Packeta - zmiznutá zásielka

22. aug 2023

Dnes som bola vyzdvihnúť zásielku do výdajne Packety a pani mi povedala že zásielku niekto predo mnou už vybral. Nikomu som nedala heslo, nehovorila že mi niečo prišlo ani vlastne že objednávam niečo, nechápem ako to mohol niekto vybrať, uprosila som ju aby všetko prehľadala a nebol tam žiadny balík, nevedela mi opísať kto to vybral. Volala som na zákaznícky servis a z ich strany je všetko ok, zásielka prišla na miesto a bola vybratá a nezaujíma ich že JA som ju nedostala a že vraj nabudúce ponúkajú aj doručenie na adresu 🙂 viete niekto ako ďalej postupovať? Má vôbec zmysel podávať u nich reklamáciu alebo spravila by niečo v tomto prípade polícia, nie je to ohraničené nejakou sumou aby to vôbec riešili? Ďakujem za pomoc.

luxus10
22. aug 2023

kamerovy zaznam?

viera
22. aug 2023

Ja som poslala cez packetu balik jednej pani. Dala som na balik kod a vlozila do boxu. Balik vytiahol kurier ktory balik hodil na prelepenie a tam prelepili iny stitok...Takze moj balik putoval neviem kde a pani dostala neviem koho balik.Dala som staznost.Pani si myslela ze som jej naschval poslala nieco ine.Tak som dala staznost na packetu.Mala som vsetky indicie...Ktore som im poskytla.Dokonca este pani co dostala balik mala uplne iny kod napisany na baliku a moj balik sa nenasiel...Cize oni si prisli pre jej balik(teda mala povinnost ho odovzdat).Ktory bohvie ci niekomu vratili alebo nie...Mozno si to nechali...Pani nedostala nic a ja som dostala spat 15e odskodne a plus postovne co som platila za dorucenie pani.Vtip je ale v tom. Ze keby som posielala taky novy iphone, tak dostanem 15E spat nic viac..Chyba nenastala u mna ani u pani ale u nich....Dalsia z veci...Keby som sa neozvala tak ani nevedia ze sa nieco POSRALO...Dalej pani ktora mala iny balik(vnutro balika co sa tam nachadzalo malo vacsiu hodnotu ako to co som poslala a co mi ona zaplatila...)Mohla som urobit to, ze by som nic nepovedala a nikto by nic nevedel...Pani by predala cez bazar veci a rozdelili by sme si zarobok ako odskodne...Teraz uz by som to tak spravila, lebo uz viem, ze ako funguje PACKETA.....Ospravedlnenie typu ze sa nieco posralo mi nepomoze....Takze ano mozes dat staznost a ak uznaju(1mesiac)trva presetrenie tak dostanes iba 15E a postovne spat..

janage
22. aug 2023

Tak mňa by logicky napadlo, že tu zásielku vzala pani v zásielkovom. Lebo ona jediná okrem teba kód vidí.
Uz aj v malých obchodoch majú kameru kvôli ochrane. Išla by som tým smerom podľa času prevzatia zásielky
A určite reklamáciu aj keby nič z toho, máš, aspoň bude záznam, že na tej pobočke sa stratilo.

autor
22. aug 2023

@luxus10
Na to som sa pýtala ako prvé, že vraj nemajú kamery

autor
22. aug 2023

@viera
No super, za 15€ sa mi ani neoplatí s nimi naťahovať

didush27
22. aug 2023

@janage osoba, ktorá vydáva zásielky, tak ona kód nevidí. A ak dotyčný kód nemá, môže vydať zásielku len na OP.
@autor ja by som sa na infolinke opýtala, že či nevidia, ako bola zásielka prevzatá (či na občiansky)

lenkakravcova
22. aug 2023

@viera teda ta veta, že by ste nič nepovedali, predali veci a rozdelili si peniaze..
Och.
To teda neznie veľmi morálne.
Niekto tu vec by hľadal,. On za Packetu nemôže. Iného by ste okradli. Nie Packetu.
Na paketu si mala podať hlásenie k SOI, hneď by hľadali balík raz dva..

lenkakravcova
22. aug 2023

Povedz im, že to dávaš na prešetrenie na SOI, za kradnutie zákazníka. Ze podnet dávaš na výdajne miesto a zároveň na Packetu.
Uvidíš ako sa veci začnú zázračne hýbať.

janage
22. aug 2023

@didush27 no odo mňa nikdy OP packetka nežiadala. Iba pošta.

janage
22. aug 2023

@didush27 ako potom obsluha skontroluje, či je kód, ktorý nadiltujes správny? Urobí to nejako systém sám?
Plus predsa musíš povedať meno prijímateľa zásielky. Teda muselo to zlyhať vo vnútri systému

simca06022011
22. aug 2023

@janage ved obsluha otvori podla ciaroveho kodu balik v systeme a nahodi tam kod (ten vydala packeta a v tom systeme je, ale vydajne miesto ho nevidi), ak nie je spravny balik nevyda, ak je spravny vyda...

didush27
22. aug 2023

@janage OP pýta len vtedy, keď nemáš kód

didush27
22. aug 2023

@janage keď naťuká do systému správny kód, tak systém ukáže meno prijímateľa aj od koho je a či je na dobierku

janage
22. aug 2023

@didush27 ôk, chápem

janage
22. aug 2023

@didush27 to by ale znamenalo, že ak na dane miesto chodí niekto častejšie a je z okolia a obsluha si už meno pamätá, tak môže sa k balíku teoreticky dostať takto.

karolinakr
22. aug 2023

Logicky treba ist za tym, kto by mohol vedieť kod ( pracovnici packety a pošty)+ kto ti može ist do telefonu
a vidiet sms

karolinakr
22. aug 2023

Nenechala si mobil v robote na stole?

didush27
22. aug 2023

@janage zadáva sa číslo OP

janage
22. aug 2023

@didush27 rozumiem.

autor
22. aug 2023

@karolinakr
Spala som sama doma po nočnej, kód prišiel o 10 a po zásielku som išla o 14 keď som sa zobudila, nemal mi kto a ako ísť do mobilu, záhada

lija22
22. aug 2023

nenechaj to tak. Ja som uplne v soku, ze toto sa moze stat. Pokladala som to za super jasne a bezpecne

karolinakr
22. aug 2023

ale toto je dost šok, predpokladam, že za zasielku si zaplatila

katarinka89
22. aug 2023

Ja mam tiež zlu skusenost: môj balík- vyplatený, vložili do schránky inej pani, na balíku moja adresa, t.c. a pani mi prišla zaklopať, že ma môj balík a ze ona mi ho vráti vtedy, keď dostane ten svoj. Na zák.linke mi tvrdili, že balík je v preprave- reku do p.ce v akej preprave, keď mi tu s ním stojí pani medzi dverami a nechce mi ho dat. 4 dní som čakala, až som sa nasrala, behla k pani domov, no a musela mi ho dat......samozrejme bol balík otvorený. Takže u mňa je tato spoločnosť,, trnista cesta za balíkom,, 😟

autor
23. aug 2023

@karolinakr
Áno zaplatila a nie málo, posledný x som si niečo cez nich dala doručiť, chcela som uplatniť reklamáciu a že vraj je oprávnená iba v prípade poškodenia či stratenia zásielky, lenže u mňa im ukazuje že bola doručená na výdajňu a ja som si ju vybrala aj keď to tak nie je, takže ani tých 15€ mi nedajú, do čerta s nimi

karolinakr
23. aug 2023

Nemaju kamery - kto v dnešnej dobe nema kamery? Na potvrdeni je datum aj presny čas, kedy bol balik vybraný..nechapem, ako sa toto može stat..jedine, zeby to bolo v obchodnom centre a boli kamery zvonku obchodu a policia si pozrela presne ten čas, kedy niekto vychadzal odtial alebo sbskari
Doma nemohla byt navšteva, ked si spala? Nemaš zdielany telefon, spravy aj v počitači? možno blba nahoda, že niekto tam kukol dovnutra..ine ma nenapadá, ale teda otrasny pristup aj vedenia a nulova snaha to vyriešit
este može byt predavačka v obchode poslala sms tebe a omylom niekomu inemu a samozrejme to zatají, lebo prúser
alebo si to nemohla sama nechat? vsak tam vidí v systéme, že balík zaplatený..nebola nejak nesvoja, červena alebo trhane pohyby, ked s tebou hovorila? nepozerala do zeme? nejaka nervozita?

dobkovci
24. aug 2023

Podajte reklamáciu ....

dobkovci
24. aug 2023

Prípadne mi napíšte ...riešila som síce iný problém s packetou ale ...

janage
24. aug 2023

A čo ak by si im povedala aj tej pani v obchode, že keďže ti nijako nevedia pomôcť ideš na políciu a nahlásiť to ako krádež. A možno sa lady pohnú

karolinakr
24. aug 2023

@janage čo ti napada logicky? lebo ja som uz nad tym rozmyšlala, že čo ak sa stane taketo niečo..ja si naštastie lacne veci objednavam minule knihu za 4 eura, ale predstav si, že si niečo za 300e objednaš a predavač si to nechá