Nakupujete cez eobuv.sk?

deti95060810
22. sep 2017

Kupovali ste niekto topánky cez stránku eobuv.sk ? Skúsenosti...

korytnacka1
22. sep 2017

@deti95060810 uz 3 krat, vsetko prebehlo v poriadku. Rychle dorucenie, raz bola doprava zdarma, kurierom vychadzalo lacnejsie ako cez postu. Obuv vzdy sedi, co sa tyka kvality nemozem sa stazovat, maju aj ponuku obuvi z predajni CCC

deti95060810
autor
22. sep 2017

@korytnacka1 veľkosť sedí, nie sú úzke? V Daichmane majú topánky ako pre Číňanov...vydržia dlhšie ako jednu sezónu?

korytnacka1
22. sep 2017

@deti95060810 mne doteraz velkost vzdy sadla, objednavam cislo ako bezne nosim. Jedny cizmy mam odtial uz druhy rok a su stale vporiadku. Z Deichmanu som mala kupene minulu zimu troje, vsetky vydrzali max.tak 1 mesiac, pri beznom noseni do mesiaca odisla podrazka alebo podpadok, to take vyrabaju, ze cupilupi do auta a cipilupi z auta....

deti95060810
autor
22. sep 2017

@korytnacka1 Ďakujem, skúsim objednať.

korytnacka1
22. sep 2017

@deti95060810 este mozem spomenut, ze vyberam kolekciu, znacku Jenny Fairy, tie mi vzdy sadli

kengurica
22. sep 2017

...ved tam maju rozne znacky, ktore mavaju rozne rozmety... Ako obchod su v pohode. Ale zalezi, ktoru znacku si vyberies. Ci Tamaris, Hilfiger, alebo aj lacne znacky ako Lasocki (CCC) a pod. A kazda sadne inac.

irusa
22. sep 2017

vždy kupujem odtiaľ.. už som tam kupovala zo 20x

kuporska
11. okt 2017

NEGATÍVNA SKÚSENOSŤ, PO TEJTO ZLEJ SKÚSENOSTI NIKDY VIAC TENTO OBCHOD.........
Dňa 8. mája 2017 som u Vás kúpila mojim synom 2x sandále zn.RENBUT neboli lacné (2x40€) 80€, po 3mesiacoch sa nám rozpadli prvé (na sandálach pravej aj ľavej vo vnútri odlepená podrážka, vadná vložka, poškodené vnútro obuvi / podošva...
Dňa 5.9.2017 mi boli vrátené v tom istom stave ako som ich poslala spolu s vyjadrením k reklamácii, no v poľskom jazyku..... sandále som kupovala v e-shope www.eobuv.sk a nie eobuv.pl tak ma právo na komunikáciu a vyjadrenie k reklamácii v slovenskom jazyku.
Ten istý deň 5.9.2017 som volala s pani Patrícia Svoboda Blahová t.č.: 057 2399 520, ubezpečila ma, že bude kontaktovať reklamačné centrum, a že jej to mám dať aj do mailu. Písala som teda na mail: info@eobuv.sk (obsah mailovej komunikácie z 5.9.2017 v prílohe), v ktorom som Vás prosila o vyjadrenie k reklamácii v slovenskom jazyku.
No ani do 12.9.2017 mi toto vyjadrenie v slovenskom jazyku nebolo zaslané, tak som hneď ráno 12.9.2017 opäť volala na t.č.: 057 2399 520 s pani Patrícia Svoboda Blahová, ubezpečila ma že to ide riešiť nakoľko 11.9.2017 bolo 30dní od podania reklamácie kedy mala byť reklamácia vyriešená.
Dňa 12.9.2017 (večer o 20:49) mi bolo konečne mailom doručené Vyjadrenie – vyrozumenie predávajúceho k mojej rekalmácii. (Vyrozumenie predávajúceho zo dňa 30.8.2017 – mne doručné 12.9.2017)
Predajca uvádza, že reklamované vady sú výsledkom vlhkej obuvi a pôsobením trenia a vlhkosti. Premoknutie topánok má negatívny vplyv na štruktúru materiálov a lepivých spojív z ktorých je obuv vyrobená.
S Vaším vyjadrením nesúhlasím, keďže sandále boli nosene ani nie 3mesiace mojím synom a to v suchom počasí počas leta.
V deň keď som Vám ich posielala na reklamáciu bolo vnútro a vonkajšok sandál pretreté vlhkou handričkou, to je všetko kde sandále prišli do kontaktu s vodou.
Ak by Vám prišli špinavé odmietli by ste ich vziať lebo nie sú hygienicky čisté..... takže vady na sandálach nie sú spôsobené ako uvádzate mechanickým poškodením, deštruktívnymi vonkajšími faktormi, nesprávnym používaním alebo nesprávnou starostlivosťou. Vy ako predajca a aj výrobca ste zodpovední za chyby nekvalitných materiálov z ktorého sú sandále vyrobené lebo nie je možné aby sa sandále doslova rozpadli ani nie po 3mesiacoch nosenia dieťaťom.
Dôkazom použitia nekvalitných materiálov je aj to, že v obj. č.1700012997 zo dňa 8.5.2017 mám ešte jedny sandále Sandále RENBUT 31-4282 Granat v.33 a s tými sa stalo to isté po 4mesiacoch nosenia na pravej aj ľavej vo vnútri je odlepená podrážka, vadná vložka, poškodené vnútro obuvi / podošva, takže Vám ich posielam taktiež na reklamáciu......tentokrát som vnútro a vonkajšok sandál pre istotu nepretretla vlhkou handričkou, aby neprišli do kontaktu s vodou !!!
Taktiež som ich poslala na reklamaciu 13.9.2017 a dnes mi boli vrátene v tom istom stave ako som ich poslala a opäť s vyjadrením k reklamácii, no v poľskom jazyku..... hneď som volala že si žiadam vyjadrenie v slovenskom jazyku.
Dňa 13.9.2017 som poslala späť aj tie prve sandále spolu s Odvolaním.
Do dnešného dňa zatiaľ nemám ani sandále, ani vyjadrenie a ani peniaze.......

korytnacka1
23. okt 2017

@kuporska zaujimave, ja u ebuv.sk objednavam pravidelne, doteraz ziadny problem nebol, ani z reklamaciou. Vzdy mi vsetko prislo v slovenskom jazyku. Mrzi ma Vasa skusenost no ja na ebuv.sk nemozem zleho slova povedat

korytnacka1
23. okt 2017

@kengurica Lasocki ze je lacna znacka? Skutocne? Preco potom Lasocki stoja v CCC 100 eur? Ako, to nie je lacna znacka/obuv . Mne sa doteraz obuv kupena v CCC vzdy rozbila, znicila, minuly rok to boli az troje topanky (Lasocki to neboli tie si dovolit nemozem vzhladom na prehnane vysoku cenu na predajni)

gklin
25. okt 2017

@kuporska skoda, ze som to necitala doteraz. Mam presne rovnaku skusenost, synovi som kupovala tenisky za 71 €, nosil ich 2 tyzdne a v zadu na pate samu hned zodrala stielka na obidvoch topankach. Tak som to reklamovala, ale po 30 dnoch mi ich poslali spat aj s polskym popisom, ze reklamaciu neuznavaju. Ziadala som mailom slovensky preklad, ale odvtedy su ticho, tak este chvilu pockam a potom dam podnet na SOI. Eobuv nikdy viac, aj ked to neboli prve topanky, ale vsetky ostatne boli vporiadku, takze vtedy je to fajn, ked ich nicim neotravujeme...

korytnacka1
25. okt 2017

@gklin to Vam ako uplne vazne poslali reklamaciu v polstine? Mne sa toto u nich nikdy, ani raz doteraz nestalo a to nakupujem na Eobuv.sk pravidelne. Reklamaciu vybavili do 10 dni, kladne a pekne v SK jazyku, ziadna polstina

gklin
26. okt 2017

@korytnacka1 do mailu mi napisali, ze mi posielaju topanky spat a reklamaciu neuznavaju a zdovodnenie v slovencine, ze mi poslu mailom. V maile nic nemam a ked som im pisala, ze ocakavam vysvetlenie v slovencine, tak nikto neodpoveda.
Tak ma to nasr...lo, ze idem dat podnet na SOI, kym mam chut, lebo vsetko casom vyprcha a nechame si potom takto skakat po hlavach...nieco podobne som zazila z inej firmy, z Madarska, uz neviem, ako sa vola a tam to bolo presne to iste. Kym som objednavala, bolo dobre, akonahle som tovar reklamovala, boli nekontaktni

korytnacka1
26. okt 2017

@gklin mame odtial kupenych doteraz celkovo asi 8 parov topanok a ziadny problem nebol, co jedny nesadli lebo boli moc nizke na nohe a skrabali na nohe (mali to byt polokozacky no boli kotnikove) reklamacia podana 1 den pred skoncenim lehoty 30 dni a vsetko vpohode, prijali, vybavili, vsetko mi poslali mailom v SK jazyku a peniaze vratili tusim 5-10 dni max.a boli na ucte. Kedze tam mam registraciu riesila som to online. Skutocne na nic nic zle povedat nemozem. Topanky ma odtial aj drobec a taktiez vsetko ok

kuporska
26. okt 2017

@gklin Dobry den, ja som na SOI u na v B.Bystrici volala a dostala som odpoved ze oni to riesit nemozu nakolko firma eobuv ma sidlo v Polsku a oni na nich dosach nemaju ..... ale da sa to cez Európske spotrebiteľské centrum tu je o tom clanok:
http://finweb.hnonline.sk/podniky-a-trhy/230781... ......idem to skusit reklamovat cez nich 😉

kuporska
26. okt 2017
gklin
26. okt 2017

@kuporska ja som sa zaregistrovala na stranke SOI nakupujbezpecne, tam som napisala svoj problem, tam to aj vyhlada eshop podla nazvu a malo by to fungovat tak, ze oni im rovno posielaju podnety od nespokojnych ludi a zaroven informuju, ako firma reaguje. Ked nic ine, aspon su tam zapisani ako nedoveryhodne obchod a mozno, ked vidia upozornenie od SOI, tak s tym nieco spravia
@korytnacka1 ja mam tiez odtial asi 5 topanok, aj jedny detske, ale nikdy som nereklamovala s tym, ze chcem vratit peniaze, lebo tovar je nekvalitny a prave vtedy sa asi ukaze ako ten eshop naozaj funguje

kuporska
26. okt 2017

@gklin ja som prave odoslala stažnost na Európske spotrebiteľské centrum....prave som dostala odpoved ze moja sťažnosť bola prijata 👏👍 Som zvedava......

katus33
26. okt 2017

NEGATIVNA skusenost, nikdy viac uz nic neobjednam z tohoto obchodu.
Objednavali sme vela krat a co sa tyka dodania su naozaj celkom rychly. Az kym sa nevyskytne problem.
Poslala som na reklamaciu sandale. Sandale boli zlatej farby a po par pouzitiach z nich zisla farba. Podotykam, ze neboli lacne, stali cez 130 eur( calvin klein ).
Sandale mi vratili s odovodnenim, ze reklamacia nie je opodstatnena. A na zle pouzitie sa reklamacia nevztahuje.
Neviem ako sa daju sandale zle pouzit ???
Ale asi ich netreba nosit😬
Urcite posielam zniva spat aj s odvolanim, aj ked so skusenosti co som precitala na internete neopochodim ani tak.
Nikdy viac od nich nic neobjednam.
Su to vyhodene peniaze.

kuporska
26. okt 2017

@katus33
@gklin Sem na FB im mozte napisat zle hodnotenie, nech ludia o tom vedia 😠
https://www.facebook.com/eobuvSK/

gklin
26. okt 2017

@kuporska napisala som😉

katus33
26. okt 2017

@kuporska urcite napisem, toto je absolutne neseriozne jednanie.
Skoda, ze som necitala skor recenzie na tento obchod 😠

kvietocok2
31. okt 2017

Kočky, eobuv.sk je aj v Čechách eobuv.cz a co som citala recenzie ...niekolko stran negativnych recenzii o probleme s kvalitou a reklamaciou. Takže sa som sa rozhodla.z tejto stranky neobjednavat. Tam tiez odborucaju reklamovat na Európske spot.centrum.
Ja som.uz mala.negat. skusenost s nakupom topanok z inej stranky, odvtedy objednavam len ak ma dobre recenzie stranka .

gklin
1. nov 2017

@kvietocok2 no pekne...ked som im pohrozila SOI-kou,tak mi poslali aj slovensky preklad zamietnutia reklamacie a aj navrh,aby som topanky znova!!! poslala a ze znovu preskumaju reklamaciu. Kedze syn topanky potrebuje rozhodla som sa, ze ked mi daju 50%-nu zlavu,nepodam oficialnu staznost na SOI. Dozvedela som sa totiz,ze ak reklamujeme vyrobok do 1 roka,reklamaciu musi posudit znalec a musi byt o tom pisomna informacia v reklamacnom zapise. Kedze toto nedodrzali hrozi im pokuta za nedodrzanie slovenskych zakonov. Tak uvidim,dala som im lehotu do konca tyzdna,poslala som cislo uctu🙂...

kvietocok2
2. nov 2017

@gklin ano, toto som citala ze potrebuju znalca.

katus33
3. nov 2017

Dnes som poslala boty spat na rekalmaciu, tak uvidim ci tym nieco ziskam, alebo budem iba dookola platit postovne ;(
Snazila som aj kontaktovat infolinku( ako radia na Eobuv, ze na infolinke poradia ) , zial infolinku je neaktivna ;))
Totalna ignoracia

gklin
3. nov 2017

musim sa pochvalit, teraz sa mi ozvali, ze mi poskytnu 50%-nu zlavu, tak aspon nieco, aj ked peniaze este nemam...

kvietocok2
3. nov 2017

@gklin tak snad dorazia...aspoň to....ja som po tych recenziach.nenasla odvahu nic tam.objednat...a ani nemam zaruku pravosti....vela ludi aj pisalo ze to nie su original topanky alebo ze kupili v orig.obchode lacnejsie dokonca ako na stranke ". Uz som sa popalila pred rokom a radsej opatrne a hladam recenzie.

kuporska
3. nov 2017

Prve sandale som poslala späť aj s odovlanim na vyjadrenie k mojej reklamacii no po 30dnoch sa mi vratili spolu s tym istym vyjadrenim.....tie druhe som uz ani späť neposielala, no podala som stažnost na ESC a dnes mi prislo z ESC ze prípad prijali na riešenie a oslovili predajcu a cakaju na ich vyjadrenie......