Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Premena - úprava stravy a cvičenie

galaxy
8. sep 2015

Ahojte milé "fitnes ladys"
Žienky moje, prosím Vás vedela by mi niektorá z vás nezištne pomôcť pri mojej premene? Prípadne ma aspoň nasmerovať čo a ako.
O čo sa mi jedná, Vážim 48kg,no vyzerá to že viac. Som klasická hruška. Silné stehná,lýtka,široké boky a aj tá celulitídka 😖 😠 😒 úzky driek, bruško skoro žiadne 😕 😅
Schudnúť na Váha nechcem. Len potrebujem aby všetka "huspeninka" zmizla 😅 Cvičím len doma,do fitka z časového hľadiska nemám šancu a žiaľ z hľadiska financií,si nemôžem najať ani trénera. Viem že viac ako polovica úspechu je strava. A tu som skončila. Vôbec neviem ako si takú stravu upraviť,na základe čoho.
Prosím poradte mi,nasmerujte ma ako si nastaviť jedálniček.
Ďakujem Vám tisíckrát

bajana
8. sep 2015

@galaxy akú mas výšku? Pri tej váhe predpokladám, že u teba je potrebné práve to cvičenie. Stravou ti telo nespevnie ani huspenina nezmizne.

galaxy
autor
8. sep 2015

@bajana viem,že len nie stravou,že aj cvičiť. Ale mala by som asi aj stravu zmeniť,neviem 😒 Mám 162cm

guinevre
8. sep 2015

@galaxy Viac bielkovin, hlavne vecer, sacharidy na ranajky. Cvicit so zavazim.

bea_trix
8. sep 2015

silove cvicenie, hiit, samozrejme strava, skus si vyratat kolko by si mala jest na kalorickych tabulkach alebo na stobe

marcela22
12. sep 2015

Ahoj veľmi rada poradím čo budem môcť ;) ja som bola na váhe 48kg ešte prd vianocami ale pri mojej výške 168cm som bola trošku ako smrtka. trčal mi len nos ako manžel vravel. Vďaka jednej spriaznenej duši som sa pomaly dostala k zázraku s názvom cvičenie. najskôr som pozvolna brušákovala, ale potom som objavila na nete rôzne "výzvy" a ti to všetko spustili. dala som si výzvu na brucho, na zadok, na nohy a vlastne postupne na všetko 🙂 teraz som sa zbláznila do zumby a "tančím" si ju kedykolvek mám čas. občas použijem jednoručky, inokedy cvičím plank a izometrické cviky. veľmi mi pomohli stránky na FB pod názvom krása nie je dar ale drina a tiež stránky Fitrecepty. tiež som na stránkach kaloricketabulky.sk kde si každý deň vpisujem čo som popapala. ak si "hruška" rozhodne odporúčam výpady a drep, ale potrebuješ aj trochu kardia, inak priberieš ako ja 😀 ale mne o to aj išlo ;) no na začiatok stačí ak chceš pýtaj sa čo len chceš žijem týmto už od dvanástich pár vecí už viem ;)