icon

Pes agresor

rutyruth
4. sep 2021

Ahojte, viem že téma trocha mimo. Ale fakt neviem ako to riešiť. Mame bradacku strednú, 8 mesiacov, ale že meega agresívnu na cudzích. K nám je ale úplne super, hlavne ku mne veľký maznak. Na dvore poslúcha no mimo dvora je novladalne monštrum. Dnes skočila do cyklistu. Keby nemal gumáky tak je dohryzeny. Zvažujeme či ju dať niekomu skúsenejšiemu alebo ju nechať. Keď sme ju kúpili tak mi veľmi pomohla lebo som mala hrozne zlé obdobie a bola na tom zle s psychikou. No stále sa bojím kedy koho pohryzie. Veľmi neznáša deti a keďže tie naše si stále vodia k nám kamošov tak len trpnem čo sa zomelie. 🙆😭

Strana
z3
evalin88
4. sep 2021

Ja by som skusila najsť nejakeho odborníka/trenera, nieje niečo take ? Kto ťa nauči ako s ňou jednat. Možno to tvoje zlé obdobie cítila a ma potrebu ťa chrániť ( extremne)

viestta
Odpoveď bola odstránená
heleninamama
4. sep 2021

Ak Ti nie ľúto peňazí, zaplať jej špeciálny výcvik u niekoho, kto sa takýmto psom venuje. Ak by ani to nepomohlo, dala by som ju utratiť. Sorry všetkým psíčkarom, ale je to len pes a ak sa stane nešťastie, bude už neskoro.

nikiki29
4. sep 2021

Treba chodiť na cvičák… dobrý tréner z takéhoto mladého psa určite ešte vydoluje všetko vhodné správanie. A keď nemáte čas sú aj psie “kempy” kde psa odovzdáte a vrátia vám vycvičeného, ale to je už finančne náročnejšie.

oktoberka
4. sep 2021

@rutyruth no,keď nemá rada deti,tak nečakaj. Aby nedošlo ku katastrofe a bude neskoro

tosomja
4. sep 2021

@rutyruth dala by som preč. Alebo ak máte čas, tak na výcvik.
My sme si zobrali dvoch psíkov, obe fenky.
Mali 6tyzdnov, ani nevieme rasu, proste len sme sa zlutovali, lebo by bohvie kde skončili.
Prvý týždeň u nás boli pritulne, dali sa hladkať, prišli na zavolanie, na maskrtu. Čakali pri schodoch na zradlo. Po týždni ja neviem, či zdiveli, či čo sa im stalo...zrazu začali všetko trhať, ničiť, nedajbože že mi zo šnúri na prádlo spadlo tričko, všetko trhali, žrali.