icon

S akým závažím robíte doma bulharský drep?

12. feb 2026

Ahojte dievčatá, chcem sa vás spýtať, s akým závažím robíte bulharský drep? Ja som momentálne začiatočník začala som s 8kg, teraz cvičím s 10kg, cvičím doma, mám vestu, ktorú si môžem naložiť Max. 30 kg, neviem, čo sa tam aj dopracujem niekedy lebo ak tých 10 kg je pre mňa veľa, robím 4 série po 10 opakovaní. Zatiaľ. Ďakujem 🙂

Strana
z4
anonym_32712e
12. feb 2026

Záleží či mám záťaž v jednej ruke alebo v oboch, či na chrbte tyč alebo jednoručky, stále iná váha. No ja cvičím do zlyhania, nie na počet sérii a opakovaní

autor
12. feb 2026
@anonym_32712e

Záleží či mám záťaž v jednej ruke alebo v oboch, či na chrbte tyč alebo jednoručky, stále iná váha. No ja cvičím do zlyhania, nie na počet sérii a opakovaní

@anonym_32712e no ja zlyhavam po 10 opakovaní 🤣

autor
12. feb 2026
@anonym_32712e

@anonym_32712e a keď máš v jednej ruke?

len_nig
12. feb 2026

Ja mám doma 2x 4kg činky takže s nimi 😊

autor
12. feb 2026
@len_nig

Ja mám doma 2x 4kg činky takže s nimi 😊

@len_nig tak sme na tom podobne, ja som nedávno zvýšila z 8 na 10kg

anonym_268b74
12. feb 2026

Ja stále čítam, cvičiť do zlyhania ale čo to znamená? A ešte obrazocka, tiež cvičím doma. A je lepšie urobiť viac sérii a menej cvikov ako autorka v jednej alebo napr 2x15? Čo je efektívnejsie?

len_nig
12. feb 2026
@anonym_autor

@len_nig tak sme na tom podobne, ja som nedávno zvýšila z 8 na 10kg

@anonym_autor tak keď píšeš že si iba začala podľa mňa nie je silou mocou nutné zvyšovať váhu 😊 ja si zvyšujem až keď mi je cvičenie príliš ľahké

autor
12. feb 2026
@len_nig

@anonym_autor tak keď píšeš že si iba začala podľa mňa nie je silou mocou nutné zvyšovať váhu 😊 ja si zvyšujem až keď mi je cvičenie príliš ľahké

@len_nig no ja chcem zväčšiť objem čo najrýchlejšie, ale myslím, že pri 10kg ostanem dlhšie 🤣

len_nig
12. feb 2026
@anonym_autor

@len_nig no ja chcem zväčšiť objem čo najrýchlejšie, ale myslím, že pri 10kg ostanem dlhšie 🤣