V e-shope www.sen-deti.cz som zrejme prišla o 108 eur

miilada
29. jan 2015

Ahojte. Tuto temu zakladam hlavne, aby som dala ludom na vedomie, aku skusenost mam s e-shopom: sk.sen-deti.cz. Asi 3 tyzdne dozadu som nakupila tovar za 108 eur, kedze som z SR, pozadovala sa platba vopred formou prevodom na ucet. Sumu som uhradila, a od tej dobe som nedostala ziaden potvrdzovaci email, ze im nabehla moja platba, alebo ze tovar vyexpedovali, proste nic. Tak im volam na mobil, pisem na info@sen-deti.cz, no dostavam automaticku odpoved, ze email nebolo mozne dorucit (a vymenovane mozne dovody). Neviem, co si mam mysliet, ze skrachovali??? Objednavali ste v poslednej dobe od nich? Ak sa nahodou niekto prave chysta objednavat, nech si to zvazi. Kazdopadne ma dost hneva, ak som prisla v momente o polku rodicaku. A to som si pred objednavanim preverovala spokojnost zakaznikov a vyzeralo to v poriadku.

sisaha
29. jan 2015

@miilada maju tam cislo Tel.: +420773885995. volala si tam?
takisto je tam aj kontaktny formular http://cs.sen-deti.cz/kontakty/

tykat
29. jan 2015

http://obchody.heureka.cz/sen-deti-cz/recenze/
tu su nejake recenzie, aj z januara, nevyzeraju ako podvodnici
skus tam zavolať

miilada
autor
29. jan 2015

@sisaha
@tykat
Baby, ved pisem, ze som volala, asi 4 dni sa snazim. Kontaktny mi vzalo, len odpoved ziadna. Jedine este co ma napada, je, ze pan Jiri Hruby ma vazne zdravotne problemy a nedviha telefon. Ale preco potom mi vracia jeho email? Zeby preplnena schranka, kedze ma "zdravotne problemy" a necita si emaily??

Heureku som pozerala, prave ta mi nasla, ze na dany produkt ma najlepsiu cenu sen-deti.cz

duun
30. jan 2015

Nenechat sa odbit. Podat podnet na kontrolu SOI alebo policiu, ak to nepojde inak.

Ja mam cerstvu skusenost s Halensom. Objednala som pocas vikendu, pocas akcie. Potvrdzujuci majl dosiel v pondelok, to uz akcia nebola. A cena? samozrejme 2x vyssia, nez za aku som nakupila v nedelu. Skusali vselico, dokonca mi ich servis navrhol, ze ved to preberte, pockajte, kym uplynie lehota na vratenie tovaru a potom vam rozdiel v cene vyplatime. Vypisala som im paragraf zakona o predaji cez internet - pokuta v tomto pripade zavadzania zakaznika tusim az 20 000 euro.. a zrazu sa dala aj objednavka opravit, aj tovar zaslat za cenu, za aku som nakupila. Jedno im ale musim uznat, komunikovali a velmi promptne, nikdy u nich nebol problem, aby vratili peniaze, ak tovar nevyhovoval a pod.

stastenka42
30. jan 2015

@miilada treba ist do banky a pokusit sa vystornovat a vratit platbu. .da sa to. ..

duun
30. jan 2015

Len pre info, ak by ste to niekto potrebovali, ten zákon je:
Predpis č. 102/2014 Z. z.Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.