Čo vám pomohlo pri učení angličtivny?
Krásny večer prajem, chcela by sa Vás opýtať, čo vám pomohlo pri učení angličtiny. Som študentka, avšak s tou angličtinou mám večne problém. Či mi poprípade neviete poradiť nejaké učebnice, knihy, filmy, čokoľvek. Za akúkoľvek radu vám krásne ďakujem❣️❣️
Chod cez leto do anglicky hovoriaceho zahranicia, pracuj tam a najdi si frajera, tam narodeneho.
@lea345 Filmy po anglicky s anglickými titulkami jedine, nie slovenskými. A jedna rada nad zlato: Think english! Pamätaj, neprekladáme slovemčinu. Myslíme po anglicky. Slovo v slovenčine poznať nemusíš, aby si ho vedela po anglicky. Ak ho nepoznáš, použi výkladový slovník, nie prekladový. 😊
Musis vediet aspon 1000 slov. Ale neuc sa len slovicka, ale cele vety v ktorych sa tie slova pouzivaju. Namiesto give up (vzdat sa) sa nauc: Don't give up (nezvdavaj to). Tato fraza je velmi bezna a pride ti velmi vhod ju vediet.
Citaj knihy ale nehladaj slovicka ktorym nerozumies a neprekladaj, to ta len zdrzuje. Len odhaduj o com to asi je. Takto sa naucis skladbu vety, ktora je dost odlisna od slovenciny.
Pocuvaj audioknihy a pozeraj filmy v anglictine. Zase nenechaj sa frustrovat ak napriklad jednemu hercovi nebudes rozumiet ani slovo.
Debatuj na anglickom fore. Neboj sa ak budes robit chyby.
Necitaj noviny a casopisy. Vacsina z nich je pisana velmi komplikovane.
Neprekladaj pesnicky - strata casu.
Nauc sa gramatiku ale nesnaz sa ju pochopit a nevsimaj si ju v knihach, filmoch a na forach.
Napis mi sukromnu spravu,dam kontakt inde a mozeme pisat/volat anglicky. 🙂
@karhu ďakujeme za odporúčanie na náš článok. 🙂
Rád by som dal do pozornosti celý náš blog:
https://www.leitus.sk/clanky-z-anglictiny/
kde sú aj iné tipy a triky ako sa učiť angličtinu.
alebo naše YT videá zamerané na vysvetlenie anglickej gramatiky:
https://www.leitus.sk/videa-z-anglictiny/
Ďakujeme, Leitus - Jazyková škola.