Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

MŠ štýl značkovky a M-Luxury podvodná facebooková stránka

barbinka94
24. júl 2017

Ahojte neodporúčam objednávať si z ani jednej z týchto dvoch stránok https://www.facebook.com/MŠ-štýl-značkovky-1661...
https://www.facebook.com/M-Luxury-244206515788507/
OBJEDNALA SOM SI TENISKY JEDNA BOLA POČMÁRANÁ OD PERA TAK SOM CHCELA ABY MI POSLALA DRUHÚ NAKOĽKO TO BOLA JEJ CHYBA POSLALA MI A TÁ MALA MASTNÝ FĽAK , NA TO SOM ŽIADALA VRÁTIŤ PENIAZE SAMOZREJME SI MA NA STRÁNKE ZABLOKOVALA A NEODPISUJE NA SPRÁVY. Správala som sa k nej slušne si myslím ale 2x poslať špinavú vec je myslím dosť. KOMENTÁRE TYPU ČO SOM ČAKALA ZA 20€ si prosím nechajte pre seba , vedela som že je to fake aj som rátala s tým že môže byť zle spracovaný ale aby mi 2x poslala špinavé , nepoviem raz sa stane ale druhý krát si dám pozor.PRIPÁJAM KONVERZÁCIU NÁZOR SI UTVORTE SAMI .P.S na fotke nie je dobré vidno to mastné ale originál ako by nad tým žrala a kvapko jej tam.

matisek_pb
25. júl 2017

No ja som si svoj názor spravila, ale na kupujúcu 🙊

sashabb
25. júl 2017

@matisek_pb mam rovnaký názor 😨

nyusika
25. júl 2017

@matisek_pb
@sashabb
detto

a potom sa cudujeme, ako super sa u nas dari podvodnikom.
ved im tu uplne paradne podmienky sami vytvarame.

nyusika
25. júl 2017

inak, @barbinka94, paradne si sa strapnila.
jedina, ktora vysla z celej tejto "kauzy" ako blbana, si ty 🙂

barbinka94
autor
25. júl 2017

Máte zaujmavý pohlad na to, celý čas som s ňou jednala slušne ale aby 2x po sebe niekto poslal špinavú topánku tak na to sa reagovať nedá ;)

matisek_pb
25. júl 2017

No slušne ako slušne.
Nie každý sedí celý deň na nete, niekto aj pracuje, má rodinu a bombardovať ho ustavične správami... 😨
A potom to s tým poštovným, radšej ani nekomentujem 🤐
A potom sa ľudia divia, že normálny predajcovia sú už ani neni 🙈 kamenné predajne sa rušia 🙈

barbinka94
autor
25. júl 2017

Ustavične? Si to pozrite ešte raz poriadne , dva dni nemá čas odpísať? Lebo dva dni nemá v ruke telefón v dnešnej dobe. S poštovným čo? Nebodaj ešte ja mám doplácať za jej tuposť? To kde sme? Je to jej chyba tak nech nesie následky.

matisek_pb
25. júl 2017

Už ste si objednávala niekdy niečo z iných stránok a teraz nemyslím MK ani FB, napríkad Quelle alebo Bonprix, Puma, Adidas...?

nyusika
25. júl 2017

@barbinka94
a teraz vazne...co si cakala, ked si objednas sunt z FB za dvadsat eur ?
teda, nie sunt...ale predrazeny fake z aliexpressu 😀 😀

ked chces slusne topanky a slusne jednanie, nesmies ani ty odzubavat.
kupa fejkov je, rovnako ako predaj, nelegalny...takze mat aspon priemerne IQ, cusim ako vos pod chrastou. a nie sa rozkrikujem na verejnom fore....

matisek_pb
25. júl 2017

Lenže s číňancami sa nemôže naťahovať o poštovné 😀

barbinka94
autor
25. júl 2017

Objednávala z imody alebo ako sa to volalo poslali mi poškodenú čižmu a normálne neuveríte ale preplatili poštovné , to sú mi teda veci čo😱 @nyusika kde ja odžubávam? Chcela som upozorniť ostatných ľudí , však keď si niekto odtiaľ objedná a pošle h*vno tak ja sa potom budem pod tým príspevkom posmievať ☝🏻 @matisek_pb máte pravdu ono keď pošlu poškodený tovar rovno aj vrátia plnú sumu + si môžete tovar nechať 😌

nyusika
25. júl 2017

@barbinka94
citame pomalicky...a velakrat, az kym nepochopime, co som napisala 😀 😀 😀

kupa fejkov je, rovnako ako predaj, nelegalna
a este raz
kupa fejkov je, rovnako ako predaj, nelegalna
a zase
kupa fejkov je, rovnako ako predaj, nelegalna
atd atd atd

matisek_pb
25. júl 2017

No, práve som si prečítala podmienky Imody a nemáte pravdu, poštovné vám určite nevrátili a ani nikde inde nevrátia, všetko znáša kupujúci:

7. Náklady spojené s vrátením tovaru znáša Kupujúci.

Alebo inde:

Upozornenie: Náklady za vrátenie tovaru (poštovné a pod.) znáša v plnej výške zákazník.
Za každý vrátený tovar (aj pri výmene tovaru alebo preobjednaní za inú veľkosť) Vám zašleme späť peniaze, ktoré ste predtým za tovar zaplatili, a to poštovou poukážkou alebo prevodom na Váš bankový účet.

A silno pochybujem, že na Ali by vám za popísanú tenisku vrátili plnú sumu 😲

barbinka94
autor
25. júl 2017

@matisek_pb neviem či to bola presne imoda ale z nejakej stránky mi vrátili 😌 Si predstavte že na Wish vrátia neviem ako to funguje na Ali😉

matisek_pb
25. júl 2017

No ako vidím, s vami len svätý pokoj, lebo nič vám nie je dobré, všetko vraciate späť.
A radšej vám vrátili aj poštu, lebo nie každý má chuť a náladu sa naťahovať o pár centov a ak ste sa im vyhrážali ako aj na tej FB stránke, tak ďakujem pekne 🤐

Odporúčam ist za nimi na adresu a rozbiť im <> !!!Za tie nekvalitné a nechutné fejky čo ti ešte pošlú aj zajebané!!! Nekupujte od nich NIČ !!!!!

A to že jej to pod iným menom nezáleží, každý vie, že je to na váš podnet - pani slušná 😉
Pekný deň 😘

barbinka94
autor
25. júl 2017

@matisek_pb Vy ste pekne mimo😂😂 normálne som povedala že čižma je poškodená a nemusela som sa s nimi naťahovať ako s touto chuderou 😉 Na môj podnet? Prosím sa zobuďte , to čo je odo mňa je všade to isté to sa ozvali ľudia sami lebo som to posharovala na fb☝🏻 Takže toľko k tomu a Vám prajem aby ste pri kúpe dostali h*vno alebo nič , majte sa 🖕🏻

barbinka94
autor
25. júl 2017

A ďalšia vec nič mi není dosť dobré? Je mi dobrá 100% vec za ktorú som zaplatila plnú sumu nie vec v 80% stave 🤦🏼‍♀️🙋🏼

sashabb
25. júl 2017

@barbinka94 v jednom máš pravdu. Mali ti vrátiť peniaze sa posielanie poškodeného tovaru späť. ALE to jednanie ....
Akože je problem normálne vrátiť tovar späť a jednou vetou napísať, tovar je poškodený, žiadam o výmenu a na základe reklamácie preplatiť poštu?
Akože toto nonstop doslova otravovanie a štekanie ako a čo maju urobiť je maximálne nepríjemné a ani sa nečudujem, že na teba prestávali reagovať.
Inak taký detail, keď sa posiela tovar späť NIKDY sa neposiela na dobierku!
A ešte taký malý detail ktorý tu bol spomenutý. Je vyslovene smiešne ak si objednáš napodobeninu a potom sa tým ideš predávajúcim vyhrážať 🙄