Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Odmietnutie prevzatia dobierky od kuriéra - skúsenosti

perletka
24. jún 2017

Pekný deň prajem,

chcela by som sa opýtať, či nemáte niektorá skúsenosť - objednala som si z e-shopu tovar. Neskôr som ich e-mailom požiadala, aby moje objednávky zrušili (ešte neboli odoslané), že si urobím jednu novú objednávku. Oni mi odpísali, že už sú objednávky zafakturované a nejde to zrušiť. Na ďalší deň mi ich poslali.

Mám právo neprevziať tovar od kuriéra, vzhľadom na to, že ešte pred expedíciou som ich žiadala o zrušenie?

Ďakujem za odpovede.

dominika6
Moderátor
24. jún 2017

@perletka
Citaj podmienky predaja na eshope

lintu
24. jún 2017

v pvom rade by som začala od naštudovania si obchodných podmienok eshopu...
čo viem, vo všetkých sa píše i o možnosti stornovania objednávky, ktorá sa dá urobiť len do určitej doby...

neviem čo si objednávala, neviem odkiaľ si objednávala, ale zober si to i z druhej strany... nafaktúruješ tovar, pobalíš ho a zrazu ti príde správa od zákazníka, že o to vlastne nemá ani záujem 😵 nech ti toto urobí pár klientov, veľmi rýchlo ťa prejde sranda... ale ako nič v zlom... sú eshopy, ktoré sa i napriek všetkému snažia vyjsť druhým čo najviac v ústrety

balsamea
25. jún 2017

@perletka Mas pravo zrusit objednavku kedykolvek pred dorucenim a to aj vtedy ak bol tovar odoslany, je uplne jedno ako ma eshop postavene podmienky predaja, zakon je nad ne nadradeny. Toboz ked si im to dala vediet vopred a mas na to preukazatelny dokaz, teda email. Dobierku mozes odmietnut, eshop nesmie uctovat ziadne storno poplatky. V pripade, ze sa o to pokusi daj podnet na SOI.

balsamea
25. jún 2017

@lintu vsak faktura sa da zrusit jednym kliknutim, pochybujem, ze to este nejaky eshop robi rucne a balenie tiez nie je ziadna tragedia. Omnoho drahsie to eshop vyjde ak tovar posle a zakaznik ho nepreberie.

jumama
25. jún 2017

Pokial su velke obchody, tak uz su na to asi zvyknute, male eshopiky byvaju na to citlive. Viem ich pochopit, lebo maly eshopik si vedie jedna zienka a musi si sama nahadzovat tovar, balit, nosit na postu, robit ucto... casto ani tovar nemaju skladom a objednaju ho kvoli objednavke a ak ju potom zakaznik chce pomenit, tak sa obavaju, ze im zostanu veci na sklade... citala som skusenost jednej eshoparky, ze vyhlasila akciu a zakaznicka jej chcela vratit tovar kupeny pred tyzdnom, a znovu ho kupit, teda mozno ani nie poslat spat, len dostat tu zlavu... tymto neobhajujem ze to tak ma byt, zakon je zakon, no niekedy si zakaznici voci malickym eshopom dovolia viac ako voci tym velkym, preco.

adelaadelkaadela
25. jún 2017

jednoducho len neprevziať zásielku a objednaj si novú

perletka
autor
26. jún 2017

DAKUJEM krasne kočky, samozrejme obchodné podmienky som čítala ale k tomu som práveže nič nenašla, preto sa pýtam na nejaké skúsenosti - v OP je písané jedine to, že mám právo celú objednávku vrátiť - ale tým samozrejme myslia na vlastné náklady...

objednala som z Bonprixu, možno už 50. objednávku, nakoľko cez môj účet objednávam aj sebe aj mamke, vrátila som minimum - možno 2% z celého množstva tovaru, takže ja som spokojná aj oni vedia, že som vždy všetko prebrala.

Tak ďakujem krásne za rady. 🙂

perletka
autor
26. jún 2017

Tak kuriérovi som povedala do telefónu aká je situácia a ešte aj on to zobral tak v pohode, že tak on to uloží na poštu, nech 14 dní čakajú a potom to dostanú späť, že nič sa nedeje.

A presne ako ste písali - mám e-mail, v ktorom som ich ešte pred expedíciou žiadala o zrušenie. Tiež sa mi zdalo divné, že to riskli a poslali, veď zrušiť dve faktúry stojí možno 5 minút času...

Tu začni písať odpoveď...

Odošli