icon

Aká je najnáročnejšia vysoká škola?

20. máj 2025

Aká je podľa vás najťažšia vysoká škola? 😊

Strana
z2
tulipanik12
20. máj 2025

Pre mňa IT, Mat-fyz.

oriesocek
20. máj 2025
@tulipanik12

Pre mňa IT, Mat-fyz.

no ja som skoncila 2 VS. prirodovedecku, tak bola dost tazka, ale teda mne ucenie islo, takze dalo sa. Druha bola ekonomia - to bolo v porovnani s prirodovedeckou malina. Synova frajerka chodi na medicinu, tak musi makat a ona je sprt, takze je to velmi tazke a hlavne vela casu na jednotlive skusky. Manzel ma mat-fyz s 2 doktorátmi a teda jemu to islo same 🙂 ale pre iných je to velmi tazke.
@tulipanik12

biba_18
20. máj 2025

každý má iné predpoklady - preto aj tie školy sú ťažké pre každého inak ... 🙂

melanta
20. máj 2025

Konkrétne tzv. mat-fyz, medicína, stavebná. Všeobecne každá, ktorá by ma nebavila. Chodila som na manažment na UK a bolo to náročné práve z toho dôvodu, že ma tá škola nebavila, väčšina štúdia boli teoretické bludy pre mňa. Aktuálne študujem právo, baví ma to a preto to ťažké nie je.

kofa77
20. máj 2025

podla mna farmacia

mandzula
20. máj 2025

Taka, ktoru clovek studuje bez spravnej vnutornej motivacie.

procrastique
20. máj 2025

Pre každého inak, ja som skončila teraz medinu a prišlo mi to absolútne ok a primerané.
Keby som ale mala študovať fyziku či matiku, tak to radšej skočím z mosta :D

viestta
20. máj 2025

Farmacia, medicina, veterina a potom vedecke odbory matiky a fyziky

slovakboy
20. máj 2025

Najťažšia je jadrová fyzika. Bez základov a porozumenia vyššej matematiky nie je šanca ani rozumieť tomu, čo sa učím. A to pochopenie je veľmi ťažké. Potom farmacia a až tak medicína. Medicína a jej varianty (zubári veterinári) je náročná na kvantum dát. Nestačí spočítať 1000 príkladov a viem. Z tohto pohladu množstva vedomostí je medicína najťažšia. Dá sa síce ľahšie pochopiť ako jadrová fyzika, ale naučiť sa všetko môže byt ťažšie.

feuille
20. máj 2025