Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Ako sa naučiť nemčinu, keď som absolútny začiatočník?

jasmika
28. apr 2012

Ahojte, potrebbovala by som radu. Mám veľký záujem naučiť sa nemecký jazyk. No som na materskej s dcérkou - 2 roky. Manžel začal pracovať v Rakúsku, a mali by sme možnosť byť tam s ním, ale čo s jazykom? Ovládam anglický-a to iba zo školy...takže ten mi treba oprášiť. ale uvažovala som že by bolo fajn vedieť nemecky - možno by som si tam mohla najsť nejakú brigádičku...
Viete mi niekto poradiť ako sa naučiť jazyk,? nejakú metódu, či stránku 😒

slimstar
28. apr 2012

no ja som sa ucila nemcinu v skole, ale to som vela toho nevedela.
anglictinu som sa nikdy neucila a vsetkemu rozumiem. podla mna sa da naucit cudzi jazyk pocuvanim pesniciek a citanim textu na nete s prekladom. ak mate telefon s androidom su tam rozne aplikacie aj zdarma na precvicovanie cudzich jazykov. 😉

ikke
28. apr 2012

@jasmika najlepsia metoda je co najskor sa prestahovat za manzelom a citat vsetko, co ti tam pride pod ruku a pred oci, pocuvat ludi okolo seba (kludne aj odpocuvat 😉 ) a rozpravat. ak si uplny zaciatocnik, prihlasit sa na kurz tam. z vlastnej skusenosti, nikde sa nenaucis jazyk tak rychlo ako v prostredi, ktore nim hovori!

jasmika
autor
28. apr 2012

@ikke no, tiež si myslím,že je to najlepší učiteľ-to prostredie..ale ja tak po nemecky viem Gutten Tag 😀 a to je celé...neviem si predstaviť že by som sa tam učila z týmto základom...
Nemčina je ťažká reč na naučenie?

ikke
28. apr 2012

@jasmika tak si skus nemcinu pre samoukov po veceroch citat. ja som takto prisla do holandska, iba s minimalnou znalostou jazyka a po roku v kurze pre cudzincov som vedela plynulo rozpravat a po 3 rokoch som si urobila statnicu 😉 a nemyslim si, ze som nejaky talent na jazyky 😅

jasmika
autor
28. apr 2012

@ikke Ďakujem ti za rady...skúsim to nejako poriešiť 🙂 hádam sa niečo podarí

stardust
28. apr 2012