Problém s platbou prevodom

zaynab
29. okt 2012

Ahojte!...stala sa mi taka vec,ze uz 2x som previedla penaze do banky s kodom 0900,tusim VUB,a neprechadza mi to!Uz tyzden pani caka na uhradu,a ja sa citim ako podvodkina,proste hrozne,a neviem gde je problem,ine platby mi vporiadku presli!..Mal niekto podobny problem?Moze mi niekto poradit?..Dakujem

zaynab
autor
29. okt 2012

Omyl,je to teda Slovenska sporitelna!

ifkael
29. okt 2012

@zaynab 0900 je slsp. Asi mas zle cislo uctu

tajomna21
29. okt 2012

treba si s pani skontrolovat znova ucet ... a je to SLSP, VUB je 0200

zaynab
autor
29. okt 2012

hej,hej,to som ja teras spletla banku!..Takze by to c.uctu mohlo bit nespravne?

tajomna21
29. okt 2012

tak moze byt nespravne .... ty si mohla v prikaze preklepnut, pripadne aj ona ti mohla omylom zle napisat

zaynab
autor
29. okt 2012

@tajomna21 a tie penaze banka mi teda nikam inam neposle,ze?..2x som posielala,a vypisalo mi ze bude spracovane na dalsy den,a potom nic!

tajomna21
29. okt 2012

ak je to neexistujuci ucet, tak sa ti vratia spät, pripadne ti neodidu ani z uctu .... ale ak take cislo uctu existuje, tak budes musiet oslovit banku, aby oslovila prijemcu a vratili ti to

zaynab
autor
29. okt 2012

@tajomna21 no s bohom!...tak dufam ze neexistuje,nemam rada take natahovacky s bankou!....Dakujem ti velmy pekne za reakciu na moju otazku a za vysvetlenie!..Teras uz len pockam ked sa mi ta pani ozve,lebo sa zatial neozyva uz 3dni,tak neviem!....Vdaka este raz a dobru noc prajem!..🙂

zaynab
autor
29. okt 2012

@ifkael Dakujem,asi to bude ono,pockam uz len!..Dobru noc!..🙂

tajomna21
29. okt 2012

@zaynab nemas zaco ... snad to bude neexistujuci ucet a budes to mat bez problemov

zaynab
autor
29. okt 2012

Dakujem,si zlata 😉

ifkael
29. okt 2012

@zaynab no ked nic, cislo uctu neexistuje.. Zajtra prekontroluj

zaynab
autor
29. okt 2012

@ifkael dakujem,aspon sa mi troska ulavilo!..potom dam aj vediet ako to cele dopadne nakonec 🙂

januliku
30. okt 2012

@zaynab Ahoj. Niektore ucty 0900 maju take blbe cislo, ze zacinaju nulou (alebo aj viacerymi nulami). V internet bankingu treba uviest cislo bez nul (aj ked bude kratsie), potom ti to prejde. Ak je to tvoj pripad, tak to skus. Ja mam tuto skusenost.

zaynab
autor
30. okt 2012

@januliku ahoj!..akurat som isla napisat,ze rano ta pani sa mi ozvala,a ze c.uctu,ktore mi dala,je vporiadku,ze ju to mrzi a ze pocka ci predca platba nenabehne!...tak este dnes tiez pockam,ked nic sa neudeje,tak skusim tento tvoj sposob,lebo uz neviem co s tym!...Dakujem pekne!..🙂

zaynab
autor
30. okt 2012

A mas pravdu,to cislo sa zacina nulou!..Este raz vdaka!.🙂

januliku
30. okt 2012

@zaynab Tie prve dve platby ti urcite nepresli, ved skus si pozriet pohyby na ucte. Uz by to tam bolo. Ale ak chces, pre svoj vlastny klud, tak este pockaj a potom uhrad bez tej nuly na zaciatku. To ti hned akceptuje. 😉

ivett1
30. okt 2012

@zaynab ahoj, tak ja mám zasa opačnú skúsenosť ako januliku ... ja musím zadať číslo účtu pri platbe cez IB v tvare 10 číslic ... (kód banky sa neráta) ... a ak mi napíše predávajúca číslo účtu napr. s deviatimi číslami ... a ja zabudnem doplniť na začiatok "0" , tak mi nezrealizuje transakciu - prevod ... niektoré mamičky to vedia a napíšu mi rovno číslo v tvare 0123456789/ kód banky ...ale niektoré len 123456789/ kód banky ...takže ja si musím pri platbe cez IB tú 0 alebo dve alebo koľko treba dopísať, tak aby som mala desaťmiestne číslo účtu... len pozor ... nie na koniec...lebo to by už bol iný účet🙂 ... (samozrejme - kód banky píšem do inej "kolónky"...)

zaynab
autor
30. okt 2012

@ivett1 Ahoj!..no tato pani mi dala c.uctu cele aj s nulou na zacatku,teda 10 cislic + kod b.,takze ked cislo zadam bez 0,bude to len 9 cislic.....ale snad to uz potom prejde!..

zaynab
autor
30. okt 2012

@januliku ja som tom ''beran''!...pouzivam tuto sluzbu len kratko!..😉

ivett1
30. okt 2012

@zaynab tak, toto ma veľmi zaujíma, ako to je ... ešte môže byť, že si sa pomýlila v kóde banky (mne práve vtedy nabehol text, že " neexistujúci účet"...) ...zvolila som 0200 a mala som 0900 ...

zaynab
autor
30. okt 2012

@ivett1 nie,vsetko spravne,kontrolovali sme to aj s manzelom,ucet aj kod spravne zadany,a po platbe sa mi vypisalo ze bude spracovano vtedy a vtedy,n-d ked som to poslala vcera tak mi vypisalo ze 30.10 to bude spracovano,a nic,zas,aj minule tak vypisalo!..poprosila som pani radsej mi to poslat na dobierku,ked bude teda chcet....lebo ma uz nebavy experimentovat s tym!..

ivett1
30. okt 2012

@zaynab a dala ti správne číslo účtu ... nech si ho ešte preverí tá predávajúca ... (aj to sa mi už stalo...mala som zlé číslo účtu ...od samotnej pani predávajúcej...)...
a inak mne vypisovalo niečo podobné v nedeľu, že transakcia bude spracovaná v pondelok... a aj bola 🙂 ... len som si musela aktivovať správu v centre správ (alebo niečo také...ale to som postupovala v zmysle "pokynov"... navigoval ma program v IB)... ak prevádzam v rámci "svojej" banky, tak je jedno či v sobotu alebo v nedeľu, prevod sa zrealizuje ...ale, ak do inej banky, tak mi vypíše, že až v pondelok...alebo ani nevypíše... ale do dvoch dní platba nabehne...

zaynab
autor
30. okt 2012

@ivett1 Aha,dakujem,tak predca pockam,mozna dnes ci zajtra nabehne!...ale aj tak skocim do banky zas,aby mi to vysvetlili,ako hovoris s tou aktivivaciou sms!..Diki moc!..🙂