Svedok dopravnej nehody - odišiel som

majkl97
11. sep 2022

Ahojte..
...dnes sa mi stala nepríjemná vec a teraz mám obavy, lebo z odstupom času som zistil, že som konal zle.

Ide o to, že som dnes ráno bol svedkom dopravnej nehody. Išiel som autom a auto predomnou dostalo šmyk, pričom vyletelo mimo cesty a otočilo sa na strechu. Ihneď som zastavil a utekal pomôcť, hneď za mnou zastavilo aj ďalšie vozidlo a pomohli sme im spolu. Ja som hneď po vytiahnutí ľudí volal na 112tku.. našťastie všetky osoby z vozidla vyzerali byť v poriadku až na pár odrenín.
Vodič z vozidla ktoré zastavilo za mnou poznal ľudí z havarovaného vozidla, zobral ich k sebe do auta. Nakoľko som sa ponáhľal, tak po dohode s účastníkmi som odišiel z miesta nakoľko mal sa o nich kto postarať do príchodu záchranných zložiek a taktiež videli ako sa to stalo.
...teraz ale mám obavy, že či mi za to nehrozí pokuta a odobratie vodičského preukazu.. pracujem ako vodič a ak mi ho ozaj odoberú budem bez práce..
.. navyše vedia si ma vyhľadať na základe toho, že som na tú 112tku volal ja..
.. máte niekto s niečím podobným skúsenosti?

viestta
11. sep 2022

Poskytol si pomoc, takže neposkytnutie pomoci ti nehrozí. Zavolaj zajtra na políciu a oznam, že budeš nápomocný pri vyšetrovaní ako svedok

luccija
11. sep 2022

@majkl97 zavolal si, zostal tam niekto s nimi konal si spravne.Ak budu nieco potrebovat ozvu sa

sainatt
11. sep 2022

Toto na odobratie vodicaku nevidim, ale som laik. Cakala som podla nadpisu, ze pribeh bude po otoceni auta na strechu, pokracovat tak ze si to odignoroval a neposkytol pomoc. Zachoval si sa dobre. Tie som nazoru ze treba volat na policiu a necakat kym ta budu hladat ako svedka.

dilino
11. sep 2022