Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Objednávka tovaru cez Malvík. Aké máte skúsenosti ?

najjulinka
24. jan 2009

V stredu som objednala tovar na tejto stránke a dodnes mi neprišlo potvrdenie na mail. Mám tovar očakávať alebo mi objednávku nespracovalo??? 😒 Ake skusenosti máte s týmto e-shopom???

denisocka
25. jan 2009

zavolaj tam zajtra

katy1979
25. jan 2009

my sme objednavali z malvika.cz a potvrdenie nám vtedy prislo na mail. skus tam zavolat alebo im napísat maila.

olinka6226
25. jan 2009

uz tu tema o malvikovi bola niekde. mne prislo potvrdenie i tovar v poriadku. radsej tam zavolaj.

lauraa
25. jan 2009

a nemas to potvrdenie nahodou v spamovom kosi? Mne sa uz par krat tak stalo... 😀

krista
25. jan 2009
najjulinka
autor
25. jan 2009

baby vyriešene... 😒 z troch čisel som sa dovolala v piatok na jedno kde mi povedali, že sefka určte napiše... A dnes rano som sa mail aozaj dočkala... Nevedia mi dodať postielky v tej cene v akej ich ponukali 😠 , že preklep... 😒

susy
25. jan 2009

ja som si tam tiez už objednala kopu veci a v pohode, su rychly. aj na buduce s nimi ratam. 🙂

ameliejulliette
3. nov 2011

Musím obnovit tuto diskusi po otřesné zkušnosti s obchodem Malvík. První zakoupený kočárek, golfky, budeme reklamovat, druhého jsme se i přes několikerý příšlib, že už příští týden a už po neděli, nedočkali ani po 3 týdnech. Přístup ze strany Malvíku velice neprofesionální. Nedoporučuji. Leda na čumendu a nakoupit jinde 😀

georgia333
3. nov 2011

tiez mam zlu skusenost s tym eshopom, radsej podporim slovenske e-shopy

bezruc
12. jún 2012

Bohužel špatná zkušenost, na internetu psali že mají zboží skladem, po telefonátu potvrdili, ale na prodejně zboží nebylo. Projezdil jsem čas a peníze, ale obchod zajímalo jen jestli maji zrušit objednávku. :,(

zoriazz
24. jún 2012

Spolupracuji s Malvíkem jako jejich dodavatel - v dnešní době obchody nechtějí brát mnoho zboží na sklad, takže potom se ta doba protahuje. Mrzí mě, že nejste spokojené ☹

bufobufo
6. okt 2012

Už podruhé přihodilo, že zboží, které bylove chvíli objednávky deklarováno jako "SKLADEM" jsem další den v
přehledu objednávek našla s popisem "OBJEDNÁNO U DODAVATELE". Když jsem jim napsala email, jejich odpověď byla sice rychlá, ale velmi vyhýbavá a snaha o kompenzaci problémů prakticky nulová. Tímto jsem s malvíkem skončila. :(

pavlk
7. okt 2012

Já jsem s nimi naprosto spokojená.A to už jsem objednávala několikrát.Nejdelší čekací doba byla týden a to u zboží kde měli napsáno,že se musí objednat.

murmorka
12. nov 2012

@ameliejulliette stím nesouhlasím pro mě je malvík užasny jsou tam ochotne lidi a vše rychle vyřízene 🙂 ja jsem velice spokojena 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

martina_z
3. dec 2012

Hruza hruzouci. Objednavala jsem z Malviku uz drive a vse bez problemu, ale nevim co se stalo, letos je to nejake divne. Stejne jako ostatni jsem si objednala zbozi, ktere bylo uvedeno jako "skladem" a pritom skladem nebylo. Cekala jsem 3 tydny a neustale chodily vyhybave odpovedi. Cast zbozi jsem vracela a na vraceni penez maji neuveritelnych 30 dni, takze si jeste pockam, nez se uraci mi vice jak tisic korun vratit zpatky. Zejmena pro matky na rodicovske je super, pokud vam nekdo takhle dlouho dluzi. Timto jsem s Malvikem skoncila. Pokud se budou i nadale takto chovat k zakaznikum, brzy o vsechny prijdou. Nejsem jedina, kdo s nimi ma problemy - i z meho okoli jsem ted slysela stiznosti. Nekde zapomneli poslat darek, jinde ani nedali vedet, ze se vyrobek nevyrabi a kamaradka na zbozi marne cekala 3 mesice...

si31si
12. dec 2012

ja pridávam svoju skúsenosť. S obchodom som bola spokojná 🙂 . Komunikácia na jednotku /keď som sa pýtala, hneď som dostala aj odpoveď/. Dostupnosť tovaru bola uvedená týždeň a do týždňa som mala tovar aj doma. Balík som si mohla sledovať aj cez email, čiže som vedela kedy približne dorazí. Takže ja odporúčam som veľmi spokojná 🙂

f.miracle
18. feb 2013

Zboží z internetového obchodu Malvík jsem objednávala již několikrát a pokaždé proběhlo vše bez problémů; proto jsem se nyní, kdy sháním autosedačku (vajíčko), obrátila bez váhání opět na tento e-shop. Bohužel tentokrát nemůže být o spokojenosti vůbec řeč; vybrala jsem si barevnou kombinaci vajíčka a odeslala objednávku; na webu bylo uvedeno, že zboží je k dispozici do 1 týdne od objednání, ale po dvou dnech mi přišla odpověď s tím, že zboží již k dispozici není; vybrala jsem tedy jinou barevnou kombinaci (u níž bylo opět uvedeno, že tato je k dispozici) a odeslala další objednávku, opět stejná odpověď, následovala tedy třetí objednávka - výsledek znovu tentýž - zboží, které je na webu uvedeno jako dostupné, ve skutečnosti dostupné není. Objednala jsem tedy počtvrté - tentokrát mi bylo sděleno, že zboží - světe div se! - k dispozici je, bylo objednáno u dodavatele a bude mi dodáno do týdne; od objednávky uplynulo již 11 dní a opět se nic neděje... Takže jsem zvědavá, jestli se vajíčka nakonec dočkáme, nebo nikoliv... 😒 Pro informaci - logicky bych očekávala, že dojde k aktualizaci informací v e-shopu a nedostupné zboží bude z nabídky staženo, ale nestalo se, takže můžete vesele ztrácet čas objednáváním zboží, které ve skutečnosti již minimálně měsíc dostupné není... Rovněž pozor na reklamy společnosti Malvík slibující garanci zpětného odkupu zboží ve výši 40%; až v podrobných informacích ohledně této služby se dozvíte pravdu, a sice, že zboží od vás rozhodně nebude odkoupeno automaticky, ale pouze uzná-li jej společnost Malvík "zpět odkupuhodným"; garanci poskytují pouze v případě, že si připlatíte tuším 10% ceny navíc 😀 Nějak se nám ten Malvík horší 😒 Za mně osobně - příště už fakt ne...

martina_z
18. feb 2013

@f.miracle Tak hlavne ze jsou spokojene tzv. selebrity jako treba nejaka pani Erbova nebo pani Kristelova.

Penize mi nakonec vratili presne ten den, kdy se k tomu zavazali v obchodnich podminkach. Navic mi nevratili celou castku, takze jsem tusim na zbyvajicich 200Kc cekala jeste tyden a stalo me to dalsi dva emaily. Ne, opravdu ne. Staci, kdyz mi visi penize Urad prace 😀

f.miracle
18. feb 2013

Dnes jsem jim zaslala e-mailem dotaz, kdy můžu očekávat dodání objednaného zboží a bylo mi sděleno, že do konce tohoto nebo začátkem příštího týdne BY k nim MĚLO objednané zboží dorazit... takže asi budu čekat ještě dva týdny... To už je z jednoho týdne pomalu měsíc... Pokud nedorazí do konce tohoto týdne, mohou si ho nechat skladem a nakoupím jinde. Takhle opravdu ne... 😉

jenny.kay
14. apr 2013

Tak musím přidat naprosto děsnou zkušenost. Dnes jsme tam byli nakupovat věci ke kočárku, krom jiného adaptéry. Na prodejně je měli za 2500 Kč - no koupila jsem je. Teď doma jsem zjistila, že na internetu je mají za 1200. To si snad dělají prču, že na obchodě mají zboží 2x tak drahé, než přes internet? O pár stovek bych pochopila, ale víc jak o 1000? No peklo. Škoda, že jsem se nepodívala dřív.

jenny.kay
21. apr 2013

@jenny.kay Tak se musím Malvíku omluvit. Druhý den jsem se ještě jednou podívala pořádně na adaptéry a zjistila, že mi paní na prodejně dala jiné, než jsme chtěli - proto asi ten rozdíl v ceně. Dojeli jsme tam a mám přislíbeno vrátit peníze na účet. Uvidíme, jak to dopadne.