Reklamácia reklamácie

davmar
10. okt 2014

Poraďte. Reklamovala som nový dotykový telefón, lebo sa mi na ňom veľmi rýchlo vybíjala baterka aj pri minimálnom používaní a tiež v noci, ked som ho nepoužívala. Reklamáciu mi uznali, vada sa im pri testovaní prejavila a vraj mi vymenili baterku, dali mi novú. Založila som si ju a nič sa nezmenilo. Stále sa vybíja rovnako rýchlo, o nič dlhšie nevydrží. V noci tiež. Chcem to ísť zase reklamovať. Máte nejakú radu, skúsenosť, ako sa nenechať odbiť, ako postupovať,.... ? Ďakujem

lyzzy
10. okt 2014

@davmar... A nakalibrovala si si tu baterku???

ellca123
10. okt 2014

ja som 3x reklamovala dvd prehravac-nervy som mala strasne/a zn.PHILIPS
znova vsetko spisat a cakat 30 dni kym sa vam ozvu
/ ak by ste reklamovali aj 3x ziadajte o vratenie penazi,nie opravu

davmar
autor
10. okt 2014

popíš, čo tým myslíš?

davmar
autor
10. okt 2014

@ellca123 a mám nárok na vrátenie peňazí? Za akých podmienok?

lorela
10. okt 2014

@davmar Pokojne môžeš reklamovať ako prvý krát, máš na to nárok a odbiť ťa nemôžu. Opíš celú situáciu a zdôrazni, že reklamuješ tú istú chybu. Reklamáciu priať musia. Dokonca, keby sa situácia opakovala po tretí krát, máš nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí, resp. máš nárok na nový/úplne iný telefón.

lyzzy
10. okt 2014

@davmar... To bolo asi pre mňa že?...vždy keď máš nový telefón alebo baterku tak tu baterku musíš uuuuplne vybiť a potom uuuuplne nabiť....a toto spraviť asi 6 krát a potom už nabíjať normálne....

davmar
autor
10. okt 2014

@lyzzy to som robila, síce nie 6x, bolo mi ale povedané, že to sa už nerobí, že to sa robilo len s tými staršími typmi batérií, tak neviem

lyzzy
10. okt 2014

@davmar... Tak ani ja.Ja som kupovala nový tel v lete a sám výrobca mi to odporučil.Tak už ostáva iba asi tá reklamácia...prajem pevné nervy

mawka
10. okt 2014

@davmar ak mas internet v mobile, povypinaj si aplikacie, ktore ti bezia na pozadi, smartfony su plne kravin, ktore ked ti bezia, tak cucaju baterku. preto aj v noci sa ti vybijala. nastavenia-aplikacie-aplikacie v behu-vynutit zatvorenie. a uvidis, ze bude baterka ok 🙂 a tiez si zastav aktualizacie, lebo tie sa stahuju stale a dokola a zerie to tiez.
pripadne ak tam mas nejake appky zbytocne, daj ich prec. a ak aj po tomto je problem, tak by som sa s nimi veru nebabrala.

liebling98
10. okt 2014

@davmar ako píše @mawka vypnúť prípadne úplne odinštalovať nepotrebné apps, znížiť podsvietenie displeja a ak nie si pripojená na wifi, tak vypnúť vyhľadávanie wifi siete a tiež GPS vyhľadávanie. Tiež si nastav aktualizácie aplikácií na tvoje povolenie, nie automaticky.

davmar
autor
10. okt 2014

@mawka veď to je to, že internet nemám, všetky aplikácie mám povypínané, nepočúvam hudbu, nehrám hry. Telefonujem málinko a ked tak, pár sekúnd. Nemám čas popri deťoch venovať sa mobilu. Viac-menej mi slúži na to, aby som si pozrela koľko je hodín a vždy ked si pozriem a zistím, že mi baterka zase neúmerne klesla, tak mám nervy

0silvia0
10. okt 2014

@davmar ako rýchlo sa ti vybíja baterka? konkretizuj...

davmar
autor
10. okt 2014

@0silvia0 napr. v noci, ked mobil nepoužívam, klesne o 25 percent. To znamená, že ked mám večer nabitý okolo 30 percent, ráno ma budík nezobudí, lebo sa mi do rána vybije

lorela
10. okt 2014

@davmar No tak nie je o čom, reklamuj. Postupuj ako som vyššie napísala.

0silvia0
10. okt 2014

@davmar keď ho máš nabitý na 100 percent, koľko ti trvá kým sa úplne vybije? je to tvoj prvý smartfón?

davmar
autor
10. okt 2014

je to Samsung galaxy, vydrží mi max 1 a pol dňa až 2 dni. Manžel má taký istý, má ho dlhšie ako ja, on na nom hráva hry a nevybíja sa mu tak rýchlo ako mne. Ja som vyšie písala, čo na ňom robím (skoro nič)
@0silvia0

0silvia0
10. okt 2014

@davmar no tak keď to takto vieš porovnať s manželovým identickým telefónom, tak nie je o čom, @lorela ti už dala radu 🙂

liebling98
10. okt 2014

@davmar vráť ho, pýtaj si naspäť peniaze a kúp si obyčajný mobil. Na telefonovanie a pozretie hodín nepotrebuješ smartphone.

mawka
10. okt 2014

@liebling98 suhlas, smartfony su diablov vynalez. uplne od veci. len aby ludia boli nonstop zaveseni online, na apkach a na hrach.
ja mam starsi smartfon a som happy, ze som si nekupila nejaku vychytavku, lebo aj tak s nim len volam, pisem sms a pozeram cas. obcas si s kamoskou napiseme na whatsapp. a to je vsetko. nepotrebujem ani fotak ani nic. aj nasi presli z modernych fonov na upplne obycajne tlacitkove a pochvaluju si. a mna osobne tukanie do displeya nebavi. vylozene ma to rzculuje 😅

alicka850
10. okt 2014

Skus pozrieť, či ti nestahuje telefon rozne aplikácie. Nam sa to tiež stalo/ aj mne aj mužovi/, že po par mesiacoch zrazu baterka vydržala ani nie pol dna. nakoniec muž zistil, že aj ked sme nedali potvrdit stiahnutie aplikacie, telefon to všeliako aktualizoval a zrazu sme tam mali tolko aplikácií /mame rovnake telefony/, že baterka nestačila. Povymazaval mi to a je pokoj, baterka dalej fičí aj niekolko dní.

havana_frost
10. okt 2014

Vypni bluetooth ak mas zapnuty, to zerie jak fras.

anitra11
11. okt 2014

hlavne neexistuje pojem "reklamácia reklamácie", ďalej si treba uvedomiť, že ti dali novú baterku, takže nemôžeme hovoriť ani o tej istej opakovanej vade, lebo to je len v tom prípade, ak ide o opravu a vada sa vyskytne znovu po oprave. Takže ak ti to budú stále vymieňať, ide zakaždým o novú/ jednu vadu. Trvať síce môžeš na vrátení peňazí, ale nie je to povinnosť predajcu, je to len tvoje právo, a ak ti právo niekto neprizná, tak sa ho môžeš domáhať na súde ... ale to je ten najhorší scenár, ktorý sa ti môže stať pri riešení tvojho problému ...