Amazon.de - vrátenie tovaru

la_bella
5. sep 2017

Ahojte, prosim vas, mate niekto priamu skusenost s vratenim objednaneho tovaru z nemeckeho Amazonu? Potrebovala by som poslat naspat veci, ktore nesadli velkostou a robim to prvy krat. Chcem sa opytat, ak ste im nieco posielali naspat, posielali ste to Slovenskou postou ako balik v ramci Europy alebo nejakou kurierskou dorucovacou sluzbou? Vopred dakujem za kazdu odpoved 🙂

luzzia
5. sep 2017

slovenskou postou, kurieri maju strasne vysoke postovne mimo svk. alebo potom este hladat nejake alternative dorucovatelske sluzby.

sissy27
5. sep 2017

@la_bella normálne poštou, ak to chceš aj poistiť, tak potom ako obchodný balík. Bez problémov vždy vrátili peniaze.

la_bella
autor
5. sep 2017

@luzzia
@sissy27
Dakujem vam obom za reakcie. no ja som kupovala za darcekove poukazky, takze to mi vratia na ucet amazonu ich hodnotu na dalsie vyuzitie.
Ja som tiez asi najlepsie nasla slovensku postu, to je nejakych 16 eur postovne, z toho oni 8,40 vratia (to tak uviedli), ale inu vec sa chcem este opytat: oni mi poslali mail, co si mam vytlacit dake papiere a nalepit na krabicu a vlozit k objednavke atd. - to som vsetko pochopila podla ich popisu a instrukcii, ale je tam jedna cast, ku ktorej je napisane, ze: "Commercial Invoice - Give this invoice to the carrier you select to ship your return package. The invoice is required for customs. The carrier will not be able to return your package to Amazon without it." - rozumiem anglicky, ze dat to zvolenemu dorucovatelovi, prepravcovi a bla bla ze potrebne kvoli precleniu.. - a teraz sa pytam ze komu kam mam dat ten extra papier, co sa nelepi na krabicu, ked s tym pojdem na postu.. a mam to vobec davat, ked je to v ramci europskej unie? lebo to je len taky isty suhrn veci, co posielam naspat spolu s ich cenami, ktory budem lepit na krabicu tak ci tak.. Len to tam je proste 2x - ze jedno nalepit na krabicu a jedno dat prepravcovi.. Neviete mi nahodou s tymto poradit? Pytam sa pre istotu, nech to potom nemusim dodatocne riesit a mat s tym opletacky, aby sa mi nahodou este raz balik nevratil alebo co.. dakujem 🙂

butyha
6. sep 2017

Ja som to k tomu nedavala, kedze to je v ramci EU, ako pises.

Ak sa nemylim, malo by sa to dat do priesvitneho plastoveho obalu a nalepit z vonku na krabicu - aby sa k tomu dalo dostat bez rozbalenia balika - iba rozrezanim toho plastu... nieco ako na obr.

Pre istotu si to hod do euroobalu a zober so sebou na postu lepiacu pasku - opytaj sa tety na poste a ak tak prilepis 🙂

la_bella
autor
6. sep 2017

@butyha dakujem. hej inak presne toto ma napadlo, ze este teoreticky by som to mohla nalepit do tej priesvitnej folie zvonku, nech si zoberu a kuknu, ked im bude treba..

lenulienka86
29. júl 2018

@la_bella ahojte zeny.
To akoze treba platit postovne? Akurat premyslam vratit jedny topanky. A uvazujem ze ako.

butyha
29. júl 2018

@lenulienka86 ak by Ti poslali poskodeny, prip. nespravny tovar - postovne by Ti vratili (alebo aspon jeho cast)
kedze chces vratit topanky pravdepodobne lebo sa Ti nepacia - postovne platis samozrejme Ty

lenulienka86
12. aug 2018

@butyha nooo nakoniec som sa na to vykaslala. No nie je to celkom tak. Obuv ti moze nesediet. V mojom pripade slo o detske topanky uzke. Inzerovali bezplatne zaslatie ako aj bezplatne vratenie spat..

butyha
12. aug 2018

@lenulienka86 tak ale to bol potom iny predajca ako Amazon, nie?

Amazon uz aktualne (pokial sa nemylim) bezplatne postovne pre SK nema (ani smerom k nam, a uz vobec nie smerom spat).
Smerom k nam mali pred casom promo bezplatne dorucenie nad 40€. Spat uhradili postovne (prip. jeho cast) iba v pripade dorucenia poskodeneho tovaru al. nespravneho tovaru.

lenulienka86
13. aug 2018

ma. zajtra mi dorucia dalsi balik, bezplatne postovne. ano, vzdy im tam pisem mail ale mam nakoniec bezplatnu postu. rakusky at ma hned prelinkuje na .de ale vsetko posta do BA pise gratis. potom pri platbe chce o 9e ci kolko viac, ale napisem im ze hallo ze inzerujete gratisl lieferung nad 29.90e tak mi to strhnu z uctu spravne bez postovneho.

butyha
14. aug 2018

@lenulienka86 zaujimave 🙂 skusim nabuduce aj ja ;)
ale SK uz v tom zozname krajin nie je:

https://www.amazon.de/b?ie=UTF8&node=12019432031

Amazon customers from the Czech Republic, Denmark, Sweden and Finland can now enjoy Free Standard Delivery on tens of millions of items on qualifying orders over 39 EUR when shopping on www.amazon.de.

evadek
3. dec 2018

Ahojte,,chcem sa spýtať, ako mám vrátiť tovar kt. som neobjednala. Bola mi doručené platna kt. som si neobjednala a neprišla mi platna kt. som si kúpila. Dala som si k tej platni kt. mi mala byť doručená vrátiť pre poškodenie, neuplnosť. Inú možnosť som nemala. Potom mi vytlačilo komerčnú faktúru,štítok pre vrátenie. Ale tam je pôvodná platna. Tam nie je tá kt. mi omylom poslali. SOm z toho zúfala. Lebo ako reklamovať niečo čo som si neobjednala. Dá sa im niekde zavolať? Viem po nemecky. Už mi napísali, že tú nedodanú mi posielajú znovu.. A poštovné zaplatím ja??? Nebude mi vrátené? A koľko mám asi počítať? Ďakujem
@butyha
@lenulienka86
@lenulienka86
@la_bella
@sissy27

butyha
3. dec 2018

@evadek ahoj, uz to je velmi davno, co som nieco posielala spat... ale zda sa mi, ze tam bola aj moznost nieco ako "doruceny nespravny tovar"... naozaj si to uz ale bohuzial nepamata, snad Ti niekto poradi, drzim prst

evadek
4. dec 2018

@butyha poradili 🙂 dakujem aj tak za odpoved

janca704
14. jan 2020

Ahojte, trosku to ozivim....Vie mi niekto poradit, kde sa obratit, ked mi zasielka nebola vobec dorucena? Pisala som pred casom na Amazon (mali to presmerovat na predajcu) a prisla mi odpoved, ze o zasielke v zahranici nemaju informaciu...