• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Objednávka tovaru cez Malvík. Aké máte skúsenosti ?

21. apríla 2013 
V stredu som objednala tovar na tejto stránke a dodnes mi neprišlo potvrdenie na mail. Mám tovar očakávať alebo mi objednávku nespracovalo??? :unamused: Ake skusenosti máte s týmto e-shopom???
25. jan 2009 o 00:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
zavolaj tam zajtra
25. jan 2009 o 14:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
my sme objednavali z malvika.cz a potvrdenie nám vtedy prislo na mail. skus tam zavolat alebo im napísat maila.
25. jan 2009 o 14:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
uz tu tema o malvikovi bola niekde. mne prislo potvrdenie i tovar v poriadku. radsej tam zavolaj.
25. jan 2009 o 16:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
a nemas to potvrdenie nahodou v spamovom kosi? Mne sa uz par krat tak stalo... :grinning:
25. jan 2009 o 16:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
25. jan 2009 o 19:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
baby vyriešene... :unamused: z troch čisel som sa dovolala v piatok na jedno kde mi povedali, že sefka určte napiše... A dnes rano som sa mail aozaj dočkala... Nevedia mi dodať postielky v tej cene v akej ich ponukali :angry: , že preklep... :unamused:
25. jan 2009 o 21:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja som si tam tiez už objednala kopu veci a v pohode, su rychly. aj na buduce s nimi ratam. :slight_smile:
25. jan 2009 o 22:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Musím obnovit tuto diskusi po otřesné zkušnosti s obchodem Malvík. První zakoupený kočárek, golfky, budeme reklamovat, druhého jsme se i přes několikerý příšlib, že už příští týden a už po neděli, nedočkali ani po 3 týdnech. Přístup ze strany Malvíku velice neprofesionální. Nedoporučuji. Leda na čumendu a nakoupit jinde :grinning:
3. nov 2011 o 17:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
tiez mam zlu skusenost s tym eshopom, radsej podporim slovenske e-shopy
3. nov 2011 o 20:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Bohužel špatná zkušenost, na internetu psali že mají zboží skladem, po telefonátu potvrdili, ale na prodejně zboží nebylo. Projezdil jsem čas a peníze, ale obchod zajímalo jen jestli maji zrušit objednávku. :,(
12. jún 2012 o 10:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
Spolupracuji s Malvíkem jako jejich dodavatel - v dnešní době obchody nechtějí brát mnoho zboží na sklad, takže potom se ta doba protahuje. Mrzí mě, že nejste spokojené :frowning2:
24. jún 2012 o 21:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Už podruhé přihodilo, že zboží, které bylove chvíli objednávky deklarováno jako "SKLADEM" jsem další den v
přehledu objednávek našla s popisem "OBJEDNÁNO U DODAVATELE". Když jsem jim napsala email, jejich odpověď byla sice rychlá, ale velmi vyhýbavá a snaha o kompenzaci problémů prakticky nulová. Tímto jsem s malvíkem skončila. :(
6. okt 2012 o 22:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
Já jsem s nimi naprosto spokojená.A to už jsem objednávala několikrát.Nejdelší čekací doba byla týden a to u zboží kde měli napsáno,že se musí objednat.
7. okt 2012 o 08:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ameliejulliette stím nesouhlasím pro mě je malvík užasny jsou tam ochotne lidi a vše rychle vyřízene :slight_smile: ja jsem velice spokojena :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:
12. nov 2012 o 16:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Hruza hruzouci. Objednavala jsem z Malviku uz drive a vse bez problemu, ale nevim co se stalo, letos je to nejake divne. Stejne jako ostatni jsem si objednala zbozi, ktere bylo uvedeno jako "skladem" a pritom skladem nebylo. Cekala jsem 3 tydny a neustale chodily vyhybave odpovedi. Cast zbozi jsem vracela a na vraceni penez maji neuveritelnych 30 dni, takze si jeste pockam, nez se uraci mi vice jak tisic korun vratit zpatky. Zejmena pro matky na rodicovske je super, pokud vam nekdo takhle dlouho dluzi. Timto jsem s Malvikem skoncila. Pokud se budou i nadale takto chovat k zakaznikum, brzy o vsechny prijdou. Nejsem jedina, kdo s nimi ma problemy - i z meho okoli jsem ted slysela stiznosti. Nekde zapomneli poslat darek, jinde ani nedali vedet, ze se vyrobek nevyrabi a kamaradka na zbozi marne cekala 3 mesice...
3. dec 2012 o 17:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
ja pridávam svoju skúsenosť. S obchodom som bola spokojná :slight_smile: . Komunikácia na jednotku /keď som sa pýtala, hneď som dostala aj odpoveď/. Dostupnosť tovaru bola uvedená týždeň a do týždňa som mala tovar aj doma. Balík som si mohla sledovať aj cez email, čiže som vedela kedy približne dorazí. Takže ja odporúčam som veľmi spokojná :slight_smile:
12. dec 2012 o 16:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Zboží z internetového obchodu Malvík jsem objednávala již několikrát a pokaždé proběhlo vše bez problémů; proto jsem se nyní, kdy sháním autosedačku (vajíčko), obrátila bez váhání opět na tento e-shop. Bohužel tentokrát nemůže být o spokojenosti vůbec řeč; vybrala jsem si barevnou kombinaci vajíčka a odeslala objednávku; na webu bylo uvedeno, že zboží je k dispozici do 1 týdne od objednání, ale po dvou dnech mi přišla odpověď s tím, že zboží již k dispozici není; vybrala jsem tedy jinou barevnou kombinaci (u níž bylo opět uvedeno, že tato je k dispozici) a odeslala další objednávku, opět stejná odpověď, následovala tedy třetí objednávka - výsledek znovu tentýž - zboží, které je na webu uvedeno jako dostupné, ve skutečnosti dostupné není. Objednala jsem tedy počtvrté - tentokrát mi bylo sděleno, že zboží - světe div se! - k dispozici je, bylo objednáno u dodavatele a bude mi dodáno do týdne; od objednávky uplynulo již 11 dní a opět se nic neděje... Takže jsem zvědavá, jestli se vajíčka nakonec dočkáme, nebo nikoliv... :unamused: Pro informaci - logicky bych očekávala, že dojde k aktualizaci informací v e-shopu a nedostupné zboží bude z nabídky staženo, ale nestalo se, takže můžete vesele ztrácet čas objednáváním zboží, které ve skutečnosti již minimálně měsíc dostupné není... Rovněž pozor na reklamy společnosti Malvík slibující garanci zpětného odkupu zboží ve výši 40%; až v podrobných informacích ohledně této služby se dozvíte pravdu, a sice, že zboží od vás rozhodně nebude odkoupeno automaticky, ale pouze uzná-li jej společnost Malvík "zpět odkupuhodným"; garanci poskytují pouze v případě, že si připlatíte tuším 10% ceny navíc :grinning: Nějak se nám ten Malvík horší :unamused: Za mně osobně - příště už fakt ne...
18. feb 2013 o 17:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@f.miracle Tak hlavne ze jsou spokojene tzv. selebrity jako treba nejaka pani Erbova nebo pani Kristelova.

Penize mi nakonec vratili presne ten den, kdy se k tomu zavazali v obchodnich podminkach. Navic mi nevratili celou castku, takze jsem tusim na zbyvajicich 200Kc cekala jeste tyden a stalo me to dalsi dva emaily. Ne, opravdu ne. Staci, kdyz mi visi penize Urad prace :grinning:
18. feb 2013 o 17:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
Dnes jsem jim zaslala e-mailem dotaz, kdy můžu očekávat dodání objednaného zboží a bylo mi sděleno, že do konce tohoto nebo začátkem příštího týdne BY k nim MĚLO objednané zboží dorazit... takže asi budu čekat ještě dva týdny... To už je z jednoho týdne pomalu měsíc... Pokud nedorazí do konce tohoto týdne, mohou si ho nechat skladem a nakoupím jinde. Takhle opravdu ne... :wink:
18. feb 2013 o 18:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tak musím přidat naprosto děsnou zkušenost. Dnes jsme tam byli nakupovat věci ke kočárku, krom jiného adaptéry. Na prodejně je měli za 2500 Kč - no koupila jsem je. Teď doma jsem zjistila, že na internetu je mají za 1200. To si snad dělají prču, že na obchodě mají zboží 2x tak drahé, než přes internet? O pár stovek bych pochopila, ale víc jak o 1000? No peklo. Škoda, že jsem se nepodívala dřív.
14. apr 2013 o 17:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@jenny.kay Tak se musím Malvíku omluvit. Druhý den jsem se ještě jednou podívala pořádně na adaptéry a zjistila, že mi paní na prodejně dala jiné, než jsme chtěli - proto asi ten rozdíl v ceně. Dojeli jsme tam a mám přislíbeno vrátit peníze na účet. Uvidíme, jak to dopadne.
21. apr 2013 o 17:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tvoj príspevok