Problémy so snúbencom - nervák, nefunkčný sex, fajčenie
Dobrý deň, môj príbeh nebude ten najkratší a ani najkrajší. Už som neskutočne bezradná, preto sa obraciam na Vás, milé žienky.
Ja mám 25 rokov, študujem učiteľstvo na vysokej škole. Príjem nemám žiaden, okrem peniažkov čo mi rodičia posielajú každý mesiac, lebo im pomáham. Žijem v zdedenom 3 izbovom byte a mám auto (žiadne ferrari, ale postačí 🙂 )
On má 30 rokov, je robotník ale zarába pekne, cca 1000€/mesačne. Má auto, má iba mamu, ktorá žije sama v dome.
Sme spolu už 6 rokov. Cca 2 mesiace som zasnúbená. Žijeme u mňa v byte s tým, že je na mojom mene. Je už taký postarší v pôvodnom stave, ale žije sa mi tu dobre (jemu asi ani nie). Niekoľko vecí sme spoločne kúpili. No konkrétne ON kúpil novú spálňu, televízor. JA som kúpila nábytok do obývačky a ďalší televízor. Okrem toho má v byte aj svoj počítač a stolík. Stravu kupujeme na polovicu, keď má on peniaze kúpi on, keď ja tak naplním chladničku ja. Inkaso a všetko čo sa bytu týka (voda,elektrina,atď.) neplatí.
Náš vzťah sa začal ružovými okuliarmi samozrejme. No po nejakom čase to ochladlo. Milujem ho, ale sexuálne nefungujeme. Mám proste nechuť, nechce sa mi, neteším sa na "to" s ním. Spočiatku som si myslela že to je od antikoncepcie (ktorú už však cca 3 roky neberiem) ale teraz sme si už na to "nesexovanie" natoľko zvykli, že už to ani nevyhľadávame. Ja vôbec (alebo z ľútosti), on niekedy. A presne vtedy nastáva ten problém, keď vidí, že to nefunguje, že nechcem, že to je umelé.