku podpory od Vás 🙂 Čaká ma odsťahovanie sa s 10 mesačným bábätkom od jeho otca. Mám strach, čo si myslím, že je asi normálne. Na všetkom sme sa pekne dohodli, nemáme záujem to riešiť cez súdy atď (snáď to tak aj ostane). Študujem externe 2 roky, robím si pedagogické minimum, navštevujem školu piatky, čo mi povedal, že samozrejme sa postará. Po finančnej stránke by som to tiež mala nejako zvládnuť. Čoho sa potom bojím? Viem, že je milión žien, čo to majú alebo čo to majú aj 100x horšie, ale ten prirodzený strach tam stále je. Zvykne si maličký na nový priestor? Nové bývanie? Naučí sa nejak fungovať takto oddelene, že bude so mnou a niekedy so svojím otcom? Nezošalieme v jednoizbáku? Viem, že maličké detičky sa rýchlo prispôsobia, ale skôr ma zaujíma nejaký názor mamičky, ktorá to zažila alebo zažíva. Mám strach z toho, že mi o 3 roky povie, mamka ja chcem byť u ocka, lebo on má dom atď atď... čo sa stať môže. Áno veľa premýšľam, ale som rak :D ... Prosím si tu nejaké reálne skúsenosti mamičiek 🙂 Ďakujem a prajem krásny deň.

veronikaszabova
21. nov 2022

@misha716 ja ti poradim jedno - alimenty si daj potvrdit sudne. Aby sa nestalo, ze tatko stretne novu priatelku, a prestane platit.

kittykat22
21. nov 2022

ako pise @veronikaszabova bolo by dobre, keby ste si nejake veci ofiko dohodli cez papiere. Pride nova partnerka a dohoda pojde von oknom. Dieta si samozrejme rychlo zvykne. Ak nebudes jancit tak bude vsetko v poriadku. Navstiv v okoli parky, kaviarne, hernicky s malym aby ste si na novy priestor zvykli. Sprav si pekny interier aby si sa tam citila ako doma. Samozrejme, ze dieta nepovie, ze chce byt u otca lebo ma dom :D ale zober si to tak, ze ked dieta povie, ze chce byt u otca (co samozrejme ze ho tam nenastahujes) je lepsia varianta, ako keby plakal ako lev, ze k nemu nechce 🙂