K čomu si mám obuť mokasíny?

iam24
25. aug 2015

Ahojte 🙂 Plánujem si kúpiť takéto možno podobné mokasínky (poltopánky) :D :D :D Chcem sa vás spýtať k čomu by som si to mala obúvať? Rada nosím slim džínsy a myslím, že k tomu by sa mi to hodilo. Plánujem si to kúpiť aj kvôli tomu, že sa blíži jeseň a na baleríny už bude chladno 🙂 Myslite si, že to bude dobrá investícia? Nestoja príliš veľa ale keďže som VŠ študentka....hm proste zišli by sa mi 🙂 ďakujem za každý názor 🙂

seahorse27
25. aug 2015

Toto mokasiny nie su, ale poltopanky v panskom style - mozes nosit k slim nohaviciam, k chinos, k tomu oversize jesenny kabat, alebo ak ti taky nesedi, tak nejaky rovného strihu. Hodia sa aj k A-ckovej sukni, k tomu kozena/kozenkova bunda, biela kosela....zalezi od toho, aky styl preferujes a co sa ti hodi k postave a osobnosti 😉

deltaa
25. aug 2015

moj oblubeny druh obuvy, moje oblubene su bledomodre pastelove 🙂 nosit ich mozes ku hodicomu ale uplne ku vsetkemu
https://www.google.sk/search?q=oxford+shoes+wom...

iam24
autor
25. aug 2015

@seahorse27 taketo poltopanky som este nemala aspon si nepamatam 🙂 ale zacalo sa mi to pacit ;) chcem vyzerat v skole stylovo ;) povodne som chcela trosku ine ale u nas som videla iba tieto 🙂 ale dakujem za radu ;)

iam24
autor
25. aug 2015

@deltaa dakujem 🙂 spoluziacka ma asi takyto styl ale aj s farebnou akokeby cipkou a vyzeraju fakt suprovo 🙂

nyusika
25. aug 2015

investicia je to vtedy, ak ti to zarobi dalsie peniaze 😀

fotka, ktoru si sem dala, nie je foto mokasin, to su klasicke poltopanky, podla mna aj lacno vyzeraju.
nemyslim tym,z e musia malo, alebo vela stat, ale ze posobia tak nekvalitne.
ked nevies, k comu to chces nosit, nacio si ich kupujes ?

iam24
autor
25. aug 2015

@nyusika chcem si ich kúpiť lebo sa mi páčia a samozrejme doteraz som nemala takže chcem vyskúšať niečo nové 🙂 toto nie je foto tých poltopánok ktoré si chcem kúpiť je to len ilustračný obrázok 🙂 😉

tamina969
25. aug 2015