Mám zmeniť študijný odbor?
Dobrý deň,
ocitla som sa v situácii, z ktorej neviem, ako ďalej. Som študentkou prvého ročníka vysokej školy, no už od prvého týždňa cítim, že ma táto škola nebaví . Hovorila som si, že tomu dám čas, že si zvyknem, že ma to možno časom začne baviť... ale ten pocit neprišiel. Namiesto toho sa stále viac prepadám do zúfalstva a som sklamaná sama zo seba, že sa nič nezmenilo.
Pred rozhodnutím, kam pôjdem študovať, som mala vyhliadnutý iný odbor na inej fakulte. Nakoniec som si však vybrala tento odbor, pretože mi prišiel perspektívnejší – , spoločenského statusu aj finančného ohodnotenia. Rozhodla som sa to skúsiť, hoci aj pod vplyvom mamy a okolia. Teraz však uvažujem nad zmenou odboru – smerom, ktorý možno nie je až tak finančne atraktívny, ale cítim, že by ma viac bavil . Napriek tomu však cítim tlak zo strany blízkych, že to vzdávam, že sa len tak ľahko vzdávam niečoho, čo som už začala a mala by som to dokončiť , že sa budem mať v živote lepšie s týmto odborom .. A keď mi to niekto takto povie- som zo seba naozaj sklamaná a mám pocit viny zato, neustále sa trápim . Ich odôvodnenie je , že každá vysoká škola je ťažká a že nebojujem.
@nataliaclaudia zmeň školu nemá význam sa trápiť roky, keď ťa to nebaví.Co to je za školu?
@nataliaclaudia zmeň školu nemá význam sa trápiť roky, keď ťa to nebaví.Co to je za školu?
@luccija je to právo a uvažovala som nad pedagogickou fakultou, viem že sú to 2 odlišné smery no pedagogika ma ťahala viac už od začiatku , ale rozhodla som sa pre právo ako som vyššie spomínala.
@nataliaclaudia ked to tak citis,tak to sprav.
Tvoj zivot,tvoje rozhodnutie.Syn tiez zmenil skolu
po nastupe a brali sme to,ako rodicia v pohode.
Drzim palce🍀
@tundra ďakujem ja takéto pochopenie od okolia zatiaľ nemám, iba reči že sa vzdávam a že nič v živote nie je ľahké .
@tundra ďakujem ja takéto pochopenie od okolia zatiaľ nemám, iba reči že sa vzdávam a že nič v živote nie je ľahké .