Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Dá sa odstúpiť od zmluvy?

biancal
18. nov 2012

Dobrý večer, mám uzatvorenú zmluvu so spoločnosťou Orange od júla 2012 o poskytovaní služby Mobilný internet Premium +. Tento internet využívam v priamo v meste, ale nefunguje tak ako by mal. Internet často vypadáva, nechce načítať bežné webové stránky, o otvorení e-mailov ani nehovorím.
V Orange-i som bola, povedala som aký mám problém,tam mi povedali, že si môžem dokúpiť nejaký modem alebo nejaké zariadenie aby mi to išlo rýchlejšie. Prečo by som mala ešte niečo dokupovať, platím pomerne dosť za ten internet!!Nakoľko bývam priamo v meste,nemyslím si, že by tu mal byť problém s pripojením. Za zrušenie zmluvy je zmluvná pokuta cca 550Eur. Neexistuje nejaká možnosť, ako by som mohla odstúpiť od zmluvy, kedže služba ktorú si platím mi nefunguje tak ako by mala? Keď má niekto podobnú skúsenosť, alebo takto odstupoval od zmluvy, prosím poraďte ako postupovať. Prosím poraďte mi 😠 😠 😠

anjelicek26
18. nov 2012

@biancal - servisak, zmera rychlost (to mozes aj ty su na to stranky na nete) pripojenia a ak je pod urovnou pisanou v zmluve, napises odstupenie od zmluvy z dovodu nedodrzania zmluvnych podmienok. Toto ti bolo zarucene s tym vybavenim, s ktorym si sa pripajala. Poslat doporucene a prestat platit.

simca06022011
18. nov 2012

ako vravi @anjelicek26, ale skor by som to najskor riesila pisomnou reklamaciou s tym, ze ak ti to neodstrania odstupujes od zmluvy. Ak odstupis tym ze posles list a prestanes platit oni budu tie peniaze vymahat hlava nehlava... a meranie nejake na stranke neviem ci bude dostatocny dokaz, potom ked tak so servisakom, ktory ti to da potvrdene opakovanim skusanim na papieri. Akurat som s nimi riesila reklamaciu, na stihanute data.. a kedze je to velka firma a nikoho nezaujima zakaznik, tak som nepochodila, priatel prestal platit a tahali sme sa 2 roky... kym som stratila nervy a preplatila som to vsetko aj s exekutoromm.

lili_mia
18. nov 2012

mať dôkaz, že to nefunguje tak ako by malo, najlepšie servisákom a spísať o tom protokol, ja by som volala aj toho z Orangeu, aj druhého z iného servisu mimo nich, nech Ťa ten z Orangeu neoblbuje .. ak sa stane, že ten prvý nedôjde, lebo neviem čo .. viem, že sa tak robieva, máš problém, zavoláš servis a oni dôjdu až na druhý deň a Ty si blbá, že nič nefunguje .. tak tam aspoň bude ten z iného servisu a máš písomný doklad, že to v tom čase naozaj nešlo a budeš žiadať preplatenie služieb iného servisu

na základe toho by som spísala odstúpenie od zmluvy .. fakt, čo je to za službu, ked na jej závadu ako riešenie ponúknu modem!!! priamo tie ich klientske centrá nerieš, sú to iba administratívni pracovníci, čo o tom nemajú ani páru, komunikuj iba s ich servisom

a ešte by som napísala sťažnosť na SOIku, že ako máš postupovať ... určite by som neprestala platiť!!! pretože pokiaľ oni neevidujú problém, to nie je dôvod na neplatenie .. pokiaľ ti ten admin. pracovník nedá do ruky papier o odstúpení od zmluvy, tak musíš platiť, to že Ty máš problém, to nikoho netrápi

taj vedieť ako si dopadla so SOIkou

lulezo
18. nov 2012

biancal - poradila by som Ti najskôr ten internet reklamovať a až po vybavení reklamácie, keď budeš naďalej nespokojná, môžeš odstúpiť od zmluvy. V zmluve by mali byť dôvody odstúpenia od zmluvy špecifikované a ak nie sú, malo by byť určené, ktorý zákon sa použije. Dôvod odstúpenia od zmluvy musí byť jasne špecifikovaný. Odstúpením od zmluvy sa zmluva zrušuje od začiatku, to znamená, že sa zrušuje aj dojednanie o zmluvnej pokute. V prípade, že by a to si myslím, že orange bude trvať na zaplatení zmluvnej pokuty neváhaj sa poobhánať tým, že ich konanie je v rozpore s dobrými mravmi. Ak by to zašlo do extrému, že by to išli riešiť súdnou cestou, neváhaj vyhľadať advokáta. Ak máš pravdu, nemáš sa čoho obávať. To meranie rýchlosti je relevantným dôkazom len v prípade, že by bolo vyhotovené ako znalecký posudok.

typa
18. nov 2012

v Orangei Ti takuto reklamaciu neuznaju,pretoze umoznuju pred podpisom zmluvy si zariadenie a kartu s internetom odskusat na par dni doma,aby si mohla posudit,ci Ti tato rychlost bude postacovat. Skus poziadat o zmenu na pevny internet dsl - to zvyknu schvalit,ak si v pokryti.

zuzana2000
18. nov 2012

Presne ja mám skúsenosť s internetom od orange, nakoľko tiež sme si zobrali mobilný ,,vraj,, najrýchlejší internet, zmluvu som uzatvorila v roku 2010 v decembri, v marci som ho reklamovala, pretože rýchlosť bola otrasná, som sa načakala kým mi otvroí stránku aj dve minuty, video sme absolutne nemohli pozerať, proste sa nedalo.....stále načítavalo, pustilo na dve sekundy a znova načitavalo...tak som cez stránku podala písomnú reklamáciu....hned mi odpísali, že teda pošlú revíznych technikov.....tých aj poslali a tí zistili že v danej lokalite je naozaj slabší signál, ktorý sa môže ešte zhoršovať keď je veterno, prší atd....no to nie je dôvod odstúpiť od zmluvy, nakoľko oni počasie ovplyvniť nemôžu.....už si ani nepamätám čo som im odpísala, keď sa mi ozval ombudsman (bola to nejaká pani, ktorá chce, aby bola spokojnosť zákazníkov) a vybavila mi vtedy na pol roka 50% zľavu....v našom prípade to bolo zo sumy 26 eur....čiže sme mali platiť pol roka za internet 13 eur....takže mi nič iné nezostalo, len to zobrať, oni sú veľmi dobre chránený a hlavne zmluvy majú tak postavené, že ich nič nepoloží....no ale čo čert nechcel, pokazil sa nám modem...takže išiel na reklamačku, to už bola druhá reklamácia , vymenili mi vnútro modemu.....to fungovalo asi týždeň a znova sa pokazilo...to už bola tretia reklamacia a na predajni mi povedal, že toto je dôvod odstúpiť od zmluvy, nakoľko podávame tretiu pravdivú reklamáciu....takže nám vyhoveli , odstúpila som od zmluvy......no ale keď som rozmýšlala, že aký internet dám, tak cenovo bol najvýhodnejší aj tak od orangu ale pevný, cez kábel, ten máme už cez rok a je fakt perfektný.... takže aj tak som v orange....a internet platím 11,90 mesačne.

mamiedi
18. nov 2012

Ja som takuto situaciu prezila, ale s T-Mobile. Ked ti internet nefunguje dostatocne, povinnostou je dat ti modem s ktorym ti internet fungovat bude alebo ti mozno aj pri kupe navrhovali, aky si mas zobrat.. Ked si si ho vyberala, pozerali ti pokrytie? Vies mne to uznali preto, lebo na mne si chceli doslova zarobit pri kupe.. A predali mi internet tak, ze som pokrytie vlastne ani nemala a predsa som ho dostala... Tak ked ty mas v ich stroji, ze mas pokrytie, tak to bude natahovacka ☹

Tu začni písať odpoveď...

Odošli