Po Roaccutane na akné mi padajú mihalnice. Vyrastú?

Ahojte dievcata. Po rozneneseni infekcie derm.musim uzivat roaccutane na akne. Vsetko super, ale je tu jeden problem, zacali mi vypadavat mihlanice, aj 4,5,6 denne. Ja neviem, co mam robit. Na infekciu zabera super,ale toto sa mi nepaci. Moja derm. ma 3tyzdnovu dovolenku a ja neviem, co mam robit. Ci Roac. nici aj vlasove cibulky alebo ci to potom dorastie? Ci mihalnice narastu. Neviete mi to niektora zistit, velmi by ste mi pomohli. Vdaka.
bubba
27. júl 2009
akoze toto by som na fore neriesila a utekala k doktorovi...sak predsa mihalnice su koruna krasy nad ocami x-)
michelka12autor
27. júl 2009
A kde mam akoze ist? Ked tu nikto nie je. Obvodny mi povedat nevedel😞.
Inak mihalnice mam ukazkove, dlhe huste a pevne. Ale teraz?
veronika81
27. júl 2009
michelka, tu je téma o roaccutane http://www.modrykonik.sk/forum/show.php?vThread...

Možno sa niečo ohľadom mihalníc dočítaš alebo sa opýtaj rovno tam 😉 Ja s tým skúsenosti nemám, len som raz do tej témy nakukla, lebo som bola zvedavá čo to je..
veronika81
27. júl 2009
aha, teraz som si všimla, že si sa pýtala už aj tam 😃

tak nič
bubba
27. júl 2009
michelka ianc ja osobne by som obtelefonovala viacerych koznych doktorov alebo obvodnych ...o padani mihalnic som dala do google a naslo mi toho kopec :

napr

http://www.zdravie.sk/sz/510/t9567/p1/Mihalnice...

http://www.zdravie.sk/sz/495/t278400/p2/Roacuta... (tu je to aj v spojitosti s tym liekom)

http://www.mojasvadba.sk/forum/show.php?vThread...
mars83
27. dec 2012
@michelka12 Ahoj chcem sa ta spytat, ci si vyriesila tento problem s mihalnicami..dost ma to zaujalo. Nakolko i ja mam zial problem s akne,uvazujem nad tymto liekom tiez, no bojim sa neziaducich ucinkov 😞 Aku mas teda skusonost, uz nemas vobec akne? dakujem vopred za odpoved

Začni písať odpoveď...

Odošli