Kaufland - vrátenie kočíka

veronikavathi
7. dec 2023

Ahojte,
Zakupila som si online Kaufland kocik ktory zial ma technickd poskodenia nie nasou vinou. Komunikovala som so zakaznickou podporou kde uznali chybu. Prv mi navrhli 10€ kompenzaciu, na co som nesuhlasila. Odpísali mi teda že je možná momentálne iba výmena tovaru avšak ja som si už musela kúpiť druhý kočík pretože tento bol totálne nepoužiteľný a potrebovala som ho samozrejme hneď a nie čakať kým sa mi niekto ozve zo zákazníckej podpory viem že je nejaká ochrana spotrebiteľa a aj podmienky vrátenia tovaru avšak doposiaľ som ešte nenašla nič také kedy mi musia jednoducho vrátiť peniaze za tú sumu nakoľko nebol to poškodenie z našej strany ale z nich, Prípadne ak máte nejaké rady budem vďačná ďakujem

wade
8. dec 2023

ak je to do 14 dni tak ho vies normlane vratit a oni ti musia vratit peniaze, nepotrebujes dovod

veronikavathi
autor
8. dec 2023

nie je to do 14dni zil, kocik smr kupovsli vopred avsak vyskusany bol az ked ho bolo ;potrebne pouzit a zistili sme niekolko chyb ktore predajca potvrdil